מיסטיקה-סיפורים מהחיים

מאת: או-מד מדיקל ● 7/12/2010 18:39 ● ערב ערב 2475
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה-סיפורים מהחיים

לורד אריסטו יקר!
עד שנפגשנו אפילו לא ידעתי שיש בעיר הזאת אדם מיוחד כמוך. אחרי ששמעתי וראיתי מה שעשית לכמה אנשים, הייתי בטוח שאני חייב להיפגש איתך אישית. אף פעם לא אשכח איך אמרת לידידה שלי מהעבודה- "האיש הזה הוא לא אילתי, הוא צפוני מההרים למעלה, הוא עבר ועובר טראומה, אישתו בגדה בו. תשאלי אותו מי זו ויקי". כשהיא סיפרה לי את הדברים האלו שאמרת לה, דברים שהם אמת לאמיתה, הייתי בשוק.
אמרת לי לכתוב לך מכתב ואז תפגוש אותי, אז ככה, אני בן 34. מגיל 19 אני עם אשתי. בגיל 22 התחתנו. היא הייתה בת 17 וחצי, בהריון עם הבת. מאוד אהבתי אותה, ולמרות שההורים שלי התנגדו לנישואים, נלחמתי בהם ולא הסכמתי שויקי תעשה הפלה. עבדתי קשה ופרנסתי אותנו בכבוד. שלוש שנים אחרי, ויקי שוב היתה בהריון, אבל הפעם ההיריון הזה היה מלא מריבות, והיא נעלמה מהבית כשהיא הרה. כשחזרה היא אמרה לי- "אני לא רוצה להמשיך לגור עם ההורים, אני רוצה לעבור לאילת". וכך עשינו אחרי הלידה כשהיא המשיכה להתעקש. אני שלא רציתי שיהיה לה דיכאון לידה, נסעתי לאילת, מצאתי עבודה, ועברנו לכאן. אבל היא המשיכה להיות לא נחמדה אלי. ראיתי איך היא מתרחקת ממני ולא הבנתי למה ומדוע, עד ליום שבו קיבלתי שיחת טלפון מאמא שלי במעלות. היא אמרה לי שחברה טובה שלה הייתה באילת ונודע לה שמנהל חדר האוכל במלון שלה יוצא עם אישה נשואה מכרמיאל, שגרה במעלות. היא סיפרה לאמא שלי שהבחור ערבי ויש להם בן משותף שזה מבחינתי היה ממש סיפור מגוחך, אבל בהזדמנות הראשונה שאשתי הייתה במקלחת, הסתכלתי בהודעות הטלפוניות, שלה וחשכו עיני. כל הודעה שלישית הייתה הצהרת אהבה מבחור בשם חסן.
לורד אריסטו הייתי בשוק של החיים. אשתי עם ערבי מכפר ליד מעלות? והבן שלי לא שלי? ראיתי את זה שחור על גבי לבן, כתוב בשתי הודעות. היא כתבה לחסן שהילד שלו ושהיא מפחדת מהיום שאני אגלה את הכל. פתאום הבנתי שהיא וחסן כבר שנים ביחד ושאיתו היא נעלמה כל הזמן, ובגללו היא התעקשה לעבור לאילת. אותי היא בכלל לא סופרת. אני רק 'החמור' שמשלם על הכל, והילד שלי בכלל לא שלי, אבל אני 'כאילו' אבא שלו, אני מגדל אותו והם רוצים לברוח לי ולקחת גם את הילדה שלי. בשום פנים ואופן לא. היום אנחנו כבר לא גרים ביחד. היא עזבה את הבית וגרה עם חסן. את הבת היא השאירה לי רק כדי שאני לא אעשה צרות לבן ואצהיר עליו כממזר. הם שינו את שמו למוחמד, היא התאסלמה וכשהגירושין יסתיימו הם ינשאו ויעברו לכפר. אני אהבתי אותה כל כך, עבדתי יום ולילה רק שיהיה לה טוב, והיא בלי שום רגש חרטה, פרקה לי את החיים. איך קמים ובונים חיים חדשים? האם אני בכלל אוכל לאהוב פעם בחורה אחרת? האם אוכל להאמין למשהיא אחרת? איך אסביר לביתי שאמא שלה זרקה אותנו בשביל ערבי? אני חושש שזו תהיה טראומה גדולה מדי עבורה. אין לנו שום רכוש משותף, אבל לב אנושי שמתרסק, שווה יותר מכל כסף או רכוש. המפלצת הזו ריסקה לי את הלב והנשמה.
בבקשה פגוש אותי כמה שיותר מהר בבקשה .
אריק (שם בדוי)

אריק שלום
אלוקים שבשמים ובארץ איזה סיפור יש כאן. כל כך הרבה אהבה, חלומות שנופצו ועולמות שנחרבו, אבל תודה לאל גם בימים הקשים והשחורים ביותר, אלוקים לא עוזב אותנו. תודה לאלוקים מיליון פעם שנפטרת מהאישה הזו, היא הייתה הורסת לך ולילדים את החיים. בספר הקדוש וגם בתיקשור אני שומע שהיא בגדה בך תמיד. היא לא אהבה אותך אף פעם. אתה אהבת אותה יותר מדי וזה לא סוג הבחורות שאוהבות. היא אוהבת שמתייחסים אליה רע, קשה, שמשפילים אותה. תאמין לי אי אפשר לשפוט אותה על כך, אבל גם לא חובה לסבול את זה בביתך. אתה חייב להיות חזק, להתגרש ומהר ברבנות. שישמעו שהיא זנחה אותך עם ערבי ושיש להם בן ממזר, הם יגרשו אותה מהר מאוד. אחר הגירושין לפי הספר הקדוש אני רואה שתהיה לך שנה קשה. אתה אדם רגיש מאוד וקשה לך להתמודד עם האובדן, אבל אין ברירה, החיים ממשיכים. לפי הקלפים והתקשור אני רואה שאתה תתגבר על זה בעזרת בחורה ישראלית, שתיכנס לחיים שלך. תכיר אותה בעבודה, היא בחורה שגם עברה משבר עם בעל והיא רק מחפשת גבר כמוך, אוהב ועדין. היא אישה שתביא לך ולבת שלך מזל ואושר. אריק, היום לצערי, יש המון נשים נשואות שבוגדות. בכל הקריירה שלי אני לא זוכר תקופה שכזו, אבל באמת ומהלב, לך אשתך עשתה את טובת חייך. אתה היית מסונוור מאהבה, היית צעיר מאוד ולא ראית שהיא בחורה טיפשה ואגואיסטית. תאמין באלוקים הוא תמיד יהיה איתך ויחזק אותך. אכין לך ברכה ומתנה צמיד אנרגיה, שיאזן אותך ובעזרת השם תוך שנה שנה וחצי אתה אדם חדש, עם חיים חדשים בהצלחה
שלך לורד אריסטו דה סילבר

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש