יוגה

מאת: או-מד מדיקל ● 6/10/2010 08:29 ● ערב ערב 2466
לידר זיתון
יוגה

יוגה פנימית - לפעמים צריך רק לבקש


קוראים יקרים הכתבה הבאה מוקדשת לכל אותם אנשים שמחפשים את האיזון הפנימי ורוצים לאפשר לעצמם לחיות ולהרגיש שלמים מבפנים ומבחוץ כאחד.

לתודעה יש מבנה דומה לזה של היקום, הדרך הכללית של חשיבת האדם על המוחלט כלומר השקפת עולמו הכללית על העולם מאוד מכרעת בנוגע לסדר הכללי של התודעה האנושית-ניתן לחשוב על השלם כעל דבר המכיל חלקים שאין בינהם קשר, כך תוטה תודעתו של אדם לפעול, מה שיגרום לחוסר יציבות בכל המובנים, לא בהכרח דבר שמזיק לאנושות, אך לא מועיל.

אם באופן עקיב והרמוני יראה האדם את הכל כשלמות כוללת ומאוזנת, לא נפרדת, לא מקוטעת ונטולת גבולות הרי שתודעתו שלו תיטה לנוע בדרך זו, שביל מואר ושלם, כך תזרום פעולה מסודרת בתוך השלם, בתוכנו ובתוך המחשבות שלנו. אני הוא השלם-הגוף הפיסי והגוף הרוחני אשר מכיל את האדם שבתוכו תמצא התודעה בשילוב אחיד עם היקום, חיים בעלי איזון ושלווה. לא תמיד אנו מצליחים לחוש את השלמות??? המאבקים הפנימיים יוצרים מרווחים בינינו לבין עצמינו, קשר חד ורציף ושלם עם עצמינו יניב תוצאות אשר יביאו לחיים מתוך אושר ופנימיות שקטה.
כל שעלינו לעשות הוא לבקש והשביל נסלל. מבלי שנרגיש נשדר את המסר בצורה ישירה מבפנים אל החיצון והתודעה שלנו עם היקום יחד יאפשרו לנו לקבל באהבה ה כ ל !

תלמידים יקרים היום נלמד לתרגל תנוחת איזון גוף נפש שתאפשר לנטרל פחדים פנימיים וחוסר שקט.
1-עימדו בתדסאנה-תנוחת ההר, עמידה רגילה תוך הקפדה על כפות רגליים ישרות זו מול זו, גב ארוך, סנטר מקביל אל ברצפה, ידיים בצידי הגוף.
2-ננשום נשימות עמוקות ויציבות אל חלל הבטן תוך הקפדה על נשימה ונשיפה דרך האף בלבד, פה סגור. תנוחת העץ-ורקסאסאנה.
3-בנשימה נניח את רגל ימין או על הקרסול או על השוק או על פנים ירך שמאלי, נקפיד על בטן אסופה וננסה להיות רגועים בחלק העליון של הגוף ונרפה את שרירי הפנים.
4-נניח את הידיים בנמסטה [כף יד אל כף יד בחלל החזה]. מומלץ להשאר בתנוחה כ-שלושים שניות, לחזור לתדאסנה ולעבור לרגל שמאל.

כמובן שנקבל באהבה אילו נחזיק גם שתי שניות בתנוחה, התרגיל מחזק את הקרסוליים ומונע פלטפוס בכף הרגל וכמובן מחבר אותנו פנימה ומאזן את האנרגיות בגופינו.

תלמידים וקוראים יקרים קחו את הכל באהבה ובשלווה תעיזו לבקש מהיקום ותתחברו אל עצמיכם מבפנים ותגלו להבחין כי החיבור עם היקום יפרח כמו עץ....

אשמח לענות על כל שאלה
נמסטה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש