תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: ● 28/9/2010 17:12 ● ערב ערב 2465
צילה שיר-אל-יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


נושאי יחסים בין אישיים יעלו על הפרק בתקופה הקרובה כתוצאה מכך שכוכב וונוס, האחראי על מערכות יחסים, נכנס לנסיגה, עובדה שתעורר קשיים רבים בתחום זה.

מאזניים


נושאי כספים עומדים להיות בעייתיים בתקופה הקרובה, ולכן אתם חייבים להיות זהירים בדרך התנהלותכם. מומלץ לכם לבדוק כל תחום ועניין לעומק ולא לחכות עד אשר אירועים חיצוניים ינערו אתכם ולא תהייה לכם ברירה אלא להגיב להתרחשויות. עליכם לקחת את העניינים בידיים ולבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם לבל תהיו מופתעים בשלב מאוחר יותר.

עקרב


אתם עומדים לעבור תקופה מעניינת בכל הנוגע למערכות יחסים. ייתכנו אצלכם עליות וירידות בגלל ביקור כוכב וונוס במזל שלכם. הכרויות חדשות צפויות, ולמרות שבהתחלה לא תדעו לאן נושבת הרוח עבורכם, הרי שלאחר סיום נסיגת הכוכב, תדעו לבטח מהו הכיוון אליו מושכת המערכת החדשה שאתם נתונים בה. החלטות יהיו נכונות עבורכם רק לאחר יום ההולדת שלכם.

קשת


נושאי מערכות יחסים יהיו חשאיים בתקופה הקרובה מסיבות שאינן תלויות בכם. ייתכן שתאלצו לשנות ממנהגיכם בעקבות אירועים שאינם תלויים בכם. היכולת והצורך שלכם להבין את מניעי האחרים יגדלו בתקופה זו ותוכלו להשתמש בידע זה כדי להבין את המניעים של הצד שכנגד. לאחר שתעברו סדרה של קשיים במערכות יחסים, יתבהרו הדברים רק לאחר יום ההולדת שלכם.

גדי


האירועים החברתיים שלכם יהיו אינטנסיביים בתקופה הקרובה, ובצורה זו תכירו אנשים חדשים ומערכות היחסים החברתיות שלכם יתחדשו. עליכם להיזהר בגלל העובדה שייתכן ובהתחלה תתלהבו, אך לאחר מכן, בחלוף ההתלהבות הראשונית, תהיו מאוכזבים, כיוון שמהירות ההתפתחות תהייה איטית מדי לטעמכם ולקצב הפרטי שלכם. השתדלו לחסוך את הביקורת שלכם על האחרים ולזרום עם התנאים הקיימים.

דלי


בחודש הקרוב ולמעשה בכל התקופה הקרובה, נושאי עבודה יעסיקו אתכם מאוד בגלל התפתחויות ואירועים חדשים שלא צפיתם מראש ואשר משבשים לכם את מהלך העבודה שהייתם רגילים לה בשנים האחרונות. בתקופה זו, חשוב מאוד לעבוד על כל הקשור במערכות יחסים בתחום העבודה, כיוון שבדרך זו תוכלו לשנות את תפיסת האחרים עליכם ובכך להשיג את מטרותיכם.

דגים


כדי להצליח בתוכניותיכם, נראה שאתם צריכים לקחת מרחק ולצעוד לאחור כדי לבחור את דרך ההתנהלות שלכם. ייתכן שנסיעה תעזור לכם לבחון את עתידכם המקצועי. נסו לשלב בתוכניותיכם אנשים שאינם קרובים למקום המגורים שלכם, ועל ידי הקשבה לתגובותיהם ,תקבלו התייחסות חדשה למטרותיכם. רק לאחר תקופה שבה תבחנו את תוכניותיכם מחדש, תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון.

טלה


האנרגיות שלכם בתקופה הקרובה יתגברו, ובהתאם לזאת - גם הצורך שלכם במגע יתעצם. הכוונה ליחסים בין אישיים שמושתתים על חום ואנושיות. ייתכן וגם האנרגיות המיניות שלכם יועצמו, אך בכל מקרה יחסים שאין בהם מגע וחום אנושי עתידים לגרום לסבל. כיוון שכך, התקופה הקרובה תהייה מועדת לפורענות וייתכן, כי יחסים שאין איתם כימיה אמיתית ירדו לטמיון.

שור


מערכות יחסים בתקופה הקרובה יעלו על הפרק תוך כדי העובדה, שאתם צריכים לבחון אותם מחדש. ייתכן כי האירועים החדשים יגרמו למערכות יחסים להיראות שונה בעיניכם, אך אין ספק שבמידה ולא תשקיעו את מירב האנרגיה ביחסים הבין אישיים שלכם, אנשים קרובים שאתם זקוקים להם יפנו לכם עורף. השקיעו גם בנושאי עבודה, וזאת כדי לא לאבד את מקור ההכנסה בזמן שאתם עסוקים ברגשות.

תאומים


מומלץ לכם לחזק את היחסים הבין אישיים בחיי היום יום שלכם, כיוון שנראה שאתם תלויים בעבודה באחרים. דחיפה אינטנסיבית מדי שלכם את האחרים רק תרחיק אותם מכם, ואתם לא תוכלו להתמודד עם האירועים החדשים מבלי שתאבדו אנשים שיתכן ויהיו קשורים אליכם גם בעתיד. תקבלו עזרה מתאימה להצלחה ותהיו חייבים ללמוד מהן מסקנות כדי להמשיך ולהתנהל נכון.

סרטן


נושאים יחסים בין אישיים יתפסו את עולמכם בתקופה הקרובה. הדבר אפשרי דרך מערכות היחסים עם הילדים שלכם וייתכן גם דרך ילדים של אחרים. בכל מקרה, דרך התנהלותכם עכשיו עלולה להוציא את הסביבה שלכם מהכלים כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם נמוך במיוחד. בכל התרחשות. במידה ואתם לא רוצים להקצין מצבים, מומלץ לכם לספור עד 10 כדי לא לפוצץ מערכות יחסים שכן טובות לכם.

אריה


בעקבות ההתרחשויות האחרונות בחייכם, נראה שכל ההתייחסות שלכם אל המשפחה שלכם במעגל הראשון עומד להשתנות. ההבנה העמוקה שלכם אינה נובעת מהעובדה שהחיים מחייכים אליכם, אלא דרך העובדה שאתם מבינים שההתייחסות שלכם במשך השנים לא הייתה נכונה, ודווקא אנשים שהיו זקוקים לכם, התעלמתם מהם. על כן, הפרופורציות שלכם עכשיו משתנות.

בתולה


ההתרחשויות האחרונות בחייכם גורמות לכם להבין כי ההתנהלות הכללית בסביבה הקרובה שלכם אינה לטובתכם. כולם התרגלו לכך שאתם הם אלה שמתאמצים בכל פעם שצריך לעשות שינוי כלשהו ואינם נותנים מעצמם בתמורה. אל תיכנסו למריבות עם האחרים, ובדרך נעימה מומלץ לכם לבחון את רצונותיכם האמיתיים ובהתאם לזאת להחליט כיצד לנהל את תוכניותיכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש