גלידת אלדו

מאת: סימונה סולומון שאואט ● ● ערב ערב 2460
קבלו את גלידות 'אלדו' – גלידות איטלקית מופלאות. גלידות טעימות המיוצרות מדי יום ללא חומרים משמרים. בעיצוב והגשה לפי המסורת האיטלקית

סניף גלידת 'אלדו' הגיע לאילת לפני ארבע שנים, ומאז החיים שלנו האילתים הפכו מתוקים הרבה יותר. זכיין הסניף הוא לא אחר מאשר הקטור קוקייר, האיש שחי גלידות מאז ומתמיד, ואם לדייק, הוא מספר לנו, כי מגיל שש הוא מכור לגלידה, וכמו כן עבר השתלמויות בנושא הדרום אמריקה ובאיטליה.
גלידת 'אלדו' למי שעוד לא יודע היא גלידה איטלקית איכותית ביותר, בין הכי איכותיות בארץ, וזה בזכות חומרי הגלם האיכותיים והמתקדמים מהם היא נעשית. יש לציין, כי את החומרים מביאים היישר ממילאנו שבאיטליה, ממפעל 'מונטה ביאנקו' הנודע, שהוא אחד משלושת המפעלים הגדולים והאיכותיים בעולם המייצרים את חומרי הגלם לגלידה. חומרים איכותיים נוספים מגיעים אף מאלבה שמצפון איטליה (גלידת אגוזי לוז) ואף מסיציליה (גלידת פיסטוק).
ומי אוהב הכי הרבה גלידה בעולם? ילדים כמובן...ובשבילם במיוחד מייצרת גלידת 'אלדו' בין היתר טעמים קסומים כדוגמת: חטיפי 'סניקרס', 'קינדר', 'רפאלו', מסטיק, ופל בלגי ועוד ועוד. כן, אני יודעת, יש גם מבוגרים שאוהבים גלידה, ובשבילם 'אלדו' מייצרת טעמים כמו: ערמונים, אשכולית אדומה עם קמפרי אמיתי, טירמיסו, פנקוטה, שוקולד מריר 80% קקאו עם אגוזי לוז ואגוזי מלך בתוספת – סודית טעימה טעימה של השף... בכלל, תמצאו במקום מעל 200 סוגי גלידה באינסוף טעמים המיוצרים במקום מדי בוקר. יתר על כן, ניתן להזמין כל טעם שחשקה נפשכם בו, להגיע ולהנות ממנו יום למחרת, או אפילו להזמינו הביתה במשקל, והמשלוח – בדרך אליכם. כמובן שתוכלו גם למצוא סורבטים מפירות עונה טריים: סברס, תאנים, תות, פסיפלורה, פירות יער ועוד. 'אלדו' מוכרים גם גלידות לסכרתיים ללא שומן וסוכר, ובכלל כדאי שתדעו, שהגלידות ב'אלדו' בריאותיות: הן מכילות בין 6-8 אחוזי שומן, 150 קלוריות ל- 100 גרם גלידה.
לגלידה המדהימה בטעמה מתווספים תוספות חלומיות כמו ציפוי שוקולד חם איטלקי, קצפת ועוד ועוד.
ב'אלדו' תוכלו להתענג גם על קינוחים עם ליקרים, וופל בלגי עם גלידה, מילק שייק, פרי שייק, גלילות וופל ממולאות גלידה, קפה ומשקאות קלים.
ויש גם הנחות לאילתים: ופל בלגי הכולל שלושה כדורי גלידה, קצפת וסירופים- ב- 35 ₪ בלבד. 1 ליטר גלידה לקחת הביתה – ב- 63 ₪ בלבד. חצי ליטר גלידה – ב- 31 ₪ בלבד.
סניף 'אלדו' באילת ממוקם בקניון 'מלכת שבא' על הטיילת. המקום מזמין ויפה וכולל מרפסת הדורה הצופה לים. אין כמו להתקרר עם גלידה קרירה, איכותית וטעימה ביום קיץ חם באילת. אז קבענו ב'אלדו'?


גלידת 'אלדו', קניון 'הילטון מלכת שבא', על הטיילת. פתוח: בקיץ ובחגים כל השבוע מ- 10:00 בבוקר ועד 01:00 בלילה. בעונות רגילות – עד השעה 23:00.
טלפון: 08-6330888.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש