מיסטיקה-סיפורים מהחיים

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2010 13:51 ● ערב ערב 2464
לורד אריסטו דה סילבר
מיסטיקה-סיפורים מהחיים

ללורד אריסטו שלום רב!
אני פונה אליך בבקשת עזרה, בהמלצת החברה שלי, שמאמינה בך מאוד כי עזרת לאמא שלה בעבר. כשהייתי בן 10 אמא שלי נהרגה בטיול בחו"ל. שנה לאחר מכן אחותי התמוטטה נפשית ומאז היא מאושפזת בבתי חולים פסיכיאטרים. היום אני בן 21, בדיוק סיימתי את הצבא לפני שבועיים, ואבא שלי נפטר מסיבוך בריאות שפגע בלב. אני כל כך צעיר אפשר לומר- ילד, ואני כבר יתום ולבדי. יש לי את אחותי, אבל בעצם אין לי אותה כי היא מסכנה חולת נפש וחיה בסרט רע עם עצמה. ההורים שלי לא היו אנשים אמידים אז גם לא נשאר לי הרבה רכוש. למען האמת, אבא אפילו השאיר חובות שעכשיו מנסים לעזור לי לבטל אותם על מנת שלא אצטרך למכור את הדירה הקטנה שנשארה לי. אני פונה אליך כי אני מאוד מבוהל שחס וחלילה גם לי יקרה משהו רע והסיבה לכך היא שאבא שלי, בזמנו, היה נשוי לאשה מאוד מכוערת ורעה. סיפרו לי שבכלל היא עשתה לו כישוף שיתחתן איתה, למרות שהוא לא רצה. כשאבא שלי הכיר את אמא שלי, הוא בגד באשתו, עזב אותה ועבר לחיות עם אמא שלי. הוא השאיר אחוריו גם שלושה ילדים. אחרי שאמא שלי נהרגה, אמא שלה אמרה לי כי ככל הנראה המכשפה ההיא, קיללה אותנו- "אמא שלך מתה מהקללה שלה, של גרושתו של אבא שלך", כך היא אמרה. אחרי זה אחותי השתגעה ואז סבתא שוב אמרה כי ככל הנראה הקללה שוב פעלה, ואז סבתא מתה, ועכשיו אבא ואני כבר יודע שגם הם מתו מהקללה הארורה הזו של האישה שלא סלחה לאבא על הבגידה. אז בנוסף לחיים הלא קלים שמחכים לי, אני רוצה להיפגש איתך ומהר, על מנת שתגיד לי אם גם אני אפגע מהקללה שהרסה את כל משפחתי, ואם יש סיכוי להציל אותי ממנה. אני מבוהל ומפחד. למזלי יש לי את החברה שלי ואת המשפחה המקסימה שלה שתומכת בי.
אדוני הלורד, אני רוצה לחיות. אני לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד, ואני חושב שלא מגיע לי שהקללה הזו של אשה מטורפת תפגע בי. בבקשה תיפגש איתי. אמרו לי שאתה המומחה לברך אנשים נגד כישופים, קללות ועין רעה. אנחנו שנינו יהודים תברך אותי תגן עלי אני ממש מפחד.

בתודה שלך
סימו



סימו יקר שלום לך

קיבלתי את מכתבך והצטמררתי. אתה נפש יהודיה כל כך צעירה וכמה מכות כבר הספקת לספוג מהעולם הזה. לפי המפה הקבלית גימטרית שעשיתי לך, תודה לאל אתה חזק ויש לך מספרים חזקים ומבורכים לגבי המשך חייך. לכן, לפי הספר הקדוש רואים שהגרושה של אבא גברת לא מפסיקה לקלל אותכם היא וגם הילדים שלה. חבל מאוד שהיא שכחה שבעבר היא עבדה על אבא שלך ונתנה לו לשתות כישוף בקפה שחור. האמת היא סמו שאבא שלך בכלל לא סבל אותה, האישה הזו מאוד מסוכנת, יש לה אנרגיות שליליות וחובה כמה שיותר מהר לטפל בכך. הקללות שלה דרך אגב, כולן עוד יחזור עליה. כשפתחתי לך ולחברה בקלפים שלכם שמחתי לראות שאתם תינשאו בעוד שנתיים בעזרת השם, יהיו לכם ארבעה ילדים ואפילו ילד שיום אחד יהיה מפורסם בצורה חיובית. אני חייב גם לומר לך שעכשיו יש לך את אמא ואבא שלך בשמיים ששומרים עליך מלמעלה. אמא שלך תקשרה איתי ואמרה לי שקראו לה זהבה, היא סיפרה לי שהיא עכשיו עם אמא שלה, סבתא מימי. היא ביקשה מאוד שתמיד תגן על אחותך יעל ואתה אכן אישרת לי שאלו

השמות של אמא, סבתא ואחותך. אז עכשיו, אני מקווה שתירגע. יש אלוקים בשמיים סימו, ולא, הוריך לא יתנו מהשמים שחס ושלום משהוא רע יקרה לך כאן. אני אברך אותך ואעשה לך טיפול 40 ימי משה, טיפול הגנה ושמירה מיוחד שיסיר ממך ואת כל הקללות.

קוראים יקרים צריך מאוד להיזהר מקללות וצריך מאוד להיזהר מלקלל, גם אם אנחנו כועסים, כי אנחנו בטוחים שעשו לנו עוול קשה. צריך לסמוך שהעונש האמיתי יגיע מאלוקים שרק לו יש את הזכות להעניש או לשפוט אותנו על מעשינו הרעים. השתדלו לשמור על ברכות ואיחולים לבביים, עשו שלום ואחלו לשלווה ואושר בין כולנו, ומי ייתן ונשב איש איש תחת גפנו ותאנתו ונזכה לקצת נחת בחיים שגם ככה הם לא קלים.

לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש