בשירות 'יש' הלקוחה היא מלכה

מאת: ● ● ערב ערב 2461
'שירות יש'. העסק הוותיק באילת למזגנים ומתקני מים ביתיים. בבעלותו של שמוליק יצחקי ואשתו מירי. נמצא בשכונת ידע ונוי ומלא בידע עיסקי וחן אנושי. הלקוחות מהללות את השירות: “מה שאני אוהבת בהם שהם מחפשים אותי ,אני לא צריכה לחפש אותם". דברי גלית משחמון.

מירי ושמוליק יצחקי נשואים ומנהלים יחד את העסק שפתח שמוליק כשהיה צעיר כבר לפני יותר מעשרים שנה. אז הוא היה הראשון שפרץ את השוק באילת למזגני 'אלפין' האיכותיים ששורדים עד היום בבתים לא מעטים בעיר. בכך נפרץ המונופול של החברות הגדולות דאז 'אמקור' 'אלקטרה' ו'תדיראן' .
בעשור האחרון שמוליק החל לשווק מכשירי מיים ביתיים ומסחריים של מיטב החברות.
"כיום אנו עובדים עם הספקים הכי איכותיים והכי גדולים בשוק..., מכשירי המים שלנו הם מהטובים, המתקדמים והיפים שקיימים.

העולם הוא עגול


וסיפור שקרה כך היה:” לפני מספר שנים נסעה מירי יצחקי לתל אביב לביקור ובאוטובוס מאילת שכחה את התיק האישי שלה. סהרורית התהלכה בתחנה בתל אביב בלי יכולת להתקשר וחסרת שקל בודד עליה . תושב אילת מבוגר הציע את עזרתו בכסף ובטלפון. את כתובתו לשם השבת השטר לא הסכים לתת בתמורה ודרכיהם נפרדו. 4 שנים לאחר מכן הופיע בפתח המשרד באקראי, בחיפוש מכשיר חשמלי ומאז הם חברים טובים .
המינרלים נשארים במים
במשרד במרכז שכונת ידע ונוי ניתן לרכוש מתקני מים מהמגוון החדיש ביותר : פה תמצאו את החברות הישראליות 'אקווה טל', 'מעיינות' 'בלו בר' 'י.ר.א.ל' ועוד. מירי יצחקי משיבה על השאלה :
"למה כדאי לרכוש מתקן מים ביתי?”
"כדאי מכמה סיבות, ראשית מכיוון שלנו פה באילת יש את המים המותפלים הכי טובים במדינה ולא כדאי לוותר על המינרלים שבהם. המכשירים החדשים לא מסננים את המינרלים שבמים . הצינור האחורי מתחבר לברז של המים ובתוך המכשיר יש סנן שסופח את הלכלוך שהצטבר על הצינור אבל לא קוטל שום חלק חשוב במים . עוד סיבה היא שאפשר להגיד ביי ביי לסחיבת הבקבוקים הטורדנית.”
המכשירים מותקנים בבית הלקוח, מחוברים לצינור הכיור במטבח ומונחים על השיש או במקום קרוב אחר. המכשיר מגיע בדרך כלל עם שני ברזים- קרים וחמים ויש מכשיר שמותאם לאוכלוסייה המבוגרת ובו ברז למים פושרים.
בשירות יש הלקוח לפני הכל ושמוליק ומירי מלווים את לקוחותיהם לאורך כל הדרך .את הפילטר צריך להחליף פעם בחצי שנה והם יתקשרו להזכיר לכם לעשות זאת .בצורה זו המכשיר יחזיק אצלכם שנים בלי שום בעיה.
לקוחה מרוצה מספרת:
גלית חזות, בת 39, גרה בשחמון: “ההכרות עם שמוליק היא רבת שנים, זה התחיל במזגנים ועבר למים לפני שלוש שנים . הם מתקשרים אלי להזכיר שצריך להחליף פילטר שזה להיט. שמוליק ומירי אנשים נחמדים ,תמיד נעימים והשירות אחראי ואמין. אני אוהבת אותם הלוואי וכל נותני השירות יהיו כאלה.”
הצדיק
שמוליק יצחקי זכה מקום ראשון בתכנית 'הצדיק' ששודרה ברדיו אילת , בא התחרו בעלי עסקים בעיר על הראשון בהגינות ,הראשון בשירות והראשון באמינות. התשבוחות מגיעות מכל הכיוונים , בין אם לקוחות מרוצים, בין אם מקום ראשון בתחרות עירונית. לקוחה ותיקה מספרת על 'שירות יש':
אלין פאר רכשה מכשיר SKJ100R לפני יותר משנה
“היחס מעולה השרות מדהים המוצרים אמינים . יחס משפחתי הרבה מעל הסטנדרט ומעבר לציפיות של הבן אדם. אין מה לדבר השרות אמין ומדויק ,יעל וזמין. הזמינות של הטכנאי היא מה שגורמת שיהיה כייף לעבוד איתו , כל מילה תגרע.”
אכן כל מילה מיותרת, : המיקום סולידי, האווירה ביתית השירות אדיב ומספק מענה לכל שאלה. תמיכה וליווי גם זמן רב אחרי רכישת המכשיר.
שיווק ומכירה לכל המכשירים הלבנים: מכונות כביסה, מדיחים , מייבשים ומקררים מזגנים כמובן והיום יותר מתמיד ,מכשיר מים מה שנקרא "קולר" לעסקים או בתים פרטיים.

כתובת:


מרכז ידע ונוי בסמוך לדואר
שעות פתיחה: 08:00-14:00
ימים א'-ה: 08:00-14:00
יום ו': סגור
טלפקס: 08-6315959