אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 16/9/2010 10:52 ● ערב ערב 2463
תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
אסטרולוגיה

בתולה-


השינויים המשמעותיים ביותר בחייכם יהיו בכל הקשור למימוש האישי שלכם. נראה שתתחילו להיות הרבה יותר יצירתיים ותרשו לעצמכם לפעול בתחומים שעד היום רק רציתם לממש, אך מסיבות שונות לא הצלחתם לעשות זאת. מבחינה מקצועית, תעזרו לעצמכם כמה שיותר במידה ותתייעצו עם אנשי מקצוע לפני כל החלטה שאתם מחליטים לקחת על עצמכם.

מאזניים-


בתקופה האחרונה, אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בכל הקשור למערכת המשפחתית שלכם. התובנות שאתם מקבלים הינן עמוקות ומשמעותיות, כך שיש לכם יכולת לקבל הכוונה עליונה לגבי סדר העדיפויות הנכון והמתאים לכם. הנושאים הכספיים גם הם צריכים להיות משמעותיים, ואתם צריכים לחשב את הוצאותיכם בצורה מושכלת, במיוחד לאור העובדה שכוכב הכספים יבצע נסיגה בבית הכספים שלכם.

עקרב-


עברתם תקופה קשה מבחינה חברתית ולכן אתם נמצאים בשלב בו אתם מתנדנדים ביניכם לבין עצמכם בנוגע למה עליכם לעשות כדי לעבור את המכשול החברתי שאינו מניח לכם להתקדם לאן שאתם רוצים ובמיוחד במובן המקצועי. עליכם לבדוק את מטרותיכם העתידיות ובהתאם לכך להחליט מה אתם רוצים לעשות. הקשיבו לאינטואיציות הפנימיות שלכם, כיוון שרק כך תוכלו לעבור תקופה מאתגרת זו.

קשת-


אתם עוברים ימים ארוכים ומתישים שבהם אינכם יודעים מה לעשות קודם ומהו סדר העדיפויות הנכון לכם לפעולה. ולכן, הדבר הנכון עבורכם יהיה לקחת לעצמכם זמן למחשבה ,לארגון דברים ובעיקר לנוח. אל תעשו מה שאינכם חייבים, הקפידו על שינה ותזונה נכונה כדי לא לצאת מאיזון. את הריקנות שממלאת אתכם תאלצו למלא בדברים שיעשו לכם טוב וימלאו אתכם אנרגטית.

גדי-


אלה מכם שרוצים לנהל מערכות יחסים על רקע עבודה עם אנשים בחו"ל יכולים להתחיל ולבנות את תוכניותיהם בצורה יותר מקצועית ורצינית וזאת בגלל העובדה שהנה סוף סוף מרקורי יצא מנסיגה בבית המקושר עם משפטים, חוזים והסכמים, ולכן יהיה זה נכון עבורכם לטפל בכל הנושא המקצועי ולהגן עליו מבחינה משפטית. אל תחששו מהשינויים העתידיים הם יהיו לטובתכם.

דלי-


בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים, ולכן יהיה זה הזמן המתאים לשווק את עצמכם בכל תחום בו אתם רוצים לבלוט כדי להגיע להצלחה. יש לכם פוטנציאל טוב כדי להגיע להישגים, ולכן במידה ותרצו לשנות מקום כדי לשנות אוירה, הדבר יהיה נכון ומעשי עבורכם. כספים שאתם מחכים להם יגיעו אליכם דרך עסקות שסוף סוף יסתיימו עבורכם, ואתם תוכלו להיאנח לרווחה ולהתחיל בחיים החדשים שרציתם.

דגים-


מבחינה כלכלית, אתם עומדים בפני התחלות חדשות, ולכן העובדה שהכוכב מרקורי מסיים את נסיגתו בבית השותפויות שלכם תעשה לכם רק טוב. אתם נמצאים בשלב שהוא מחצית הזמן לאחר יום ההולדת ולכן זהו זמן מתאים לעשיית חשבונות נפש מתאימים. מבחינה חברתית, אתם נמצאים בשלב בו אתם צריכים לבדוק בשנית מיהם החברים המתאימים לכם בכל תחום בחיים.

טלה-


יש לכם אפשרויות להעשיר את עולמכם המקצועי והחברתי בתקופה הקרובה. בית העבודה שלכם עומד להשתחרר מנסיגת הכוכב מרקורי, ולכן סוף סוף הדברים יכולים להסתדר עבורכם בנושאים המקצועיים שמזמן רציתם לטפל בהם אך טרם מצאתם להם את הזמן המתאים. ייתכן שבנוסף תאלצו לעשות שינוי משמעותי בעבודה שלכם, אך זה הזמן עבורכם לעשות זאת מבלי להרהר על כך בשנית.

שור-


הכוכב מרקורי התיישר בבית היצירה והתחביבים שלכם, כך שנראה שעכשיו הגעתם לתובנה נכונה כלשהי בכל הקשור לאופן הביטוי האישי שלכם. עד היום, מפאת חוסר סבלנות, לא יכולתם להצליח במלוא מובן המילה בכל מה שהתכוונתם בגלל העובדה שלא התמקצעתם בתחום שלכם עד הסוף. ולכן, הדרך הנכונה עבורכם היא להבין שאין קיצורי דרך להיות מקצועיים, אלא ללמוד ביסודיות.

תאומים-


כוכב התקשורת מתיישר במזל שלכם, כך שסוף סוף תוכלו לנשום לרווחה, והרבה נושאים שהייתם חלוקים לגביהם יתבהרו ותדעו איפה והיכן אתם צריכים לפעול כדי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. בחודש הקרוב, עליכם להשקיע הרבה יותר זמן איכות ביחס לכל קרובי המשפחה שלכם, ובדרך זו תימנעו מעצמכם אי נעימות. התנהגות הולמת עכשיו תעזור לכם בהמשך להצליח בתוכניותיכם.


סרטן-


החיים האישיים והמשפחתיים שלכם עומדים בפני שינוי משמעותי, ואתם עדיין אינכם יודעים כיצד לעכל את העובדות החדשות. ייקח זמן עד אשר תוכלו להגיד שעברתם את כל המכשולים העיקריים והקשיים מאחוריכם. בינתיים, הדבר הנכון עבורכם הוא לקחת צעד רגשי אחד לאחור ולנסות ולבחון את האירועים מהצד. התנהגות מעין זו תעזור לכם בהמשך לדעת כיצד לפעול.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש