זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 28/9/2010 09:18 ● ערב ערב 2465
חיזוי באמצעות קלפי הטארוט רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה-מלך המטות


הצורך העצום בחופש פעולה ועשייה מוביל לסוגים של ניתוקים מחד והתחלות מאתגרות במקביל. האינטואיציה הטבעית הקיימת בכם תוביל להרמת מסך וגילוי מערכת הסתרה גם במישור הזוגי. אצל הטלאים הזכרים צפוי פלרטוט המלווה באדרנלין וטירוף חושים.

מזל שור-מלך הטבעות


בתקופה זו אתם מחפשים כל נקודת אור שתגרש כל חשש או פחד. הקלפים של השוורים מלמדים על תוכניות המולידות תנועה ושינוי. החלפת רכב, דירה או איזור מגורים ועבודה. הנטייה הכובשת הינה הצורך בקהילה משפחתית מכילה ותומכת.

מזל תאומים-נסיך החרבות


רצוי לקבל טעויות שלכם ושל אחרים ביתר סלחנות. הרגישות שלכם מקשה עליכם את החיים. החשדנות אינה במקומה והיא אף עלולה להזיק. פרט לכך הדרך סלולה ובהירה ואם תתגברו על הנטייה הטבעית לחשד, תגלו שהחיים בתקופה זו מפנקים ואתם מקבלים הכול ומעט יותר.

מזל סרטן-מלך הגביעים


תקלות בכל הקשור לתשלומים ולכסף. אי הבנה בסיסית בעניין תגרום לאכזבה ולדכדוך. בתחום הרומנטי האנרגיה המינית בשיאה ואתם עשויים לחוות תחושה נפלאה שמזמן לא חשתם כמותה. בעבודה כהרגלכם בקודש, הספק מעולה.

מזל אריה-מלכת המטות


רגישות בקיבה עלולה להעיק, הקפידו על תזונה. התחום הזוגי יעורר ספק רב ואף עלול להציף נקודות שמזמן בחרתם להסתיר. התחום הכספי מפנק ואכן זורם אליכם שפע ואפילו זכייה אפשרית.

מזל בתולה-נסיך המטבעות


יצר הנתינה הגורם לכם להעניק מטובכם ביד רחבה. הדבר בא לידי ביטוי בחג זה ואתם מפנקים את הסביבה, אך החלטות גורליות מוטב לדחות. אינכם יכולים לנטוש את הדבר שהינכם כה מתאווים אליו. כל פעולה תתברר כשגויה בעתיד.

מזל מאזניים-מלך החרבות


המוטיב הבולט והמנחם מופיע מתחום העבודה. אתם באור הזרקורים והממונים סוגדים ליכולות שלכם לתמרן ולצעוד בבטחה בין הטיפות ולשביעות רצון כולם. מפגשים נוסטלגיים צפויים במפתיע. האהבה עדיין בשיאה.

מזל עקרב-מלכת הגביעים


הזוגות שרגילים לניתוקים מתנתקים שוב. הבהילות והדחף לשינוי יהוו מקור בלתי מהימן לחתימה על חוזים או להתחלות חדשות. מוטב לבצע בדיקה עצמית מקיפה בטרם תשליכו יהבכם על הזולת.

מזל קשת-נסיך המטות


תוקפנות וסוגי תאונות מקיפות את הקשת אחוז התזזית וחסר הסבלנות. לכן צעירי המזל חשופים מפאת חוסר שימת הלב שכה נדרשת עבורכם בימים אלה. מוטב לבלות ולישון ככל שיידרש. הימנעו מעייפות יתר וחוסר מזון בריא.

מזל גדי-מלך המטבעות


אתם נפלאים תמיד ובעיקר כאשר אתם מאוהבים ומחוזרים. זה בערך מה שרובכים עתיד לחוות בימים אלה. הפינוק והמתנות של לתת ולקבל לוקח אתכם תמיד לגבהים של נחת.

מזל דלי-מלכת החרבות


חוסר המיקוד שלכם בכל הקשור לנושאים כספיים מביא עימו תחושת כובד ותתכן אשליה כי לא ניתן להיחלץ מהמצוקה. המתינו מעט ותגלו שסכום ממקור לא צפוי בדרך אליכם. כאן השיעור שמוביל להתארגנות מחודשת ושונה.
תחושת החג מביאה עימה את תחושת העונג והמשפחתיות. בולטת במיוחד העובדה שיבוא לכם להיראות במקומות הכי 'אין'.

מזל דגים-נסיך הגביעים


החצנה והתבלטות. האכזבה מגיעה דווקא מבני הזוג.
אתם מתמודדים עם החלטות רציניות בתחום הרומנטי. הגעגוע למה שהיה יצור תחושה בלתי מאוזנת.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש