מה נעשה בסוכות?

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 24/9/2010 14:43 ● ערב ערב 2464
למעלה מעשרה ימים של חופשה מבית הספר (ש..ו..ב..), הן סיבה מספיק טובה לחפור ולחפש כל דבר פוטנציאלי לעשייה עם הילדים אבל לא רק להם. שלחנו את סימונה שאואט שלנו, אשת התרבות לעשות את העבודה הקשה עבורכם. קבלו את רשימת האירועים העדכנית של אילת והסביבה. ואל תישארו בבית
מה נעשה בסוכות?

יריד אמנים


טיילת המלך שלמה החדשה - חול המועד סוכות
(בתאריך 27/9 יום ב') בין השעות 18:00-23:00 יריד אמני אילת בשיתוף מוזיאון אילת.
ביריד, שיערך לאורך הטיילת, ישתתפו אמני אילת מתחומי היצירה השונים, ביניהם: ציור, ציור על עץ, ציור על זכוכית, עיצוב תכשיטים, פיסול בחול ובגבס, שזירת סלים ועוד. צוות הבידור של 'ישרוטל' ישתלב באירועים ויתרום לאווירה המיוחדת, אליהם יצטרפו גם נגנים במקומות שונים בטיילת.

חג סוכות בקניון 'מול הים'


ימים א',ב,ג'(26.9, 27.9, 28.9) 11:00 עבודות יצירה בנושא סוכות, בניית הסוכה המרשימה והיצירתית (כל סוכה מרשימה תזכה בפרס), תחנות הפעלה היתוליות ופעילות לכל הילדים עם צוות בידור 'מול הים' ופעילות נושאת פרסים מדליקים.
16:30: פעילות מסורתית חוויתית עם חסידי חב"ד בשילוב עבודות יצירה.
18:00: כל יום הצגת תיאטרון בובות חדשה.
26.9: 'דחליל שומר הגינה'.
27.9: 'מולי מצא חבר חדש'
28.9: 'עמי ותמי'.

שמחת בית השואבה!!!


תושבי אילת ואורחיה מוזמנים להשתתף בשמחת בית השואבה, שירה וריקודים, ממוצ"ש ועד יום שני , 25-27.9.2010 כל ערב בשעה 20:30 בטיילת 'בצל ירוק' ליד נקודת המשטרה.

שמחת הקפות שניות


ביום חמישי ,30.9 בשעה 19:30 במרכז העיר, תושבי אילת ואורחיה מוזמנים לשמחת 'הקפות שניות'.
הפנינג שקיעה תמר במדבר – פארק תמנע
לכבוד סוכות, לובש פארק תמנע חג עם הפנינג לכל המשפחה – 'תמר במדבר' - שלושה ימי יצירה, טיולים וחוויות לסוכות
( 26-28בספטמבר 2010) ימים א'-ג', בין השעות .11:00-20:00 האירוע מתקיים בסימן סיום גדיד התמרים בחבל אילות, האזור בו גדלים עשרות אלפי עצי תמר המניבים את תמרי המג'הול העסיסיים המשווקים אל כל רחבי הארץ והעולם. בהפנינג: פינות יצירה מודרכות בעץ התמר המציעות פעילות אמנות יוצרת עם עצי תמר - מהחרצנים ועד הידות, מספרי סיפורים על תמרים ואגדות עם טעמים מהאזור, שילוב תמרים במאכלים אהובים ועוד ועוד...
לצד פעילויות ההפנינג, ממשיכים ליהנות מכל הפעילויות שבפארק תמנע, והפעם גם מתאורת הלילה המדהימה. בכל אחד מהאתרים יחכו למטיילים מדריכים ויתלוו אליהם לסיור מודרך.
בפינות היצירה בעץ התמר, יתקיימו סדנאות שונות כגון: ציור קיר ענק שהילדים יצרו ב'גרפיטי תמרים', הכנת מסכות מידות התמר, מילוי בקבוקי חול צבעוני, יסופרו סיפורים ואגדות על תמרים, ותתנגן מוזיקה מדברית.
לילדים הגדולים יחכו גם פעילויות קיר טיפוס, חץ וקשת, סירות פדאלים באגם, רכיבה על אופניים ועוד... ולקטנטנים: מתקנים מתנפחים, תיאטרון בובות והפתעות נוספות.
שעות הפעילות בחג:26-28.9 11:00-20:00כניסה עד
18:00.בכל ימי חוה"מ סוכות, הפארק יהיה פתוח לפעילות החל משעה 08:00 בבוקר.
פרטים נוספים: פארק תמנע:
08-6316756.
www.timna-park.co.il

פסטיבל מתחת למים במפרץ אילת



תמונת כתבה


פסטיבל מתחת למים בחול המועד סוכות משלב תערוכת צילומים ייחודית, משחק חפש את המטמון, סדנאות צלילה חופשית, סדנאות ציור מתחת למים ואולפן צילומים מתחת למים.
הפסטיבל יתקיים החל מה-28 לספטמבר, יום ג' (חול המועד סוכות) בחוף 'אלמוג' מאזור חוף ה'בר ביץ'' ועד 'אקווה ספורט' וחוף ה'ריף-רף'- החוף הדרומי באילת. ייחודו של הפסטיבל הוא מיקומו יוצא הדופן- מתחת לפני הים - ולא, לא צריך להיות צולל מקצועי על מנת לצפות בתצלומים, ניתן לעשות זאת באמצעות שנורקל בלבד.
בערב הפתיחה, שיתקיים במסעדת ה'בר ביץ'', יוצגו צילומים תת ימיים מרהיבים שצולמו על ידי הצלם האמנותי הבינלאומי עטור הפרסים, נועם קורטלר, אשר למחרת יועברו לים למשך שלושה ימים. קורטלר, יוזם התערוכה, בחר השנה להרחיב את התערוכה וליצור פסטיבל אמנים. לשם כך צירף אליו את מי שהיה מורו ורבו, הצלם השוודי טוני מלקוויסט ואת וגיאר בורסן הנורווגי- צייר תת ימי המצייר על גבי בדי קנבס באמצעות טכניקה ייחודית, סכינים וצבעי שמן מיוחדים.
יריית הפתיחה של התערוכה מתחת למים תהיה בצלילה מודרכת של ראש עיריית אילת- מאיר יצחק הלוי ובכירי העירייה וענף התיירות באילת שנטלו חסות על הפסטיבל גם השנה. האירוע כולו ילווה על ידי טובי מדריכי הצלילה באילת של המועדון הוותיק 'אקווה ספורט' שב'חוף אלמוג' ויצולם ויתועד מתחת למים.
במהלך שלושת ימי התערוכה, תתקיים בכל בוקר תחרות צילום תת ימית ייחודית הפתוחה לקהל הרחב, שתיערך תוך שימוש במסכות צלילה מיוחדת של חברת LIQUID IMAGE ISRAEL שפיתחה מערכת משולבת של מסיכות צלילה איכותיות ומצלמות וידאו וסטייל באיכות. המסכות מיועדות לצלילת שנורקל ועד לצלילת עומק של ארבעים מטר ויותר. המצלמות יחולקו חינם למשתתפי הפסטיבל. בין הזוכים יוגרלו פרסים רבי ערך. עוד יתקיימו סדנאות ציור מתחת למים והמשחק חפש את המטמון, משחק נושא פרסים שיתקיים מתחת לפני הים.
למשתתפי משחק חפש את המטמון ותחרות הצילום יחולקו פרסים ביניהם: כרטיסי כניסה למצפה התת-ימי באילת, פוסטרים עם צילומים מתחת למים, חולצות ססגוניות של חברת 'לופה' ועוד. בנוסף, ניתן יהיה להשאיל מסכות ושנורקלים בחינם לצורך צפייה בתערוכה והשתתפות בתחרות הצילום ובמשחק חפש את המטמון תרומת חברת SEPA. וכן של SEACAM חברה ליצור מארזים לצילום תת ימי מקצועי. בזמן הפעילות, יסתובב באזור צלם מקצועי שיצלם את הצוללים והמשנרקלים מתחת למים, והתמונות שיוצגו בכל יום באתר החברה הישראלית LUPA
החברה המובילה בישראל להפקת ספרי צילום אישיים (אלבום דיגיטלי) באמצעות האינטרנט, יהיו זמינים להורדה למחשב האישי ללא תשלום.
התערוכה, שמתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות, בחסות חברת HP שמפתחת את התמונות על גבי חומר מיוחד העמיד למים, פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

תערוכת צילומים תת מימיים בינלאומית - אפסון



תמונת כתבה


התערוכה מציגה עבודות שזכו בתחרות הצילום התת מימית 'אפסון הים האדום' בשנים האחרונות.
בתאריכים: 22 לספטמבר ועד ה-10 באוקטובר. כניסה חופשית.
שדרות 'לה בולבארד' במלון 'ישרוטל רויאל גארדן'.
הופעות
להקת 'המסכות' בהופעה במחווה ללהקות הגדולות משנות השישים והשבעים ועד היום: לד זפלין, פינק פלויד, הנדריקס, ביטלס ועוד - 30.9.2010 פאב ה'מאנקיס'.
פרטים: 08-6368851.


דודו טסה בהופעה פתוחה לקהל הרחב - 1.10.10 פאב ה'מאנקיס'.


פרטים: 08-6368851.

תמונת כתבה


פסטיבל הבירה באילת



תמונת כתבה


הפנינג ענק עם עשרות מותגי בירה מובילים. שלושה ימים של הופעות חיות, תחרויות בירה ודוכני מזון. עם: מוניקה סקס, אריאל זילבר, חמי רודנר, ירמי קפלן, שליחי הבלוז, די ג'יי שלומיקו ('מטבוחה'), רזידנט ה'הרה' – די ג'יי ספארו, בהנחיית איתי קרן.
בגן האירועים 'הרה' (צמוד למסעדת 'הדניס', מול לגונת השלום).
חוה"מ סוכות (ימים ב'-ד' 27-29.09.10): בין השעות 19:00-04:00. כרטיסים: 08-6379898.

רשות הטבע והגנים – מקרבת את הטבע אליך...

בסוכות משפחות מטיילות
24.09 (יום ו' ) – 'גשרון עליון עליון' מסלול מעגלי, סיפורים, מלכודות נמרים ותצפית מרהיבה על הרי אילת ומצריים. שעת יציאה 08:45, משך הטיול – כשלוש שעות.
25.09 (שבת) – 'הו הסלע האדום בקניון האדום'... – טיול משפחות חווייתי. הליכה בקניון מרהיב ביופיו. שעת יציאה 08:45, משך הטיול – כשלוש שעות.
26.09 ו- 28.09 (ימים א', ג')– בעקבות המסתורין בעברונה – מסע מופלא במנהרת הזמן עם שחקנים ומדריך בעקבות תרבויות עתיקות, חקלאות קדומה, תעלומות נושנות, צבעים, בעלי חיים, בקסמו של המדבר... אל בריכות המלח (תצפית על עופות מים ופלמינגו), דקלי דום, פוגארות, עין עברונה.
שעת יציאה:16:00 משך הטיול – כ- 2.5 שעות. הסיור ברכבים פרטיים – עצירות באתרים (נסיעה על שביל עפר המתאים לכל רכב).
27.09 (יום ב')– קניון שחורת מעגלי – הליכה בקניון מרהיב החתור בסלעי היסוד, התבוננות בשיחי הצלף, מלכודת נמרים ועוד. שעת יציאה 08:45. משך הטיול – כשלוש שעות.
מומלץ להצטייד בנעליים סגורות נוחות להליכה, כובע, מים וקרם הגנה.
לפרטים והרשמה: בטבע ׁ
(3639*)

הישרדות חי-בר יטבתה-הדבר האמיתי...


בין התאריכים 23-30.9.2010.
בין השעות 10:00-17:00
בערבי שישי – הפעילות עד השעה 13:00.
ב-11:00 בעקבות פקח מאכיל בשטח פתוח
ב-12:00 כיף עם עטלף
ב-14:00 נחשים ולחשים
10:00/13:00/15:00 הדרכות במרכז טורפים
ב- 16:00 סיור שקיעה והאכלת טורפים.
ובמשך כל היום – משחק משפחות וסדנת יצירה
חדש חדיש !!! – סיור ליל ירח - 23.09.10 ו-25.09.10 כניסה בשעה 18:00 בהרשמה מראש.
לפרטים: 08-6373057.

סוכות בשמורת האלמוגים


בואו לזרום איתנו!
בין התאריכים: 23-30.9.10 בשעות: 11:00-13:00
*שנירקול מודרך בשונית האלמוגים
*הרצאה מרתקת בנושא 'נפלאות הים האדום'.
לפרטים: 08-6376829.

פסטיבל זורבה הבודהה ה-19 באשרם במדבר



תמונת כתבה


תאריכים 22-25.09.10
(ימים ד-שבת)
בפסטיבל נפתח למבקרים את עולמות הצ'אקרות, נכיר את הייחודיות של המרכזים האנרגטיים הללו, את השפעות הצ'אקרות על עולמנו הגשמי, הרגשי והרוחני. נלמד על ייחודיות כל צ'אקרה וצ'אקרה וכיצד להשתמש בכלים הללו.
נחגוג את המדיטציות של אושו, סדנאות איכותיות, מפגשים עם אנשים מיוחדים ונגלה עולמות נסתרים. בנוסף למיטב המנחים והסדנאות במהלך היום, נחגוג בערב עם הופעות חיות ומסיבות מטורפות.
ב'אשרם במדבר' יפתח מרחב עשיר ומקורי של סדנאות ופעילויות, מופעים ומסיבות, מדיטציות, מפגשים והרצאות, טקסים, סאטסנגים ועוד, כל זאת בתפאורת נוף המדבר הפתוח, בתיבול ארוחות איכותיות, צ'אי-שופ עם עוגות ביתיות ושתייה חמה, שייקים טבעיים ופיצות טריות.
לפרטים והרשמה: 08-6326508, 052-5443349.

'חקלאות של שלום' בקיבוץ יהל



תמונת כתבה


תאריכים 22-30.09
חקלאות של שלום - סיור מודרך בענפי הקיבוץ כולל הרפת והדיר. ירידה לפרדס וטעימת פומלות. סיפורים ואנקדוטות מחיי הקיבוץ.
בארץ הבולבוסים - טיול בנתיבי מדבר עתיקים. שדות הבולבוסים נפרסים סביב הקיבוץ במסלולים פחות מוכרים. אפשרות לטיול רגלי וגם לטיולי אופניים. (אופניים אפשר להשכיר גם בקבלה של חדרי האירוח).
לפרטים ולהזמנות:
08-6357967/8.

רוכבי הגמלים בשחרות



תמונת כתבה


תאריכים 22-30/9/10.
חוויה מדברית לכל המשפחה בחניון שחרות היושב נישא מעל מצוק ההעתקים בגובה של550 מטר, במפגש נוף קדומים של הנגב הדרומי והרי אילת.
בחג הסוכות כולם מוזמנים לחוויה מדברית לבחירה:
טיולי גמלים
קסם המדבר – הגעה בשעות אחר הצהריים אל חניון שחרות, יציאה לטיול שקיעה על-גבי הגמלים במצוק ההעתקים ותצפיות אל נופי הערבה והרי אדום, חזרה לחניון לארוחת ערב מדברית, בשקי שינה תחת כיפת השמים, מתעוררים לבוקר רענן ומקנחים בארוחת בוקר ביתית משובחת.
שחרות של לילה ויום – הגעה בשעות אחר הצהרים לחניון שחרות, ארוחת ערב בסגנון 'חאפלה' המוגשת בישיבה נמוכה, סיפורי מדבר ולינת לילה תחת כיפת השמים.
בבוקר לאחר ארוחה דשנה, יוצאים לטיול גמלים משולב בקטעי הליכה קצרים למשך יום שלם ובמהלכו תוגש ארוחת ניגובים מדברית קלה.
טיולי ג'יפים
המדבר ביום – יום טיול בג'יפים הכולל ארוחת נוודים קלה בשעת הצהרים וארוחת ערב סביב המדורה.
אור ראשון – טיול זריחה בג'יפים אל המדבר המתעורר וארוחת בוקר ביתית.
אור אחרון - נדהר בשבילי מבריחים, נשאף אוויר מדבר נקי לעת ערביים, נהנה מהשקיעה, ונסיים בארוחה טעימה ליד המדורה.
טיול ליל קיץ - ננצל את השעות הנעימות במדבר – אחה"צ והערב לטיול מקסים, נהנה מארוחה סביב המדורה נכיר כוכבים, נישן באוויר הצח והקריר של הלילה, בבוקר נצפה בחיות המדבר המתעורר ונחזור בדיוק בזמן להתרעננות בבריכה.
חג מתן תורה - יום טיול ג'יפים אל הר כרכם – הר האלוהים + ארוחת צהרים [נוודים]. בעומק המדבר רחוק מכל אדם, הר בודד ומלא סוד, האם הוא ההר מהתנ"ך? בטיול תשאלו שאלות יועלו רעיונות, ותחליטו בעצמכם.
כמו כן ישנם טיולים רגליים, טיולי אופניים, פעילויות סוסים וטיולי משפחות מודרכים ברכבים פרטיים.
ארוחות במדבר- סדנת בישול על מדורה: ביחד אתכם נכין ארוחה מדהימה – ללקק את האצבעות ולשכב לחגיגת העיכול, בכל מקום שתרצו.
קייטרינג בשטח: רוצים לאכול בראש הר, ליד עץ השיטה, בדיונות? תקראו לנו, והאוכל כבר מוכן – טרי טרי על המדורה. לפרטים והרשמה לפעילויות - 08-6373218,
עינת - 054-4956030,
עמיר - 052-3351357.

סוכות בחוות דרך התבלינים



תמונת כתבה


תאריכים 22-30/9/10
חוות דרך התבלינים, הממוקמת בכניסה הצפונית לאילת, מציעה מגוון אירועים לכל המשפחה בחג הסוכות:
סדנה חווייתית להכנת חליטת תה מדברי אישי והיכרות עם סגולות הצמחים, בשעות 11:00ו-16:00.
פעילויות מיוחדות לילדים. סדנה להכנת 'מן' מדברי, בשעה 12:00.
הכנת מובייל מתבלינים, מגנט לחדר מעוטר בקטניות, מילוי בקבוק בתבלינים, (בתשלום).
החווה פתוחה בחול המועד בשעות 09:00-18:00 ובערבי חג/ שבת בשעות 10:00-18:00.
לפרטים והזמנות: 08-6332331.

סוכות משפחתי בקיבוץ קטורה


תאריכים: 26/28.9 (ימים א'-ג')
לקיבוץ יצאנו – סיור רגלי בקיבוץ, סיקור במפעל החדשני לגידול אצות, הצצה אל 'מתושלח' – עץ התמר העתיק ביותר בעולם! נקודת מפגש – קפה קולות בשעה 09:30 משך הסיור – כשעה וחצי, ציוד – נעלי הליכה ומים, המחיר ₪ 20למבוגר, 15 ₪ לילד. אורחי בית הארחה – ללא תשלום.
מדורה וסיפורי מדבר - יוצאים לוואדי מאחורי הקיבוץ לשתות תה ולשמוע סיפורי מדבר המשולבים במקורות ישראל.
נקודת מפגש – קפה קולות בשעה 19:00 משך הסיור – כשעתיים, ציוד – נעלי הליכה ומים, המחיר – 15 ₪ למשתתף, אורחי בית הארחה – ללא תשלום.
הרקדה חגיגית – ביום שני ה 27/9 החל מהשעה 20:00 כולם מוזמנים להרקדה חגיגית עם נועה מזור ברחבת קפה 'קרן קולות'. ריקודי עם למתחילים ומנוסים – חוויה לכל המשפחה.
אופני הרים – השכרת אופני הרים ומפת מסלולי טיול בשטחים החקלאיים, שדות הקיבוצים השכנים ומסלולים נוספים. המחיר – ₪ 60 למבוגר, ₪ 45 לילד. בנוסף, בכל בוקר, בין השעות 08:30-10:00 תפעל בלובי תחנת ייעוץ לטיולים באזור על ידי מורה דרך. ארוחות כשרות בסוכה מפוארת במחיר של ₪ 35 למבוגר, ₪ 25 לילד.
שחייה במדבר – בריכת השחייה הענקית של קטורה מציעה הזדמנות אחרונה לבילוי בבריכת השחייה הקיץ.
לפרטים נוספים והזמנות:
08-6356658.

אושפיזין בקיבוץ לוטן


תאריכים - 26-29/09ימים א'-ד') החל מהשעה 10:00
חוויה אקולוגית לכל המשפחה בקיבוץ הכי אקולוגי בארץ.
יוצאים לסיור אקולוגיה בקיבוץ, מבקרים ב'אקוכייף', סדנאות יצירה באדמה צבעונית, מיחזור יצירתי והכנת 'כדור קסם' – גינת תבלינים ופרחים על כף היד.
חינם לכל המשפחה, בהרשמה מראש! (שבת וחג סגור)
מסעדת בית התה וחנות הגלריה פתוחות לאורחים. בבית התה יוגשו ארוחות חלביות מתוצרת מחלבת לוטן, גלריית יוצרים ונקודת מכירת מוצרים תוצרת המחלבה.
עוד בקיבוץ – טיפולי וואטסו – שיאצו במים, סדנאות בנייה באדמה, טיולים מודרכים וחדרי אירוח.
לפרטים נוספים: 054-9799030.


סוכות בחוות הסוסים גרופית



תמונת כתבה


תאריכים 26-28/09 (ימים א'-ג')
חוות הרכיבה בקיבוץ גרופית נמצאת בינות שדות הקיבוץ, מציעה שפע טיולים, רכיבות חווייתיות וסיור קצר בחווה לאוהבי הסוסים.
טיולים לרוכבים מנוסים-טיולי בוקר וערב לרוכבי סוסים מנוסים בשטחי החקלאות בחבל אילות למשך כשעה וחצי, בליווי מדריך. המחיר ₪160למשתתף.
חוויה בחווה-רכיבה חווייתית לכל המשפחה במגרש רכיבה מוצל למשך חצי שעה. המחיר ₪ 80 למשתתף.
טעימת רכיבה- רכיבת ניסיון לקטנטנים בשטח החווה למשך כרבע שעה. המחיר ₪ 40 לילד. לפרטים והזמנות: 054
-5642744.

אורגני, מחלבה ואמנות בנאות סמדר
תאריכים 26-28/09 בשעה 12:00. חגיגה אמנותית, אורגנית וטעימה לכל המשפחה בנאת מדבר – נאות סמדר.
בואו לסיור מודרך בבית האמנית בנאות סמדר – מבנה עשיר בתבליטים ופסלים המעטרים אותו, שלל מרפסות תצפית הצופות אל המטעים, השדות, בתי הקיבוץ הבנויים בוץ ומגדלי צינון והרי אדום. ביקור בחנות הגלריה המציעה שפע מוצגי אמנות פרי יצירותיהם של אמני הקיבוץ – אהילי נייר, קופסאות עץ ומתכת, סלים מסנסני תמרים, כלי קרמיקה, צעיפי משי, מזכרות ועוד. המחיר – ₪35 למבוגר, ₪ 17לילד. הסיורים בתיאום מראש (שבת/ חג סגור)!
מומלץ לבקר בפונדק נאות סמדר, ליהנות מיוגורט וגבינות מתוצרת המחלבה, יינות מהיקב המקומי, ריבות ומרקחות, תמרים וגלידת יוגורט משובחת, לצד נקטרים ומשקאות קלים, עוגות תוצרת בית וארוחות קלות.
לפרטים והזמנות:
08-6358169/70.


שוק איכרים בקיבוץ יהל



תמונת כתבה


תאריך 28/9
(יום ג') החל מהשעה 17:30.
כולם מוזמנים להפנינג משפחות בקיבוץ יהל בחול המועד סוכות. במסגרת ההפנינג, יתקיים מופע של 'הלהטוטים' ותוצג התוצרת המקומית ב'שוק איכרים' אזורי – דוכני מזון הכוללים קונפיטורות, קרפ, ופל בלגי, סושי, חומוס, גבינות, פיתות בדואיות ועוד. לצידם יוצבו דוכני אמנים ויוצרים ובהם - תכשיטים, צורפות, סלים, קוסמטיקה, אהילים, סבונים, כלי בית, נרות, קרמיקה ועוד.
לפרטים והזמנות:
054-9799127.


נעמה לילדים


גם בסוכות, נעמה זר מ'נעמה בתנועה', ממשיכה לקיים הפעלות לילדים בבניין ה'ספירל'. ביום שני בשעה .16:30הפעלה עם בובות, ריקודים ומשחקים לילדים, נעמה מבטיחה שיהיה כיף חיים. הכניסה בחינם.


סרט


החבר'ה האחרים –
בכורה ארצית
הסרט מתרחש בניו יורק. אלן גמבל (וויל פארל) הוא חשב לרפואה משפטית שמעוניין יותר בעבודה משרדית במקום שיטור ברחובות. הבלש טרי הויטס (מרק וולברג), הוא בחור קשוח שנתקע עם אלן בתור שותף, אחרי שגרם לתקרית מביכה עם כוכב הבייסבול דרק ג'יטר. שניהם מעריצים שרופים של צמד משטרתי אחר (דוויין ג'ונסון וסמואל ל. ג'קסון), אבל כשמזדמנת להם אפשרות להוכיח את יכולתם, אין הם חושבים פעמיים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש