הסרת שיער בלייזר

מאת: או-מד מדיקל ● 5/1/2011 09:37 ● ערב ערב 2479
אביבה סלע
הסרת שיער בלייזר

שאלה


יש לי שיער שחור בעצמות לחיים וטיפה ליד העיניים (קצת יותר מפלומה)
איזה שיטה הכי טובה להסרתו לצמיתות? לייזר אינפרא או אפילציה?
והאם אפילציה מומלץ? כי הייתי בניסיון אצל קוסמטיקאית אחת והיא הותירה לי חורים... האם אפשר לבצע אפילציה ללא צלקות?
תודה רבה רוני

תשובה


היי רוני
ראשית אני מתנצלת על התשובה המאוחרת, בעבר כשלא הייתה ברירה, הסרנו שיער לצמיתות בעזרת אפילציה. לכך פלוסים ומינוסים, הטיפול הוא לכל שיערה בנפרד, טיפול כואב מאוד , מתמשך ואם המטפלת אינה מספיק מיומנת,אז לעיתים גם נשארים כתמים וצלקות קטנטנות. כיום כשיש לך אפשרות לבחור באפשרות של לייזר ואני הייתי הולכת על טיפול זה. הטיפול בלייזרים המתקדמים, אינו כואב (למעט עקצוץ קל) תוך 15דק' אתה יוצא עם לחיים נקיות (עד הטיפול הבא,שזה כעבור 4 שבועות ) והתוצאות: חיסול של השיער עד 90% והשיער הנותר הופך פלומתי, בהיר ודק יותר. לשאלתך לגבי צלקות לאחר אפילציה, אז כמובן שאפשר לבצע טיפול ללא צלקות, צריך לבחור בקפידה אפילטורית מומחית, על ידי המלצות של חברים ולא להתבייש לבקש לראות טיפולים שנעשו בעבר. בהצלחה

שאלה


יש לי בעיה שדי מציקה לי. (אני גבר לא שעיר)
אך בעברי עשיתי קצת שטויות גזרתי שיערות מן הידיים וכאלה הן התארכו לי. אני אסיסטנט וזה ממש מפריע לי. צבעתי אותן לבהיר יותר. מה לא ניסיתי.
הבעיה העיקרית היא האורך שלהן, הן לא צפופות כ"כ.
רציתי להתייעץ איתך לגביי פתרון לבעיה זו. אני לא רוצה להיות חלק לגמרי, נגדיר את זה כך, כאדם "נורמלי".
תודה שחר

תשובה


שלום שחר
על אורך השיער אין לנו בדרך כלל שליטה, אך ישנה אפשרות של דילול השיער ודיקוקו על ידי הסרת שיער בלייזר. ישנה אפשרות שהשיער יחזור לאורכו הקודם. על כן אני ממליצה לקבוע פגישת יעוץ (לרוב הן ללא תשלום) ולקבל הצעת מחיר ומספר הטיפולים בסדרה עד לדילול.