תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 8/12/2010 09:08 ● ערב ערב 2475
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תעסקו הרבה בכל הקשור לענייני כספים. נראה שאתם מוטרדים מהנסיבות ומהאירועים שדורשים מכם להוציא יותר כספים ממה שהתכוונתם.

קשת


במהלך החודש הקרוב, יהיה הכוכב מרקורי בנסיגה בבית הכספים שלכם, עובדה שעלולה לערער אתכם מבחינה כלכלית. ולכן, עליכם להיות מוכנית לאירועים חדשים בנושאים כלכליים שיגרמו לכם לצאת מהשלווה. מומלץ לכם שלא לפעול בצורה חפוזה מדי, אלא לבדוק כל אירוע לגופו ולפעול לאט ובהדרגה. רק קור רוח וייעוץ מקצועי מתאים יעזרו לכם לפעול בצורה הנכונה והמתאימה לכם.

גדי


למעשה בכל החודש הקרוב תהיו עסוקים מאוד בתוכניות עשייה ופעולה. הגיע זמן המימוש שלכם ואין לכם מה לחכות יותר. להססניים שביניכם ניתן לחכות עד לאחר יום ההולדת, אך למעשה הגעתם לנקודת השיא, ומכאן דברים יתחילו לזוז. ייתכן ובתחילת הדרך תצטרכו לפעול קצת מאחורי הקלעים, אך בחלוף שלושת חודשי הניסיון שתקבעו לעצמכם, תוכלו לפעול בצורה גלויה וחופשית.

דלי


מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית תת המודע, כך שנראה שלא מומלץ במהלך החודש הקרוב לפעול בצורה גלויה וחופשית. זה הזמן להתכנס יותר בתוך עצמכם ולחפש תשובות לנושאים חשובים ודומיננטיים שכבר מזמן רציתם לדעת כיצד לפעול ביחס אליהם אך לא ידעתם את התשובה. השתדלו להיות אובייקטיביים ביחס לתובנות שתקבלו ואל תפחדו לפעול גם אם הן דורשות מכם מחיר.

דגים


בחודש הקרוב, אתם עומדים להתעמת עם נושאים רבים שעד היום חשבתם שיש לכם תשובות מוכנות ביחס אליהם. כספים שחשבתם שיגיעו לכם מתעכבים, ואת המשאבים שלכם תצטרכו לגייס מתוך עצמכם. מבחינה חברתית זוהי תקופה מעולה לחידוש יחסים ולבניית קשרים חדשים. אל תהססו לצאת למקומות חדשים ובלתי מוכרים. זה הזמן שלכם לרענן את כל מערכות היחסים החברתיות שלכם.

טלה


בית הקריירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים למשך כל החודש הקרוב, כך שהגיע הזמן שלכם לעשות שינוי בנושא. מומלץ לכם לבדוק בשנית את הנתונים בשטח ולהחליט מה אתם רוצים לעשות ובאיזו דרך. זה הזמן לגייס לעצמכם את כל יחסי הציבור שאתם נדרשים לעשות על מנת לחזק את המעמד המקצועי שלכם. ייתכן ותצטרכו להפעיל קשרים במקומות רחוקים על מנת שתוכלו להתקדם בהתאם.

שור


בתקופה הקרובה, אתם אמורים לקבל פידבק חיובי בכל הקשור למערכות היחסים בחייכם האישיים והמקצועיים. נראה שלאחרונה אתם עובדים קשה יותר ויש לכם יותר הזדמנויות להצליח. עליכם לוודא שבכל עיסוק שלכם יהיה מי שיקשיב ויראה את מה שאתם עושים בצורה הראויה והנכונה לכם כדי שאחר כך לא תרגישו שהנה השקעתם אך לא קיבלתם את התמורה ההולמת להשקעתכם.

תאומים


אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום הולדתכם, וזהו זמן מתאים לחשבון נפש בכל הקשור למערכות היחסים שלכם. נראה שאתם מתלבטים בין עשייה למה שטוב עבורכם ובין עשייה למה שטוב לאחרים. הנכון יהיה למצוא את קו האיזון אך עדיין להיות קשובים לצרכים של הקרובים לכם ביותר ולא לכפות עליהם את רצונכם, גם אם הדבר נעשה בדרכים אלגנטיות ובניסוחים הגיוניים.

סרטן


מרבית הכוכבים נמצאים בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון לבדוק את סך כל האפשרויות העומדות בפניכם ולהחליט באופן הגיוני מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות. עליכם להיזהר מלומר את דעתכם באופן שלא הולם אתכם, כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם בתקופה הקרובה יהיה נמוך מהרגיל ובניגוד להתנהגותכם הרגילה, הרי שהפעם תהיו אסרטיביים יותר מהרגיל.

אריה


בשבוע הקרוב, תהיו נחושים יותר לומר את דעתכם בגלוי לכל הקרובים לכם אשר הכעיסו אתכם ואולי גם לא עמדו לצידכם ברגעים קשים. נראה שאתם נמצאים בנקודה בה עליכם להחליט האם אתה ממשיכים להתנהג בדרך הרגילה לכם, או שאתם מגבשים החלטה ומתחילים לפעול בדרך שונה שגם תהיה טובה לכם, ובעיקר בתחום המקצועי. השתדלו לשתף פעולה עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם.

בתולה


אתם נמצאים עכשיו בתקופה של כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת שזוהי נקודה שבה מומלץ לכם לפעול בדרך של עשייה ולא להתעכב כלל בהחלטותיכם. ייתכן ותהיו יותר עסוקים עם המשפחה הקרובה, והתעסקות זו תהיה קשה עליכם לעיתים, אך הרשו לעצמכם להיות קצת יותר גמישים עם הקרובים לכם ופחות לבוא אליהם בדרישות כדי שיתאימו את עצמם לתפיסת עולמכם.

מאזניים


זוהי תקופה מאוד משמעותית בחייכם, כיוון שמרבית הכוכבים מפעילים את המזל שלכם וגורמים לכם להיות פעילים באירועים שונים בחיים, בדרכים שונות ולעיתים אף משונות. מאחר והחיים מזמנים לכם עכשיו אירועים חדשים שבהם אתם נדרשים לקחת אחריות, הרי שמומלץ לכם לזרום עם הקיים ולא להניח לעצמכם לשקוע במחשבות קשות על החיים ועל העובדה כי לאחרונה אתם מרגישים שהכל מגיע אליכם בדרך קשה.

עקרב


בכל התקופה הקרובה תהיו עסוקים עם האנשים הקרובים לכם בסביבה הקרובה ונראה כי יקשה עליכם לעשות שינויים. באופן כללי, אתם אנשים שלא אוהבים לשנות את סגנון חייכם, ואילו עכשיו, החיים מכריחים אתכם להתעמת גם עם נושאים שעד היום העדפתם לא להיכנס בהם לעומק, כיוון שאתם יודעים שאתם נדרשים לעשות עבודה פנימית כדי להגיע לשינוי המשמעותי שיוסיף לחייכם את הביטחון העצמי הנדרש.



* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש