'פרנה ספא' - כי בריאות זו דרך חיים

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2457
באמצע המולת יולי אוגוסט, כשהכול סוער ובוער זה הזמן לחפש מקום לנוח ולהצטנן. מקום אינטימי ונעים שייתן מענה לגוף ולנפש. spa prana היא פינה קסומה של פינוק ורוגע בבית המלון 'קראון פלאזה'. מגוון טיפולי יופי, קוסמטיקה וטיפולי ספא מענגים ואסתטיים

spa prana המנוהל על ידי אנה זימקוב בחן והדר, מציע מכלול של טיפולים, יופי ואסתטיקה מפנקים מכף רגל ועד ראש, בילוי של יום פינוק יכול להיות תענוג אמיתי.
טיפולי הספא צברו בשנים האחרונות אהדה רבה בקרב כלל האוכלוסייה והם מיועדים ליחידים, לזוגות ואף נפוצים כבילוי חברתי, זאת בזכות האנרגיות הטובות איתם אתם יוצאים, הניקוי של הגוף, החדרת הלחות ותחושת ההתחדשות. ספא הוא בילוי מענג אך לפני הכל הוא נתפס כטיפול מונע למזור וכאב, פיזי או נפשי.
את יום הכיף בספא פותחים במעבר מבגדים לחלוק וכפכפים, כבר עם המגע של בד המגבת הרך והנעים, התחושה משוחררת, נותנים לשרירים להתרפות בסאונה ובג'קוזי, הגוף נכנס לרגיעה מתוקה, כובד היומיום של מעל הכתפיים וזורמים לאווירת הרוגע. בסיום הסאונה והז'קוזי, חדר הטיפולים מוכן. האווירה, הנרות ריחניים, המוזיקה רוחנית, והמטפלת המקצועית. ניתן לבחור בין סוגי עיסויי הגוף: עיסוי שבדי קלאסי, עיסוי תיאלנדי מסורתי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי משולב, עיסוי רפואי ועוד. עיסוי האירוודה למשל הינו עיסוי הודי בכף יד פתוחה, של ניסוכי שמן מקצות האצבעות ועד עיסוי הקרקפת הפנים והצוואר, תוך כדי עיסוי עדין, טיפול מרגיע המכניס את הגוף לשלווה, טיפול חווייתי ממנו יוצאים מרחפים מעונג.
יש המעדיפים את טיפולי הגוף של ים המלח, כגון פילינג או עטיפות בוץ, ויש המבקשים את טיפול הפילינג קריסטלים לגמישות וזוהר עור הגוף.
לפנים ולצוואר יש טיפולי יופי משלימים, מסכת פילינג, עיסוי פנים וצוואר להרגעה, ניקוי העור והזנתו מחדש בלחות לגמישותו, כל טיפולי הפנים נעשים במיטב החומרים של ד"ר רון קדיר. לסיום מטפחים את הידיים והרגליים בטיפולי פדיקור ומניקור מורחים את הלק וניגשים למספרה של דבי, מעצבת השיער בעלת היד המקצועית לטאצ' אחרון.

טיפול זוגי מפנק, המתנה האולטימטיבית לאוהבים. זוגות הבאים להתפנק יחדיו מבלים בג'קוזי, עושים אמבט שמנים של שיכרון חושים באווירה רומנטית, לאור נרות בליווי בקבוק יין צונן ולאחריו עיסוי זוגי רומנטי של 45 דקות.

לאחר שעות פעילות הספא השגרתיות, המקום מתעורר לחיים מחדש, הלהיט הכובש של מסיבת רווקות סוחפת ובגדול, ימי הולדת, קבוצות מאורגנות או לבילוי של ערב חברתי. בפעילות כזו מרווחים מכל העולמות, ערב רווי אוכל ומשקאות, פעילות חווייתית משותפת עם החברים בסאונה ובג'קוזי וטעימות מטיפולי העיסוי. לבלות ערב מדליק באווירה נעימה ושמחה.

חדר הכושר הנמצא במתחם הוא מרווח ואינטימי מאובזר במכשירים ומתאים לאנשים שפרטיותם חשובה להם ואינם רוצים להתבלט. ניתן לקנות מנוי או כרטיסיות על פי הרצון. היתרון הבולט של חדר הכושר מלבד היותו נוח ושקט שהוא פתוח בכל יום מימות השבוע בשעות פעילות הספא.
(תמית)

spa prana
מיקום: מלון 'קראון פלאז'ה'
שעות פעילות:
הספא פתוח במהלך כל ימות השבוע
טלפונים להזמנות:
08-6367745 (ישיר),
'קראון פלאז'ה' 08-6367777.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש