קונטרול מחשבים

מאת: רותם ג'קסון ● ● ערב ערב 2456
חנות ומעבדת שירות מקצועית לכל סוגי המחשבים במחירים הטובים ביותר!

שעה שרוב חנויות ומעבדות השירות למחשבים נלחמות על לקוחותיהם, מעיז קובי תומר, כשהוא רק בן 23, משוחרר טרי מצבא הגנה לישראל, להשקיע עשרות אלפי שקלים כדי לפתוח עסק עצמאי משלו בתיקון ומכירת מחשבים ולהתייצב לתחרות בביטחון מלא ובראש מורם.
"עולם הטכנולוגיה שייך לצעירים", טוען מי שהחזיק על גבו רשת מחשוב של בסיס שלם במשך שלוש שנים. "הניסיון שצברתי מקביל לפחות לעשר שנים בעסקים פרטיים באזרחות", הוא מתוודה. "תחום המחשבים הוא התחום אליו אני הכי מתחבר והדבר אותו אני הכי נהנה לעשות. דווקא בתחום הזה אני משוכנע שלצעירים יש יותר מה לתת כי העבודה הזו מאתגרת אותם. אין מצב של תקלה שאני לא יהפוך את העולם כדי לא למצוא איך ניתן לתקן אותה. אני לא חושש לנסות דרכים חדשות ומקוריות שלא חשבו עליהן קודם ולא נכנע בקלות. לצערי זה לא עובד כך אצל המבוגרים יותר, שהם יותר מקובעים בתפיסה שלהם על המחשבים. בשירותי הצבאי תחזקתי רשתות מאוד כבדות ומאוד מאובטחות בעצמי. הגעתי למצב שהיו מתקשרים אלי לטלפון הפרטי בזמן חופשות בשעות משבר. עם הביטחון הזה החלטתי לעסוק בזה גם באזרחות לכן לא חששתי להשקיע את כל החסכונות שלי ולקחת הלוואות כדי לפתוח את העסק. השקעתי במעבדה מקצועית עם כל הציוד הכי חדשני ומשוכלל שיש עם כל המכשור לתיקונים- לוחות, מעבדים, הארד דיסקים וכל החומרה שצורכת מעבדה עד להלחמות הקטנות ביותר של לוחות אם".
מכיוון שקובי השקיע במעבדה מקצועית מושלמת לעבודה הוא לא צריך, לטענתו, לקחת את התיקונים הביתה ולחפש מקום שקט לעבודה בניגוד ליתר נותני השירות העצמאים בשוק. בראש שקט הוא הוריד את המחירים לתחתית אחרי סקר שוק שערך בין כל המתחרים ומתחייב שהשירות והאמינות אצלו הם במקום הראשון.
במעבדת התיקון של "קונטרול מחשבים" תוכלו לתקן את המחשב הנייח או הנייד שלכם ולהרגיש בטוחים גם בתיקון וגם במחיר הנמוך שתשלמו. כמו כן מתמחה קובי בהתקנת רשתות שונות, בפורמטים והתקנה של מערכות הפעלה בכל שפה נדרשת, בהקמת מערכת מצלמות אבטחה לבית ולעסק, בתחזוקת עסקים שנתית, בהתקנת תוכנות ומשחקים ובמכירה של סדרת כרטיסי מסך חזקים במיוחד למשחקים כבדים במחיר הכולל גם את ההתקנה ועוד. במעבדת התיקון תוכלו למצוא גם מכירה של מיטב המחשבים והציוד ההיקפי למחשבים ותוכלו להנות מעזרתו של מומחה בבחירת סוג המחשב המתאים לכם באופן אישי לבית או למשרד על פי צורכיכם.
קונטרול מחשבים מעבדה מקצועית וחנות מחשבים
שרות חינם עד בית הלקוח
כתובת: אחז 6 אילת
שעות פתיחה א' עד ה' בין השעות 09:00 עד 20:00

פרטי התקשרות דואר אלקטרוני:
kobitomi20@bezeqint.net
אתר אינטרנט: http://www.comeilat.co.il/
מחשבים באילת. טלפונים:
נייד- 052-8855882
טלפקס- 08-6335076


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש