קו היופי

מאת: או-מד מדיקל ● 13/10/2010 16:15 ● ערב ערב 2467
זהבה 'קו היופי'
קו היופי

גבות: התשובה למראה מטופח


עיצוב נכון של הגבות יוצר אשליית מבנה עיניים בהתאם לפנטזיה.
הגבות חשובות ביותר למראה הפנים. הן זזות ומשתנות מרגע לרגע, מבטאות את תחושותינו ללא מילים, כמו שמחה או צער, פלא או כעס ואת סגנונה האישי של כל אחת ואחת.
אם נקפיד לעצב את הגבות בצורה הנכונה ומתאימה למבנה הפנים, נוכל לשפר ולהעניק מראה מטופח וללא מאמץ נשיג אשליה של מבנה עיניים גדולות יותר, מלוכסנות יותר ובעיקר מביעות יותר.
הדרך הקלה ביותר לסידור הגבות היא על ידי שרטוט הגבה לצורה הרצויה בעזרת עיפרון לבן ומריטה של השיער המיותר עם פינצטה. עיצוב הגבות חשוב לא פחות מעיצוב השיער וכפי שבחירת מעצב השיער נעשת בקפידה, כך חשוב שהלקוחות יקפידו לבחור את מעצב הגבות שיודע לבצע את העבודה נאמנה ולהתמסר לידיים מקצועיות שיבצעו את המלאכה.
לרוב נשים נוטות לצבוע ולשנות את צבע שיערן מבלי להתייחס לצבע הגבות. מיזוג הצבעים בין השיער לגבות חשוב ביותר על מנת להשיג מראה הרמוני. לקבלת מראה זה יש להקפיד בצביעת הגבות בגוון אחד יותר כהה מצבע השיער.
קיימים מגוון עיצובים וסגנונות וכל אחת יכולה לאמץ את המראה המתאים לה על פי אישיותה:
המראה הטבעי
גם ילדת טבע שאוהבת את המראה הטבעי והלא מוקפד יכולה להיראות אסתטית ולכן מומלץ לנקות את הגבות, כלומר למרוט את השערות הקטנות מסביב לגבות, ובכך נשמר את המראה הטבעי, אך מטופח ולעצב אותן בעזרת ג'ל שקוף וטבעי לגבות.
צביעת הגבות לפי צבע השיער
התאמה בין צבע השיער לצבע הגבות הנו הכרחי! גם אם בחרת צבע אדמוני, רצוי לצבוע את הגבות בהתאם או בצבע מאותה משפחת הצבעים כמו חום בהיר.
לגבות צבועות בגוון בהיר ניתן לאפר את העיניים בצבעים מודגשים ולהאיר את עור הפנים על ידי סומק למראה חי ורענן.
הגבות האידיאליות
הגבות האידאליות הן גבות במבנה V המעניק לעין מראה מורם ופתוח. מבנה קלאסי זה מתאים למבנה העיניים ומאפשר מקום רב למשחק של צללית וצבע, מתאים לכל סגנונות האיפור-לעיניים מלוכסנות, עיניים מעושנות ואף לאיפור טבעי.
מראה שנות ה-60
גבה דקה ועגולה מסמלת את המראה הטוויגי (דוגמנית מצליחה משנות-60) ומתאים למבנה עיניים גדולות ועגולות. סידור זה כבר אינו אופנתי, אך לנשים שנהגו למרוט בעבר את הגבות בצורה זו, ושיער הגבה אינו גדל עוד, ממולץ לשרטט את הגבות על מנת להדגיש אותן יותר.
הגבה הישרה
מבנה הגבה הישרה בדרך כלל סוגר את מבנה העין, מעניק מראה נוקשה ואינו משאיר מקום רב לאיפור ולכן הדגש בעין יהיה יותר קו תחתון.
מראה שנות ה-80
מבנה גבות זה מתאים לפנים עם מבנה עצמות רחב, ואינו מתאים למבנה פנים עדינות. ממומלץ להישתמש בעפרון גבות על בסיס שעווה ושאינו נמרח, או לחילופין בצללית ובעזרת מברשת קשיחה המתאימה למילוי גבות. לבעלת שיער כהה-מומלץ לצבוע את הגבה בצבע חום רך ולא שחור, על מנית לתת לפנים מסגרת רכה ולא נוקשה. לבעלות שיער בהיר-מומלץ לעלות בטון אחד או שניים בגוון השיער-לחום אפרפר,על מנת לתת מסגרת בולטת יותר לפנים.

בהצלחה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש