מיסטיקה-סיפורים מהחיים

מאת: או-מד מדיקל ● 6/10/2010 08:25 ● ערב ערב 2466
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה-סיפורים מהחיים

לורד אריסטו היקר שלום רב!

שמי נורית, אני בת 31, נשואה פלוס שתי בנות. בגיל 25 התחתנתי ועד גיל 28 כבר ילדתי את בנותיי. בעלי בן 33, גבר גבוה, רזה, נאה מאוד, קצין בקבע ואני הייתי רזה ומושכת עד ללידה השנייה אז עליתי 30 ק"ג ואני כבר הרבה זמן לא מצליחה לרדת אפילו ק"ג אחד. כל החברות שלי אומרות לי - נורית תיזהרי, בעלך חתיך הורס, הוא בקבע, מגיע הביתה פעם בשבוע, וכמה שאני מתעלמת מזה, זה נכון. היום צריך להיזהר. אז לאחרונה גם הוא התחיל להעיר לי, אומנם בעדינות, משהו כמו נורית אני רוצה בן, אבל אני רוצה שלבן שלי תהיה אמא סקסית.. אני צוחקת ואומרת לו אם משתי בנות נהייתי בלון, אז עכשיו אני בטוח אהפוך להר אדם..לצערי, במקום לקחת את עצמי בידיים ולהתחיל להיות רצינית במשטר דיאטה, אני לא מפסיקה לאכול לחם, עוגות ובורקסים כל היום. אני כותבת אליך מכתב זה כי חברה מאוד טובה שלי הייתה אצלך, היא הגיעה אליך כי היא תפסה את בעלה בוגד בה, גם הוא איש קבע וגם היא הייתה 'קציצה' לא קטנה. אתה אמרת לה אם באת אלי ואת חושבת שאני כלורד אריסטו יעשה לך נס, את טועה ובגדול, אבל אם תקשיבי לי ותעשי את הדיאטה המיוחדת שלי שעובדת, רק אם באמת רוצים, את תרזי, כי את אוהבת אותו ואת רוצה לנצח ובגדול ולהחזיר אותו אלייך. פגשתי אותה לאחר חצי שנה שהיא עשתה את דיאטת המזלות המיוחדת שלך ולא האמנתי למראה עיני. ואם היית רואה את העיניים הנוצצות של בעלה, כמה הוא היה נינוח וגאה באישה הסקסית שהייתה בזרועותיו... אז גם אני ממש כמותה רוצה לחזור לעצמי וגם אני רוצה להיות שוב פצצה וכן, אני יודעת שאני אצליח. בבקשה תקבל אותי לפגישה ומהר.
נורית

נורית שלום רב!


כן, זה בהחלט נכון, אם יודעים שהפעם זה ילך, זה יצליח ובגדול אפשר לעבור את כל המכשולים ולשוב להיות אישה שמקסים לראות את בבואתה במראה. לפי התמונה שהבאת, את בהחלט היית אישה חטובה ונאה, ולפי מה שאני שומע ממך וממה שהקלפים שלך מספרים, תוך חצי שנה הוא יזחל כל הדרך מהבסיס רק להיות איתך שוב כל סוף שבוע. אבל מה שחשוב זה באמת להבין שאם רוצים להמשיך להישאר רזים ויפים אז צריך להבין את הפילוסופיה של דיאטת המזלות המיוחדת. הפילוסופיה הזו מתבססת על מזל בחיים ולא על המזל האסטרולוגי של האדם. אני לורד אריסטו מדיום, לא אסטרולוג, אבל אני אדם מאוד מאמין באלוקים וכאן מתחיל המזל שלי. המזל של כולנו הוא שיש אלוקים ומי מאיתנו שמאמין בו, יש לו מזל גדול, וזה שהוא ברא לכבודתנו עולם מלא בשפע, זה שוב מזלנו, וזה שיש לנו מוח עם הבנה ותובנות זה בהחלט מזל. עכשיו זה רק עניין של רצון לסיים נכון את כל המתנה הזו והשפע הזה, כל שעלינו לעשות זה לקבוע גבולות. זה ללא ספק מזל ששמעת עלי מחברתך ומזל שנפגשנו ומזל שאני זוכה שוב לעזור לך, כפי שאלוקים זיכה אותי שוב ושוב לעזור לאנשים לפניך. רק תחשבי חיובי ותדמייני אותך מצליחה לשוב להיות נורית הבטוחה בעצמה, נורית נשית, נורית סקסית, נורית גיבורה ונורית שיודעת שעם כזה מזל כפי שאלוקים נתן לך הכל צריך להיות לך נהדר בחיים. יש לך בריאות, בעל נהדר, ילדים מקסימים, עם כזה מזל אי אפשר שלא להראות לאלוקים שאת מעריכה את כל המזל הזה שנתן לך. עם חיבוק מהקבוצה התומכת שלנו לא רחוק היום וגם העיניים של בעלך ינצצו מגאווה כשילך לצידך. שלך ואיתך לורד אריסטו דה סילבר וקבוצת דיאטת המזל

קוראים יקרים


דיאטת המזל היא דיאטה פילוסופית רוחנית שמבוססת על אמונה וידיעה אמונה רוחנית שאם נהיה יפים ויפות יותר מקומינו בעולם יהיה מקום של אלים כמו ונוס ואפולו. ידיעה שעל מנת להצליח בזה בהחלט לא מספיק להיות רוחניים אלא חייבים להיות גם גיבורים שמתגברים על חולשות. בסופה של הדרך, כשאתם מצליחים, אתם וגם כולם יודעים שאתם גם יפים וגם חזקים ושבהחלט יש לכם המון מזל שהגעתם לאן שהגעתם בזכות אמונתכם באלוקים ובעצמכם. דיאטת המזל היא אתגר הרפתקני שנמשך שישה חודשים על בסיס של לימודים ומפגשים חד חודשים כשבסיום ששת החודשים הופכים לאנשים יפים יותר, יודעים יותר, חזקים יותר, מעוצבים יותר, עם פילוסופית חיים חדשה מרתקת שמחייה את הקשר האמיתי והפשוט בינינו לבין אלוקינו. ומי שיודע שיש לו מזל להתגבר על חולשות, להוריד במשקל ולהעלות את ערך עצמו, אין שום סיבה בעולם שלא יהיה לו חיוך ענק על הפנים ותחושה של גיבור מנצח. ההשמנה היא המחלה הקשה ביותר במאה ועשרים.
חשוב שלא תשכחו חובה להיות בריא ולא מזיק להיות גם יפה.
לקבלת פרטים טלפון
052-3255765 לא בשבת