ריפוי טבעי

מאת: או-מד מדיקל ● 28/9/2010 09:01 ● ערב ערב 2465
לאונרדו שייגרודסקי
ריפוי טבעי

מה אנחנו שומרים בבטן!
בעיות עיכול כיום הינן בעיות רציניות ונפוצות בכל אוכלוסיית מדינות המערב, עד כדי שלא ניתן למצוא אדם ללא הפרעות כאלה.
רובינו סובלים מכאבי בטן לא מוסברים, גזים, עצירות , ריח רע מהפה, בחילות, שלשולים, צרבות, בטן נפוחה, ועוד. כל אלו הם תוצאה של הרגלי אכילה מודרניים שמבוססים על מזון בעל ערך תזונתי מאוד ירוד כגון: סוכר, קמח לבן, מזון מטוגן, אכילה מוגזמת של מזון מהחי, קפאין: קולה, קפה, חומרים משמרים, צבעי מאכל והרשימה עוד ארוכה...כל אלו מייצרים פסולת בגופינו..מי מאתנו לא עובד קשה במהלך היום ולא מוצא לעצמו זמן לארוחה מזינה? כולנו. או אז אנחנו הולכים לאוכל הנגיש, הזול והמהיר ביותר: פלאפל, צ'יפס, טוסטים, לאפה, מוקפץ ושתייה מוגזת ליד.

במהלך השנים, שאריות של מזונות וחומרים אלו, בגלל הרגלי אכילה גרועים כמו אכילה מופרזת, אכילה בשעה מאוחרת בלילה, אכילה מהירה ועוד, נתקעים ונאגרים במערכת העיכול ומייצרים סביבה של ריקבון, רעלנית וחומצית מאוד.

אני בטוח שיצא לכם לשכוח פעם שקית זבל סגורה היטב בבית בחום האילתי, וכשחזרתם 'הניחוח' היה נפלא, והשקית הייתה נפוחה מהגזים שהשתחררו מהזבל. תעצרו ותחשבו רגע, אותו הדבר בדיוק מתרחש אצלנו בצינור העיכול אשר הסביבה הפנימית שלה היא 36-37 מעלות, גם סרחון וגם נפיחות. סביבה זאת היא המתאימה לצמיחה מובטחת של טפילים, פרזיטים ופטריות כגון קנדידה.

איך נדע אם הביוב שלנו סתום?
יש להתייחס למערכת העיכול כאל צינור מלא מים, שאם נרצה למלא אותו במים חדשים עלינו יהיה לרוקן את המים הקודמים. אדם שאוכל מידי יום שלוש ארוחות ומתפנה רק פעם אחת בלבד, גם מי שלא יודע חשבון יבין בקלות שישנה כאן סתימה. לצערי יוצא לי לראות יותר מידי אנשים שבמקרה הטוב מתפנים פעם ביום ושלא נדבר על אלה שמתפנים אחת לשבוע. לא מפליא אותי לשמוע שכיום סרטן המעי הגס הוא בין המובילים בטבלאות של הסטטיסטיקה במדינות מערב.
לכן צריך להתעורר, אם אתה או את לא מתפנים לשירותים בצורה עקבית בממוצע של כמות הארוחות ביום, צריכה להידלק לכם נורה אדומה. אל תחכו לרגע שיהיה מאוחר מידי צריך לפנות את הפסולת ומהר!

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש