היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/10/2010 15:30 ● ערב ערב 2466
עדכונים לאירועי תרבות יתקבלו עד יום שלישי ב-12:00 בצהריים במייל

המלצת ספר


לאן נוסע הכביש? / גליה מידן

תמונת כתבה


בהוצאת 'אופיר – בית ההוצאה לאור המוביל בישראל ליוצרים בראשית דרכם'
פעם, כשהייתי בן חמש, או ארבע, או אולי אפילו שלוש, שאלתי שאלה שעלתה לי יום אחד לראש, שאלתי איש, או אולי היה זה עכביש "לאן נוסע הכביש?". העכביש סיפר על מיני כבישים ודרכים, שכל אחד מהם מוביל למחוזות יפים וקסומים. בדרך אנו פוגשים מקומות, בעלי חיים ונופים, תוך חוויה המערבת את כל החושים.
הקוראים מצטרפים לילד, לעכביש ולכבישים, וביחד עוברים הרפתקאות וטיולים, דרך ההיכרות מלאת ההומור עם הכבישים השונים: כבישים מהירים, כבישים בינעירוניים, כביש חוצה ישראל, ועוד. עוד לומדים הילדים על עצמם, על האחר ועל העולם הסובב אותם.
לאן נוסע הכביש', ספר ילדים חדש ומקסים, המתאר באופן ציורי את הכבישים והדרכים השונים המובילים אותנו, ליעדים שונים ברחבי הארץ.

על הסופרת: גליה מידן, בעלת תואר ראשון בחינוך וסוציולוגיה ותואר שני בקרימינולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, עסקה בפסיכולוגיה חקירתית. לאחר הולדת בנה, החלה לכתוב ספרים. מתגוררת כיום עם משפחתה במושב בלב השרון. זהו ספר הילדים הראשון פרי עטה היוצא לאור.


תיאטרון



תמונת כתבה


התיאטרון העירוני חוזר ובגדול!
התיאטרון העירוני פותח את שנת תשע"א עם סדרת הצגות איכותיות ביותר המועלות על בימות הארץ. הרפרטואר נבחר בקפידה על ידי פעילי תרבות תיאטרון. ההצגה הפותחת את העונה - פרינסס מרי 7 - מבית תיאטרון בית ליסין.
זוהי דרמה פיוטית המתרחשת בירושלים של תקופת המנדט ובמרכזה שרה, בעלת מתפרה לעשירי עבר-הירדן ולנשות הקצינים הבריטיים. היא מחכה לבעלה הנעדר לאחר שיצא למלחמה. כשבעלה שב יום אחד, עליה להתמודד עם סוד אפל שהביא עמו מהגלות באירופה.
מאת- יואב מיכאלי, בימוי- רוני פינקוביץ', משתתפים: מאיה מעוז, יעל לבנטל, ידידיה ויטל, אברהם סלקטר,שלום שמואלוב, קובי ליבנה, כנרת לימוני, עינת סגל כהן, ליאת צדקיהו, קרן שניוק, ליז רביאן.
תיארטאות אילת',11-12.10.2010,
'תיאטראות אילת', 21:00.
כרטיסים: 08-6343343 שלוחה 1.


הפנינג עפיפונים



תמונת כתבה


עפיפונים בחולות סמר
'עפים עם החול' – הפנינג עפיפונים בחולות סמר – סדנאות לבניה של עפיפונים משקיות ריקות של חטיפים והעפה ובנוסף – משחקים בדיונה וסיורים.
יום חמישי, 7/10, בשעות 16:00-18:00
פרטים במייל sababa@arava.org
או בטלפון 054-9798036.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש