פירוש חלומות

מאת: ● 13/10/2010 16:09 ● ערב ערב 2467
פירוש חלומות

חולמת בהקיץ


במידה רבה האני החולם מבטא את השלב בחיים שבו נמצא החולם. יש מי שיגיד ה'אני הגבוה'. בראיה הזו חלומות שמבטאים תחושות רדיפה, סיוטים ומפגשים מבהילים, מבטאים את המצב הנפשי הכללי של החולם. יתכן שמדובר בעומס יתר במציאות של ריבוי לחצים, יתכן גם שמדובר בהפרעות עיכול עקב אכילה כבדה מדי טרם ההירדמות. יתכן גם שיש הרבה רעלים בגוף כתוצאה מעישון, שתית אלכוהול, צריכת סמים ותזונה לא בריאה והחלומות הקשים מבטאים צורך מיידי בשינוי אורחות החיים.
אולם מאידך יש גם חלומות טובים. מה זה טובים? מעולים. שימו לב למקבץ האמיתי הבא:
"חלמתי שאני הולכת במקום מוצף אור שמש ומתבוננת סביב בערוגות פרחים שצמחו מכל עבר. הצבעים שלהם היו כל כך ברורים וחדים שהרגשתי שאני בעולם אחר. אדום עמוק וכחול שמיים ירוק זוהר וצהוב חי. הרגשתי נפלא".

חלום נוסף של אותה חולמת מפרק זמן אחר:
"חלמתי שאני בצפון בשמורת טבע, 'תל דן' שמה. אני בכניסה לשמורה ויש שם שלושה עצי צפצפה אני חושבת גבוהים מאד. ככל שהבטתי בהם כך התברר לי שהם חיים ובעלי מודעות גבוהה. הרוח עברה בהם והם זזו מעט והעלים התהפכו. העצים שינו צבעים לרגע כסופים לרגע ירוקים כהים ולרגע בהירים והיה נדמה לי שהם מבקשים לומר לי משהו. התעוררתי בהרגשה שהם היו לי לחברים טובים. בכל פעם שאני נזכרת בהם אני מרגישה תחושה של עוצמה פנימית".

חלום נוסף, לא של אותה חולמת:
"חלמתי שאני במקום שיש בו עצים ומים. ואז התחלתי לשמוע מוסיקה הרמונית שאין לי מילים לתאר אותה אלא כ'שמיימית'. לצערי ברגע שהתעוררתי הלחן נעלם. זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת מוסיקה בחלום ותמיד זו חוויה מופלאה שאני מקווה שלא תפסק".
על החוויות הנפלאות האלו אומרים: חלומות מתוקים... והם נחקקים בזיכרון לטובה ומעצימים את החולם בכל עת שהוא נזכר בהם.
לרשימה הקצרה הזו מצטרפים חלומות על מפגשים קסומים עם בעלי חיים שונים ועל כך במדור הבא.
הקוראים מוזמנים לשלוח חלומות לפירוש ולצרף מספר טלפון שבו אפשר לחזור אליכם.

בברכת סוף שבוע חיובי - אופיר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש