ריפוי טבעי

מאת: או-מד מדיקל ● 13/10/2010 16:16 ● ערב ערב 2467
לאונרדו שייגרודסקי
ריפוי טבעי

ספירת קלוריות, לא מה שחשבתם...


"…יש לי עצמות כבדות", "הייתי שרירי בעברי והכל הפך לשומן"... מי מאיתנו לא שמע את המשפטים האלו? משפטים נחמדים למי שרוצה לנחם את עצמו על עודף משקלו. בפועל לטענות אלו אין שום היגיון ובסיס מדעי. עלינו להבין שעודף משקל זו תופעה של 'מדינות השפע' (המערב). כולם ממעיטים בערכה ודוחים את ריפויה, אבל זו בעצם מחלה שמעבר לבעיית ההשמנה היא גם גורמת לבעיות רבות אחרות כגון: בעיות מפרקים, כאבי גב, בעיות לב, בעיות נשימה, יתר לחץ דם, סוגים שונים של סרטן ועוד. יש אנשים שאכלו ארוחה מלאה ולאחר כשעה פותחים שוב את המקרר ומחפשים מה יש לאכול. יש אנשים שקמים באמצע הלילה לחפש אוכל ועד שהם לא אוכלים עד עילפון הם לא נרגעים. יש אנשים שלא משנה כמה הם אוכלים, אם הם לא מסיימים לאכול עם משהוא מתוק הם לא שבעים. יש אנשים שכל היום בעבודה הם על קפה ודייאט וכשהם נכנסים הביתה הם אוכלים ארוחה אחת מתמשכת עד השינה. נשמע לכם מוכר? ובכן האם זה נשמע לכם בריא? הגיוני? כך גוף האדם צריך לפעול?
ואם לרגע לא היה לכם ברור, הרי שצורת האכילה הזאת תוביל אתכם היישר למחלות המאה: לחץ דם/לב/סוכרת.

האוכל הוא לא רק קלוריות ואחוזי שומן כמו שהורגלנו לחשוב עד היום,
האוכל הוא הדלק שלנו לגוף, ככל שהדלק שלנו איכותי יותר כך אנחנו פחות עייפים, יעילים יותר וכן שמחים יותר ואפילו נראים טוב יותר.
והנה נתון שלבט לא ידעתם- היכן הגוף אוגר את כל הרעלים שהוא לא מצליח להוציא מהגוף? בתוך תאי השומן. כשאתם שותים משקה דייאט מכל סוג שהוא, המרכיב שהמתיק לך את המשקה/ המאכל וכ'ו.. הוא חומר כימי שהגוף מכיר כמו שהוא מכיר תרופה כימית אחרת. היכן הוא יאגור את הפסולת הזו? נכון, בתוך תאי השומן. לכאורה יש כאן אפס קלוריות, אבל עם יכולת אגירה מסיבית היישר לתאי הצלוליט. מצחיק לא?

הגוף שלכם לא משקר לכם, תקשיבו לו. אם הוא לא מקבל את כל המרכיבים החשובים כמו חומצות שומן חיוניות, ויטמינים, מינרלים, חלבון איכותי, הוא ימשיך לאותת רעב. ומה אתה עושה? ממשיך לספק לו אוכל זבל בכמויות עד שהוא נרגע לרגע (כי הקיבה מלאה) ואז הוא ממשיך לאותת לך רעב ואפילו יעיר אותך מהשינה בכדי שתביא לו מזון חיוני לתפקוד. ומה אתה מביא לו??!! בורקס, פיצה, שוקולד, בזמן שהגוף מבקש אוכל אמיתי כמו שקדים, אגוזים, ירקות. עד מתי תלחם בגופך במקום להקשיב לו?

ועוד לא דברתי על פעילות גופנית, פסולת במעיים (לפעמים עד 7 ק"ג צואה!!), הורמונים במזון, תרופות מהרופא, אגירת נוזלים והמצב הנפשי, לכל אלו יש חלק ביכולת לנקות רעלים ולרדת במשקל.
90% נכשלים בדיאטה (כך קבע משרד הבריאות) במלחמה בגופם. אל תלחמו בו. אתם תפסידו!

תלמדו מה באמת הגוף שלכם מבקש. ואז תגלו את השובע שמגיע עם תחושת אושר ושליטה וכן, גם רעננות ועוד לפני שתרד במשקל כשישאלו אותך מה עשית לפניך שהן קורנות כל כך?
תענה - פשוט הקשבתי לגוף שלי.

שתהיו לי כולכם בריאים וחזקים

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש