ריפוי טבעי

מאת: או-מד מדיקל ● 5/1/2011 09:38 ● ערב ערב 2479
לאונרדו
ריפוי טבעי

מיתוס החלב


בתור ילדים שמענו לא מעט פעמים כי כדי לגדול ולהיות חזקים ובריאים, עלינו לצרוך מוצרי חלב, וזה מה שצרכנו, מכיוון שאף ילד לא רוצה להיות קטן וחלש.
אז בואו נדבר על כמה עובדות חשובות בנושא צריכת החלב אצל ילדים:
1. האדם הוא היצור היחיד הממשיך לצרוך חלב מעבר לגיל הינקות, ואם לא די בזה, הרי שלא מדובר בחלב אם אלא בחלב שמקורו ביצור חי אחר.
2. אי אפשר לצפות שמזון המותאם לעגל של הפרה יהיה מתאים גם לתינוקות שלנו.
3. חלבוני החלב (קזאין) שמצויים גם באבקת חלב לתינוקות, מפריעים בספיגת הברזל, דבר שיגרום לאנמיה.
4. חלבון החלב אינו מתפרק כראוי בגופינו. הוא חודר למערכת הדם וגורם לנו להפעיל את מערכת החיסון שלנו כנגד אותם החלבונים וכך נוצרות מחלות "אוטואימוניות' (מחלות בהן הגוף תוקף את עצמו).
5. החלב מכיל ריכוז גבוה של הורמוני גדילהIGF1 וחלבון הקזאין המעודדים גדילה של תאי סרטן (כגון סרטן השד, הערמונית והכבד).
6. החלב מכיל הרבה הורמונים של הפרה עצמה שחודרים לגופינו ומשנים את המאזן ההורמונאלי התקין של גופינו. זו הסיבה למה בנות מפותחות מידי יחסית לגילן הצעיר ומקבלות ווסת ראשונה בגיל מוקדם (בכיתה ג'-ד'), בזמן שנערות בכפרים בסין שלא צורכות חלב כלל, מקבלות ווסת ראשונה בממוצע בגיל 17.
7. מחצית מאיתנו אלרגיים לחלב במידה מסוימת וצריכת חלב ומוצריו גורמת לנו לבעיות בנשימה, בעיות עיכול, כאבי בטן, דלקות, מיגרנות, ליחות ועוד...
8. ישנה שכיחות גבוהה יותר של מחלת אוסטיאופורוזיס באוכלוסיות שצורכות חלב ומוצריו, בגלל שהסידן לא נספג היטב עקב חומציות גבוהה הנמצאת בחלב.
מעל מאה שנה כבר מבינים שיש בעיה עם החלב ובמשך 30 שנים האחרונות נעשו מאות מחקרים שמוכיחים באופן חותך את הקשר של צריכת החלב למחלות הקשות ביותר. אני אישית גדלתי כילד על חלב ומוצריו, סבלתי מאסטמה, דלקות בכל חלקי הגוף ולחץ דם גבוה. לאחר שנים בהיותי בוגר הגמילה מחלב ומוצריו העלימה כמעט את כל הסימפטומים הללו.
אז למה עדיין מנסים למכור לנו את הסיפור שחלב הוא בריא וכדאי?
התשובה היא הכסף מעל הכל וזאת על חשבון בריאותינו. נכון שצריך סידן בגופינו אך לא צריך לצרוך אותו מהחלב. מחקרים המוכיחים שהסידן נצרך מהחלב והינו חשוב לבריאותינו הם מחקרים חלקיים ומוטעים אשר ברובם ממומנים על ידי חברות התעשייה הענקיות של מוצרי החלב וכל מילה נוספת מיותרת!

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש