ריפוי טבעי

מאת: או-מד מדיקל ● 17/11/2010 11:49 ● ערב ערב 2472
לאונרדו
ריפוי טבעי

"תרופות פלא"...


השבוע אני רוצה לדבר אתכם על תרופות, מה שאנחנו, 'הציבור' רוצה והתרופות שהרופאים והמרפאים למיניהם רושמים לחולים. בעשר השנים האחרונות המרשמים לתרופות, ובעיקר לאנטיביוטיקה, גדלו פי 7 . כלומר, אנחנו מחפשים איזושהי ישועה ונחמה בתרופה שתהייה 'תרופת פלא', שתעלים את המחלות והסימפטומים מהם אנו סובלים וכך נוכל לחזור לשגרה. אך לצערנו, לרוב, התרופות אינן מצליחות לגאול אותנו ממחלות אלא רק להביא להקלה זמנית!
האמת היא שהגוף כביכול עבר משבר של רעלת וכאשר הרעלים הופרשו (נזלת, ליחה, דלקת וכו') ורמת הרעלן ירדה מתחת לנקודת הסבל של הגוף, המחלה למעשה, 'עברה זמנית' והבריאות חזרה אוטומטית. אלא שהמחלה לא נרפאה! אלא רק נדחתה למועד מאוחר יותר כי למעשה הסיבה להופעתה נמשכת בגלל ה'הרגלים הרעים' שלנו, וכך הרעלן ממשיך להצטבר, עד שיגרום למשבר נוסף שיביא איתו שוב, מחלה. כל עוד אין אנו מגלים את הגורם לרעלת ואין מסלקים אותו, ימשיכו להתרחש משברים,עד שההפרעות התפקודיות יהפכו למחלות נווניות ואז יהיה קשה להחזיר את הגלגל אחורה.
המחלה היא מעשה ידיו של האדם. עדיף להפסיק 'לבנות' מחלות. בריאות היא המצב הטבעי והראוי של הגוף ואילו המחלה הינה מצב בלתי טבעי שנגרם מסיבות שונות אשר קשורות באורח חייו של האדם (וספציפית של החולה), בתנאי הסביבה ובתורשה. כדי לשמור על הבריאות, זקוק הגוף לתנאים יסודיים אחדים: אוויר, מים, מזון,טמפרטורה מתאימה, פעילות גופנית, שינה, רגיעה לנפש ועוד. כל אלה הם יסודות בריאות ולכולם יש חשיבות בלעדית. "גוף האדם כמה שהוא מורכב יש להתייחס אליו בשיא הפשטות, צריך רק לדעת להקשיב לו ולא לחפש "תרופות פלא" בעולמנו המתקדם, אלא לתת לו את המזון שהטבע מספק לנו עוד מימי בראשית". מתוך הספר 'הרעלה עצמית' של הד"ר ג'ון טילדן. פסולת נמצאת בגופנו מהמזון שאנו צורכים בפרט וממערכת העיכול בכלל. מה עושה הגוף עם הפסולת הזאת ? הוא מנסה להוציא את זה בשלושה דרכים:
מצב אקוטי - נזלות, שפעת, דלקות, שלשולים וכ'ו. אם עוצרים זאת על ידי תרופות (אנטיביוטיקה, כדורים להורדת חום ועוד..) אזי הגוף לוקח את הפסולת לדרך שנייה שהיא מצב כרוני - לחץ דם , סוכרת, דלקת פרקים וכ'ו. אם נחניק גם זאת על ידי תרופות, נמשיך ונגיע לדרך השלישית - מצב ניווני - שינוי ברקמת התא (גידולים-שאליהם אנחנו לא מעוניינים להגיע!)
לגוף יש יכולות ריפוי מדהימות. קחו לדוגמא את המצב בו אנו שוברים רגל או יד וכל מה שאנו עושים זה רק לשים גבס ולנוח. הגוף יודע לבד, ללא סיוע, לאחות את השבר ולבנות את העצם מחדש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש