צהרון 'ילדותי' לילדות מאושרת

מאת: או-מד מדיקל ● 7/12/2010 18:43 ● ערב ערב 2475
בטי בלום בצהרון 'ילדותי' כולם משפחה אחת גדולה ומאושרת. אורלית גלעדי נותנת לכולם תשומת לב, אהבה וחום ומקפידה על תזונה נכונה. היא חוגגת ימי הולדת ברוב שמחה ויצירתיות. ההורים משבחים והילדים מצביעים ברגליים. עובדה - הילדים חוזרים שנה אחרי שנה. בחגים ובחופש הגדול תמצאו ב'ילדותי' קייטנות להנאת כולם. אז מי אמר שאין מה לעשות עם הילדים בחופשות?
צהרון 'ילדותי' לילדות מאושרת

תמונת כתבה


תשומת לב אישית


כבר בכניסה לצהרון 'ילדותי' מתרשמים מהמרחב ומההשקעה. הכול לטובת הילדים. החדר גדוש בצעצועי התפתחות ובחומרי יצירה בשפע. מהמטבח עולה ריח של מזון חם וטרי שאורלית מבשלת שעה לפני איסוף הילדים מהמסגרות. ובחצר הגדולה מתקנים מתנפחים עליהם משתעשעים הזאטוטים בשמחה. פשוט כייף.

אין הורה שיוצא לעבודה ולא שואל את עצמו איך עובר היום על ילדיו הפעוטים. כשמדובר בהורים שילדיהם שוהים בצהרון 'ילדותי', הם יכולים להיות רגועים. משיחות עם מספר הורים עולה שאורלית היא הפרטנרית המושלמת עבור ההורים וה'אוצרות הקטנים' שהם משאירים בכל יום בידיה האחראיות והאוהבות. "הילדים שלהם הם כמו הילדים שלנו", אומרת אורלית (40), שפתחה את הצהרון עם לידת בתה, אחרי שהבינה כמה חשוב לתת להורים פתרון איכותי במחיר סביר. כבר שמונה שנים שהצהרון עובד ושמו הטוב עובר מפה לאוזן. אולי בגלל זה ההורים והילדים חוזרים אליה שנה אחרי שנה. "הילדים רוצים להישאר אחרי שעות הצהרון", אומרת אורלית בחיוך, "אין לי בעיה עם זה. אם הורה מאחר בחצי שעה, אין בעיה. אני גם לא רצה עם מחשבון ודורשת תשלום על זה. כל ההורים חברים טובים שלי כי אנחנו כמו משפחה אחת גדולה". אורלית מדגישה שבצהרון 'ילדותי' מקבלים ילדים רק מאזור המגורים מערב 6 ו-7 והמחיר עומד על 650 שקלים. "המחיר זול, כי אני יודעת כמה קשה להורה כיום לשלם סכומי עתק עבור צהרון. גם אני חוויתי את זה ואני בעד לצ'פר את ההורים".
סיגל בר, אמה של שיראל בת השש, מבקרת הכנסות במלון 'דן פנורמה', עובדת עד השעה ארבע בכל יום והיא עושה זאת בלב שקט. "אני מאד רגועה. שיראל נמצאת שם מתחילת השנה. בעבר כבר היינו במספר צהרונים ואנחנו וגם הילדה מרוצים. אורלית אשה חמה שנותנת מעצמה. כשאני חוזרת מהעבודה אני יודעת שהילדה אכלה, הכינה שיעורי בית ושאמצא אותה שמחה. זה מקל עליי לתפקד בעבודה כי אני סומכת עליה. אורלית מאד מסודרת. התפריט למשל, מודפס וקבוע ובכל יום הילדים יודעים מה יאכלו לצהריים. הכול מאורגן. ביטוח לילדים, או קבלות יש. אפילו בלי שנבקש כל חודש בתיק של הילדה יש קבלה. בתחילת השנה חתמנו על חוזה מסודר כולל התחייבות ברורה מצידה מה היא נותנת, זה חשוב. אני מרוצה, בעלי מרוצה והילדה מרוצה. המלצתי לעוד חברים שעובדים איתי והם הביאו את ילדיהם וגם הם מאד מרוצים".

אחריות, כייף והנאה


המזון בצהרון 'ילדותי' טרי ומבושל במקום. "הכול כשר", מודיעה לי אורלית. "אני מפרידה בין בשר לחלב ואני מקפידה על מזון מגוון מבחינה תזונתית. ההורים מקבלים תפריטים והילדים יודעים מה יאכלו כל יום בצהריים". אחרי הארוחה, מנוחה ומשחק קצרים מתיישבת אורלית להכנת שיעורי בית עם הגדולים. בינתיים הקטנטנים נהנים מהמתקנים המתנפחים בחצר ובקיץ מהברכה הקרירה. לקראת החגים מתקיימות במקום פעילויות יצירה ברוח החג. "בצהרון יש עד 15 ילדים שמקבלים הרבה חום ואהבה ואנחנו שני אנשי צוות".
גם סימה, אמה של אגם מרוצה ביותר: "אגם נמצאת אצל אורלית מגיל 3 ואולי עד י'ב היא תישאר אצלה בצהרון", היא צוחקת ומסבירה, " זה בגלל האווירה המשפחתית, החום, האהבה, תשומת הלב והדאגה. אורלית שמה לב לפרטים הקטנים ומעניקה חיבוק משפחתי אוהב גם בחגים ובחופשות. הקייטנות מגוונות ומעניינות וגם טעימות כי בצהרון מכינים מטעמים ואני מאד רגועה. והמחיר, יותר מסביר. עכשיו אגם בכתה א' ואורלית יושבת איתה על הכנת שיעורי בית באופן אישי. כמו כן, היא עוזרת לה להתכונן להכתבות. אני ממליצה על צהרון 'ילדותי' בחום". אורלית מציינת שיש אצלה ילדים כבר שנה רביעית ויותר ויש ילדים שמגיעים מדי שנה רק לקייטנות בחגים ובחופש הגדול.
"הם מבקשים מההורים- רק אצל אורלית", היא מחייכת ומספרת בגאווה. ילדיה של לימור מאיר, מחברת 'מאיה' שירותים במדבר, מגיעים לצהרון 'ילדותי' בחגים ובחופשות. "אורלית אשה מדהימה והילדים מחכים להגיע אליה. רק שיהיה חופש והם רצים אליה. כבר ביום הראשון של חופשת חנוכה הם התייצבו אצלה וזה מקל עלי מאוד.יש לי את אורלית, שאני יכולה לסמוך עליה כבר שלוש שנים גם ביולי ובאוגוסט. אני רגועה והמחיר מדבר בעד עצמו".

וגם ימי הולדת


אצל אורלית בצהרון 'ילדותי' תוכלו לחגוג ימי הולדת בסגנון רגיל או בסגנון מיוחד עד 40 ילד. קרן, אמא של בן, בן ה-7 חגגה לו יום הולדת 6 בסגנון אבירים. "היה כיף, מהנה ויפה. הילד היה בעננים. אורלית היא אדם מקסים ואכפתי ממש. כמו אמא היא הכינה עוגה מהודרת עם דמות של אביר רכוב על סוס ותפאורה של ארמון מלכות, כולל תלבושות. פשוט מדהים. חוץ מזה, הבן שלי כבר שלוש שנים בצהרון שלה ואני רגועה לגמרי". עלות יום הולדת לפי נושא תגיע ל- 1500 שקלים. השנה פתוח צהרון 'ילדותי' לחוגגים ימי הולדת מהציבור הרחב. ניתן להתקשר ולהזמין. "הגשמתי את חלומי לעבוד עם ילדים", אומרת אורלית בסיפוק, "אני אוהבת ילדים". (תדמית)

צהרון 'ילדותי'
דרדר 4/1
טלפון: 050-8511612
077-9330969

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש