מריטת שיער - סכנה לשיעור יתר

מאת: או-מד מדיקל ● 28/9/2010 10:04 ● ערב ערב 2465
מאת: הדסה קרטה הידעתם כי מריטת שיער במקומות מסוימים בגוף עלולה להוביל לתוצאה הפוכה של שיעור יתר?. עובדה זו מעלה השבוע הדסה קרטה, קוסמטיקאית מדופלמת, העוסקת בטיפול באפילציה שמבהירה: "מדובר בגרימת נזק שילך ויגבר עם השנים, לכן חשוב לי שנשים תדענה איזה נזק הן גורמות לעצמן מבלי לדעת" . אז מה עושים? אפילציה. יעיל, נוח וטוב

בעידן העכשווי בו להיות חלק או חלקה פירושו לא רק להראות טוב ואסתטי יותר אלא גם להרגיש הרבה יותר נוח, להדסה קרטה, קוסמטיקאית מדופלמת, חשוב לשים את האמת על השולחן ולהזהיר נשים מטעויות שהן עושות מבלי להיות מודעות לכך.

תמונת כתבה


בואי נתחיל עם שאלת מיליון הדולר, מהן הסיבות לשיעור יתר?
הדסה: "הסיבות מגוונות וכוללות בין השאר: תורשתיות, חיצוניות, הורמונאליות, שימוש בתרופות, מתח נפשי ועוד".
הדסה כבעלת ניסיון רב שנים ומיומנות גבוהה בתחום טיפולי האפילציה, יודעת לאתר את הסיבה הנכונה לשעירות היתר, ולהתאים את הטיפול הנכון למטופלת, זאת כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.
למה לא מריטה?
הדסה: "חוסר המודעות של נשים מוביל אותן למרוט שערה אחת או שניים שמפריעות להן. במצב כזה, אותן שערות בודדות מתרבות מפעם לפעם מבלי שישימו לב. לכל שיערה בגופינו יש חיים משלה וקצב גדילה משלה, גם אם נמרוט את כל השערות ביחד, הן אף פעם לא תצמחנה באותו קצב. זו בעצם המחזוריות של השיער בכל הגוף. הוצאת שיער על ידי פינצטה, שעווה או חוט במקומות מסוימים בגוף שמושפעים מכל גירוי שבמקורו מביא לאזור הספקת דם מוגברת, יביא בעקבותיו צמיחת שיער רבה יותר וחזקה יותר".
מהי אפילציה?
"אפילציה היא תהליך הלחמה של פריצות נימי הדם (כאשר הנימים נפגשים עם המטריקס נוצרות שערות) השיטה מוגדרת כקוסמטית ביישומה. מלחימים את נימי הדם ומנתקים אותם מהמטריקס תהליך המוביל להסרת שיער לצמיתות מהגוף".
תארי לנו את מהלך הטיפול?
"הטיפול מתבצע על ידי החדרת מחט דקיקה המיוחדת לטיפול אפילציה לזקיק השערה, העברת זרם חשמלי אשר צורב את השורש ובכך מנתק ומונע צמיחת שיער חוזרת. הטיפול באפילציה נעשה במהלך סדרת מפגשים. הטיפול נחשב לבעל שיעורי הצלחה גבוהים. חשוב לוודא טרם תחילת הטיפול כי למטפלת/ קוסמטיקאית מיומנות בתחום ושהיא דואגת לסטריליות חסרת פשרות.
מהן יתרונות האפילציה על פני טיפולים אחרים להסרת שיער?
"הסרת שיער באמצעות אפילציה יעילה ביותר כנגד כל סוגי השיער. בהשוואה לשיטות אחרות אין צורך במרווחי זמן ממושכים בין טיפול אחד למשנהו. אפילציה נכנסת לתמונה במקומות בהם הטיפול בלייזר אינו יכול לטפל בשערות פזורות, אינו יעיל נגד שיער בהיר, פלומתי או לבן, כמו כן, לבעלות עור כהה".

אין חכמה כבעלת ניסיון


כבר כנערה נמשכה הדסה לעיסוק בתחום הקוסמטיקה והטיפוח, וזאת מתוך מודעות עצמית גבוהה ביותר לאסתטיקה אישית וסביבתית. על אף גילה הצעיר נתבקשה הדסה להעניק טיפולים, סידורי גבות ואיפור לחברותיה ושכנותיה ולא בכדי עם סיום לימודיה התיכוניים הדסה למדה והתמחתה בבתי ספר לקוסמטיקה מהמובילים בארץ וברשותה תעודות הסמכה המעידות על כך. מזה למעלה מ- 25 שנים הדסה מטפלת בלקוחות ומעניקה להם טיפולים קוסמטיים שונים ובהם גם טיפול באפילציה שזו המומחיות מספר אחת שלה.
הדסה ממליצה לכל אחת לקבל יעוץ פרטני ואישי לגבי הטיפול שיתאים לה. לקוחותיה זוכות לטיפול אינדיבידואלי, מקצועי, מיומן, אסטתי, בליווי אישי ויחס חם.
להדסה לקוחות רבות מרוצות אשר מעידות על תוצאות מדהימות:
* שלי, בת 44 שעשתה טיפול להסרת שיער מסביב לפטמות מספרת: "שערות בודדות שצמחו אחרי ההריון הטרידו את מנוחתי והתרבו בקצב מדאיג עקב מריטה עם שעווה. לאחר ארבעה טיפולים תחת ידיה האמונות של הדסה, הבעיה נפתרה כלא היתה. אני ממליצה בחום על הדסה. היא עובדת עם המחט כל כך בעדינות, זה תפור עליה, פשוט לא אמיתי היא הצילה אותי מהמצב הלא נעים. אנשים לא מבינים שאפילציה אינה נוראית והתוצאה שווה הכל. קודם לכן מרטתי את השיער בכל הדרכים וזה היה הקל והטוב מכולם. חבל שלא עשיתי זאת קודם, חששתי לשווא. אני ממליצה בחום".
* אורית, בת 32 ביצעה טיפולי אפילציה בפנים ומספרת: "במשך מספר חודשים עברתי טיפולים כלשהם באזור הפנים אך ללא כל שיפור. חברה המליצה לי על הדסה וקבעתי תור לייעוץ. אני חייבת לציין שהמקום היה אסתטי ונקי וכבר היתה לי הרגשה טובה שאני בידיים טובות, הדסה ראתה את מצבי ונתנה לי יעוץ פרטני ואז הבנתי שהטיפול הקודם שנעשה לי לא התבצע במיומנות. לאחר מספר טיפולים אצל הדסה היה שיפור מדהים והשערות הלכו ונעלמו... אין עליה היא מקצועית ביותר".

תחומים נוספים אותם הדסה מעניקה במומחיות ובמיומנות הם: טיפולי פנים לכל סוגי העור, טיפולי אקנה, טיפולי פיליניג, החייאת העור במצורים טבעיים בלבד, עיצוב גבות, שעווה בכל חלקי הגוף, פדיקור מניקור איפור קבוע ואיפור ואירועים. גלית יערי, לקוחה של הדסה אשר עושה אצלה עיצוב גבות מעידה בהתלהבות: "הדסה מעצבת את הגבות באופן מושלם".

לתיאום מראש: 052-5909484 הדסה קרטה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש