אסטרולוגיה

מאת: ● 23/11/2010 21:20 ● ערב ערב 2473
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה-נומרולוגיה-טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
למרות שאתם בתקופת יום הולדת, יש לכם תעסוקה מלאה, ואתם מעורבים בהרבה עשייה. יכולת הביטוי שלכם טובה מתמיד.

קשת


החודש הקרוב יהיה עמוס מאוד, כיוון שאתם נמצאים בפתחן של התחלות חדשות. זה הזמן לבדוק ולתכנן את מטרותיכם העתידיות ולקבוע פגישות עסקיות שיעזרו לכם להגיע להחלטות. נראה שאת חייכם האישיים אתם צריכים לטפח קצת יותר, כיוון שאתם נמצאים בצומת דרכים כשאתם צריכים להחליט איך לפעול ומהו הדבר הנכון עבורכם לעשייה כדי לקדם את עצמכם אישית ומקצועית.

גדי


הדבר הנכון עבורכם הוא לפעול עכשיו מאחורי הקלעים. למרות שהתוכניות שלכם מאוד מגובשות ,ואתם יודעים בדיוק מהו הסדר הנכון של הדברים, הרי שבכל זאת מבחינה טקטית יהיה נכון יותר לפעול בהסתר וללא חשיפת יתר של תוכניותיכם. רק כשתהיו בטוחים שאתם מקבלים את הפידבק הנכון מהסביבה, תוכלו להיות ישירים יותר ולשטוח את תוכניותיכם בשלמות.

דלי


בשבוע הקרוב, יש לכם הזדמנות לחזק את עצמכם במובן החברתי כיוון שכוכבים רבים נמצאים בבית החברים שלכם. אל תדחו הזמנות אישיות וחברתיות, כיוון שאתם נמצאים בתקופה מעולה שיכולה מאוד לקדם אתכם גם במובן האישי וגם במובן המקצועי, עובדה שאתם חותרים אליה כבר זמן רב. צפו לעזרה מחברים ובאופן שלא תכננתם מראש. בדרך זו תוכלו להתקדם למימוש תוכניותיכם המקצועיות.

דגים


מבחינה מקצועית, אתם נמצאים עכשיו בתחילתה של תקופה חדשה. נראה שזוהי תקופה אינטנסיבית במיוחד שבה אתם מנסים לעסוק בפעילויות רבות שיכולות לעזור ולקדם אתכם מבחינה מקצועית. נסו לא להיות אגרסיביים בתוכניותיכם, אלא להמשיך ולפעול בדרככם העדינה לקידום מטרותיכם. יש לכם עכשיו יכולת להיבנות מהשינויים שפוקדים אתכם, גם אם אתם לא מאושרים מהנסיבות.

טלה


בתקופה הקרובה, אתם צריכים לחזק את הקשרים הבין אישיים שלכם על מנת שתוכלו לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. הנסיבות כרגע משתנות, והכל נמצא במצב עדין. עובדה זו צריכה לגרום לכם לחשוב פעמיים לפני כל התנהלות אישית ומקצועית שאתם עושים כדי שתוכלו לממש את תוכניותיכם המקוריות. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שתתקלו בפני מכשול ולא תדעו כיצד לפעול.

שור


בתקופה האחרונה, היה הכוכב וונוס בנסיגה בבית העבודה שלכם, כך שלמרות שלכאורה היה מורגש שישנן התחלות חדשות, נראה שלרוב התאכזבתם מהאנשים שהבטיחו לכם הבטחות, אך בפועל לא היה כיסוי להבטחותיהם. עליכם לסמוך רק על עצמכם, וכל מה שאתם תעשו עבור עצמכם יהיה הדבר הנכון, גם אם מגיע דרך עבודה קשה. המאמצים שאתם משקיעים ישתלמו עבורכם.

תאומים


בשבוע הקרוב, מבקרים הכוכבים בבית השותפויות והזוגיות שלכם, כך שעכשיו, בזמן הרגיש הזה של חצי שנה שלאחר יום ההולדת, מתאים לכם מאוד לבדוק את כל המערכת הזוגית שלכם. אין הכוונה בהכרח לזוגיות אישית, אלא לכל הקשור לנושאי השותפויות בחייכם. זה הזמן לתת מעצמכם קצת יותר ולא להתעייף כאשר הדברים אינם מתאימים לתפיסה או לקצב שלכם.

סרטן


הימים הקרובים יהיו מתאימים להרשות לעצמכם להתענג על רגעים קטנים שבהם אתם מרשים לעצמכם לא לעשות כלום. ההשקעה המרבית שלכם בתקופה הזו היא חיזוק המשפחתיות שלכם. ייתכן והדבר גוזל מכם יותר זמן ממה שהתכוונתם, אך אין לכם ברירה, ואתם חייבים לקחת חלק באחריות הכללית. המשיכו להשקיע בעבודה, כיוון שאתם בכיוון הנכון.

אריה


קשה לכם יותר בתקופה זו בסביבה שבה אתם חיים, כיוון שאתם נסחפים לסיטואציות חדשות שעד היום לא התנסיתם בהן. עליכם לבחון את הנסיבות מחדש כדי לוודא שאתם עושים את הדבר הנכון. אנשים מתקופות שונות בחייכם יחזרו אל חייכם, ואתם תתלבטו אם אכן לאפשר להם לחזור אל חייכם. מאחר ועבר זמן רב מההתקשרויות האחרונות שלכם, נראה שכדאי לכם לאפשר לעצמכם התנסות שנייה.

בתולה


מבחינה כספית, אתם מודאגים ובצדק. האנשים הקרובים אליכם הם אלה אשר מדאיגים אתכם, כיוון שמצד אחד אתם צריכים להיראות אכפתיים, אך מצד שני אתם כועסים על האחרים בגלל ההתנהגות האנוכית שלהם שבאה על חשבונכם. אל תרשו לחילוקי הדעות בתוך המעגל הקרוב לכם להאפיל על שיקול הדעת הטבעי שלכם. נסו להישאר הגיוניים כדי למצות את מקסימום האפשרויות מהנסיבות.

מאזניים


החיים מכריחים אתכם להתנסות בדברים חדשים ולעיתים כואבים. מומלץ לכם לנסות לשתף פעולה עם האחרים בסביבה שלכם, אלה שלעיתים חולקים על שיקול דעתכם. חשוב כי תהיו יותר חכמים מאשר צודקים ותוכלו להרגיע את העניינים. הקרובים לכם לא נוהגים כמוכם, והם שופטים אתכם שלא בצדק ובחומרה גם בפניכם. לאט ובטוח תוכלו להעביר אותם לצד שלכם.

עקרב


נושאי עבודה ופרנסה הופכים להיות דומיננטיים יותר ויותר כיוון שאתם מתכננים ליצור לעצמכם מציאות חדשה במקום העבודה שלכם. כדי לקדם את עצמכם בעבודה ובחיים, אתם זקוקים לעבודה רצינית שההכנסה בצידה הינה משמעותית. רק התנהגות כזו יכולה לאפשר לכם התחלות חדשות. מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע בנוגע לתוכניותיכם האישיות כדי לוודא שאתם פועלים נכון ובסדר ההגיוני.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש