חוגגים ב'כפר השעשועים'

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2461
הנה התחלנו שנה חדשה, הדיצה ורינה ציידנו את ילדנו בכל טוב ושלחנו אותם לבית הספר שנייה לפני שנמצמץ ונתרווח על הספה באנחת רווחה צריך לזכור שחגי תשרי הבאים עלינו לטוב מצריכים היערכות נוספת. בכפר השעשועים שמלווים אותנו שנה אחרי שנה כבר מוכנים עם מיטב הפתרונות כדי להקל על חיינו והנעים את זמנם של ילדנו. כפר השעשועים עושה את החג שמח.

הצלצול הגואל כבר מאחורינו, אלפי הילדים גודשים את כסאות בתי הספר מחודדי עיפרון ועטופי ספרים. הקנייה הגדולה של התיק על תכולתו כבר מאחורינו, קנינו חכם והרווחנו איכות במחירים מעולים. ואם בכל זאת, שכחנו פרט או שניים, ביקשה המורה עוד מחברת ספירלה או מחברת שורה, צריך לזכור כי בכפר השעשועים פועלת לאורך כל השנה מחלקה עשירה של ציוד לבתי ספר בה ניתן להשלים את החסר.

חגי תשרי זוכים בקטלוג ייחודי


חגי תשרי בפתח, ההורים די במתח, עם החגים מגיעות רצף נוסף של חופשות, להם צריך להיערך. ברשת כפר השעשועים, בסניף אילת בביג, מכירים את הרצונות של הילדים והכינו עבורם שלל של הפתעות בקטלוג ייחודי. להורים הנוחות משתלמת, הכל מהכל במקום אחד, מיטב המשחקים במחירים הכי משתלמים. המשחקים החכמים, משחקי הפאזל והקופסא הטובים ביותר במחירים מוזלים, משחקים המשאירים את המשפחה יחד לתוך ערבים של משחקים. לקראת יום כיפור מגוון רחב של כלים על גלגלים לילדים הקטנים והגדולים עם מגנים קסדות ושאר אביזרי בטיחות. כדי לשמור על הפן היצירתי, לקראת חג הסוכות שלל חומרי ומארזי יצירה לקישוטי הסוכה ולשם התעסוקה. ולבסוף אי אפשר בלי, הלהיטים שכובשים את הילדים אך את האבות הרבה יותר, המילה האחרונה של המשחקים, מכוניות מהירות על שלט ומסוקים על שלט איתם מגיעים לביצועים מרהיבים.

משחקים של רגיעה לעל המשפחה


תקופה רגועה מצריכה משחקים רגועים, משחקי קופסא לכל המשפחה וכשאלה בהוזלות מטורפות מה טוב. אותם משחקי קופסא אהובים ומוכרים בהם שיחקו ההורים במשך שעות אך בשינוי האדרת. משחקי הקופסא והפאזלים קיבלו מימד נוסף, המונופול זכה בכרטיס אשראי אך האתגר נשאר ממכר כשהיה, וכולם זוכים במספר שעות בילוי משפחתי איכותי. קודקוד, משחקי חברה איכותיים, מאפשר לקנות את משחקיו בחודש הקרוב בהנחות גדולות, בין המשחקים אפשר לקנות בהוזלה את המונופול, נחשים וסולמות בתלת מימד, המשחק החדש שהפך ללהיט- עכבר העיר, עכבר אלקטרוני המפעיל את הילדים, את ערכת 'שלום כיתה א'', המכין את ילדכם לכיתה א', ועוד.
המשחקים הממותגים של כפר השעשועים, משחקי הפעוטות, משחקים של התפתחות, מגעף קשקוש ורשרוש מרעידים את המחיר וכך ההנחה על המוצר השני היא .&70גם משחקי הרכבה, מכוניות, משאיות, רכבות ושאר כלי תחבורה זוכים לכזו הנחה. הבובות, הערכות הורדרדות המיועדות לבובות, התיקים הקטנים, כולם מצטרפים לחגיגת ההנחות, כיאה למותגים מבית הכפר. לסבים ולסבתות, לדודים ולדודות, אין ספק כי זה מבצע נהדר, בסיבוב קצר אחד הם מעמיסים כל טוב מתנות לכל הנכדים וילדי המשפחה המתאימים לכל גיל ואופי.
אורדע יצא במבצעים של 2 משחקים במחיר מוזל ולו מבחר משחקי חשיבה, משחקי אסטרגיה וטקטיקה המחדדים את החלודה.

לקראת יום הכיפורים


עולים על גלגלים בכל יום כיפור, פעוטות, ילדים וילדות ובכל שנה יש חווית גלגלים שונה. המבחר העצום השנה מאפשר לכל ילד לבטא את יכולותיו, לקטנטנים יש את ה'סמארט טרייק' והבייבי סייף', יש את הבימבה בצבעים עם ידית האחיזה להורים התומכים, טרקטור פדאלים עם כף ועגלה, רכב אלקטרוני, טרקטורונים מפוארים, אופנועים מעוצבים ועוד. לרוכבי האופניים מוצעים אופני הbmx הפופולארים, ואופני הרים במידות שונות.
הקורקינטים הרגילים קיבלו שדרוג ולהם הצטרף השנה גם הספורטר להיט אמיתי.
הרולר בליידס, הסקטבורד עדיין שומרים על מקומם ולהם קהל נאמן מאוד המפגין ביצועים מרשימים ברחובות. כולם בהנחות וזה הזמן לקנות ולהתחדש אך אסור לוותר על קסדות הבטיחות, על המגנים לידיים ולרגליים כדי לשמור על ביטחונם.
לאלה שלא עולים על גלגלים מוצע מגוון עצום של פאזלים, לקטנים ולגדולים, מחלקים בודדים ועד אלפי חלקים 3,000, חלקים ו 5,000 חלקים של נופים קסומים, דיסני, ציורים ועוד. מתנה נפלאה, המגיעה גם במארזים מיוחדים לחגים.

הלהיטים


עדיין, עדיין הילדים מבקשים בקוגן וגורמיטים ב 50% (הנחה על המוצר השני), אבל לא באופן בלעדי, הדבר הבא כבר כאן- אגדת נארה- מלחמת החרקים. תחזיקו חזק כי ריסוס לא יעזור, שלל חרקים בעלי מנוע ושרוך אשר יכולים להילחם מאחד בשני בדרך לתקוף אותנו ואנו נקבל אותם בהבנה.
שובו של הדרדס, הכחולים, השובבים עושים עלייה מחדש. הם כבר על המדפים במצנפותיהם ובביתם הפטרייתית מחכים שהילדים ישובו להכיר אותם, וכמו שאנחנו יודעים זה יגיע עד מהרה כי הם חמודים נורא.
שההורים לא ימכרו סיפורים, הם מרוויחים מחנויות הצעצועים לא פחות, ולראייה נחיל של אבות הנכנסים לחנות ומבקשים לקנות לילד שלהם, מסוק עם 3 ערוצים, ג'ירו נטען מהשלט\usb למחשב, והילד במקרה הטוב עדיין בחיתוליו זוחל. גם כשהאבות מבקשים מכונית על שלט שמגיע למהירות של 45 קמ"ש אנחנו משוכנעים שזה לא תמיד לילד. בואו נודה כי גם אנחנו אוהבים לשחק ונחגוג עם הילדים בגדול.
(תדמית)

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש