זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 5/1/2011 09:43 ● ערב ערב 2479
חיזוי באמצעות קלפי הטארוט תחזית אסטרולוגית לתאריכים 06.01.11 - 12.01.11
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


השבוע אתם תחושו שהדברים חומקים מידכם בזריזות מפתיעה. הכל קורה מהר מידי ואתם רצים אחר ההתרחשויות. הקלפים מבטיחים כי ישנה נחמה בהיערכות המחודשת בנושא הכספי. הזוגיות מפנקת וצפוי שבוע נעים וזורם. הקלפים מאירים ומלמדים על שפע רגשי וארצי. צפוי מפגש מרתק עם אדם יוצא דופן עבורכם.

מזל שור - מלכת המטבעות


לכם השוורים יאה לבחון את הקרקע תחת רגליכם. הקלפים מלמדים על החלטה שנולדת מתוך מצב של אי בהירות וחוסר יכולת להחליט. מסתמנת עשייה לא שגרתית ופעולה חותכת לקראת אחדות גוף נפש. הקלפים מלמדים שפעולות אלה יביאו את השוורים לשקט הנפשי לו הם ראויים. שבוע שתוצאותיו ילוו אתכם במהלך השנה הקרובה.

מזל תאומים - נסיך החרבות


מלווה את התאומים תחושה שיש ללכת על בהונות בכל הקשור לתחום הזוגי. הקלפים מלמדים על מאבקים פנימיים ואי בהירות ברוב התחומים. מומלץ לכם לאפשר לאנרגיה חדשה להיכנס לחייכם ולהותיר את העבר מאחור. ראיונות עבודה מוצלחים מובטחים לתאומים אם תשכילו לוותר על דעות קדומות וידע שתזדרזו להפגין יהווה מכשול.

מזל סרטן - מלך הגביעים


נראה כי עליכם לטפל בענייני בית ומשפחה בזמן לחוץ מאוד עבורכם בעבודה, והתחושה כי אתם זקוקים לאדם שיושיט ידו ויקח מכם מעט מעומס האחריות, אינה לחינם. אצל הסרטנים השבוע ישנה אזהרה האומרת ש"לא כל מה שנוצץ זהב" אל תסתנוורו מאמרי פיהם של אנשים שאינם מכרים ותיקים.

מזל אריה - מלכת המטות


הקלפים של האריות מלמדים כי סערת הרוחות בסביבתם רגעה. בעבודה שוב אור הזרקורים מופנה אליכם, אלא שהפעם ללא ביקורת וממקום חיובי. התחום הזוגי מקבל תפנית שאת תוצאותיו החיוביות תחושו לאורך זמן רב. גם הנושא הכספי שהעיק לאחרונה על הלביאות מוצא פתרון יצירתי.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


מופיע מוטיב החוזר על עצמו לאחרונה בכל הקשור למערכות יחסים מכל סוג בן אם מדובר ביחסי עבודה ובן אם יחסים אינטימיים. מלווה את הבתולות תחושה עזה של תקיעות וחוסר יכולת להחליט. בתחום העבודה אתם עשויים לקבל הזמנה לשוב למקום שעזבתם בעבר וההתלבטות תהיה קשה. הקלפים שלכם מתריעים מפני לחצים באזור החזה.

מזל מאזניים - מלך החרבות


נראה כי חשבונות הנפש לא מרפים מהמאזניים לפחות עד לחודש פברואר. זמן זה מניב תוצאות גורליות. הפתעה שתבוא מהתחום הזוגי תגרום לכם לטרוף את הקלפים מחדש. זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם למרות הקושי הרב שהנכם חווים. זהו הקושי שבעליה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


אנרגיה חזקה של שפע ורומנטיקה אופפת את הקלפים של העקרבים. אתם נהנים מפרגון ואהבה בכל מקום שהנכם מופיעים בו. הסכמים שאמורים להיחתם נדחים ויתכן תסכול סביב זה, אך זכרו, כל עכבה לטובה. העקרביות מתכננות חופשה בחיק המשפחה, כך שנראה שהשבוע תבלו יותר בבית מאשר בעבודה.

מזל קשת - נסיך המטות


יצריות ויצירתיות הם המוטיבים החזקים של הקשתים בימים אלו. אפילו אתם תתקשו להאמין, איך הצלחתם להיחלץ ממצב בעזרת היצירתיות והדמיון שלכם. למרות זאת הקלפים מתריעים מאי הבנה מילולית מול אדם שחשוב לכם מאוד נסו לשקול מילים. בעיה כספית שנסחבת כבר זמן רב באה על פתרונה ואתם תחושו הקלה רבה בשל כך.

מזל גדי - מלך המטבעות


הקלפים מלמדים על אנרגיה נמוכה המאפיינת את "טרום יום הולדת", אבל לפנויים שבכם האהבה מסייעת לכם להניף את עצמכם למצבי רוח הרבה יותר טובים מבעבר. הצורך הדחוף הלוחץ והמיידי לעבור דירה מעיק כיוון שכלום לא מצליח להסתדר לכיוון הרצוי. המתינו עד לאחר יום ההולדת. בהחלט מומלץ לכם לנוע ולזוז.

מזל דלי - מלכת החרבות


התחום הרוחני מככב בחייכם יותר מבעבר והקלפים מלמדים על עלית מדרגה בכל הקשור לרוחניות ולתובנות של מעבר. נראה כי אתם כמעט לא בבית מבלים בנעימים ונמצאים במקומות של תזונת הנפש והרוח. שבוע יפה ונעים במיוחד צפוי בכל התחומים.

מזל דגים - נסיך הגביעים


הנושא הזוגי מקבל קווים ברורים וקל לכם יותר לתפקד כאשר אתם נשענים על חומה זוגית יציבה. ישנו מוטיב חזק של זכייה בהימורים, עליה בדרגה או כל דבר שחיכיתם לו במיוחד עשוי להגיע למימוש בקלות השבוע. לאלו שתכננו נסיעה מומלץ לשים לב לא לשכוח או לאבד דברים בדרך. אם ישנה התלבטות בעניין עדיף לבטל.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש