י. שחר בניה אילת בע"מ

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2457
חברת 'י.שחר בניה אילת בע"מ' היא חברה ותיקה ומובילה בתחום הבנייה והשיפוצים באילת. מזה 23 שנה, עוסקת החברה בתחומים מגוונים של ענף הבנייה והשיפוצים תוך התמחות במתן פתרונות לבעיות הנדסיות.

החברה עוסקת בכל סוגי השיפוצים: שיפוץ דירות ובתים, שיפוץ מקלחות, עבודות קרמיקה ואינסטלציה, עבודות גבס וצבע. ואם בגבס עסקינן, אז אפשר לומר על החברה שהיא חלוצה בתחום באילת - היא זו שהביאה לאילת את הגבס והשימושים הרבים בו בענף הבניה לכאן לראשונה, ולכן באמתחתה ניסיון רב שנים בבניה ובעבודות גבס.
י.שחר בניה אילת בע"מ משרתת את הסקטור הפרטי והמוסדי באופן רציף בעבודות קטנות כגדולות. באמתחת החברה לקוחות מרוצים רבים וביניהם בתי מלון רבים בעיר, חנויות, מוסדות וכמובן רפרטואר רחב של לקוחות פרטיים מרוצים שמעבירים את הבשורה מפה לאוזן.
צוות העובדים המקצועי של החברה נותן מענה ופתרון לכל רצון של הלקוח. החברה עובדת עם בעלי מקצוע מהימנים ומקצועיים תחת פיקוח הנדסי צמוד, אשר עובדים אך ורק על פי תוכניות. בנוסף, החברה נותנת הצעות מחיר ללא התחייבות ומייעצת ללקוחותיה מניסיונה רב השנים.
מומלץ להפקיד את הבית לשיפוץ מא' ועד ת', מתחילת עבודה ועד מפתח, בידיים המקצועיות של 'י.שחר בניה אילת בע"מ'. החברה חרטה על דגלה אמינות, אחריות – לעבודות יש אבא ואמא גם בעוד שנים מגמר הביצוע. ככה זה כשהוותק והניסיון בשוק הם גדולים. והמחירים? אף הם הוגנים – מוצרים איכותיים לאורך שנים במחיר הוגן ואטרקטיבי.

י.שחר בניה אילת בע"מ, מרכז 'מקס-אלימלך', ביתן 14, ת.ד. 3395, אילת.
טלפונים: 08-6339568,
050-2761922,
טלפקס – 08-6379633.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש