זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 1/2/2011 21:02 ● ערב ערב 2483
חיזוי באמצעות קלפי הטארוט תחזית אסטרולוגית לתאריכים 01.02.11 - 08.02.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


הנאה הנובעת מאהבה ותמיכה מבני המשפחה מובטחת לטלאים השבוע. יתכן אירוח לבבי ופינוקים סביב בית ואוכל. מתנה כספית נדיבה תתקבל בקרוב והקלפים מבטיחים שסיוע מסוג זה יביא רוגע וכמובן שמחה.

מזל שור - מלכת המטבעות


קלפים מתריעים מפני כאבי ראש, צוואר, שיניים, ומומלץ לכם בימים כאלה פשוט לקחת הפסקה ולזכור שגם המכונה המשוכללת ביותר ביקום לא מסוגלת לעבוד ללא הזנה. יתכנו הרהורים ושיחות בנוגע לעתיד עסקי מחוץ לגבולות המדינה.

מזל תאומים - נסיך החרבות


התחושה כי הדברים אינם פועלים כראוי אינה מרפה ויוצרת תסכול רב בעיקר בתחום הרומנטי. לבנות תאומים אשר טרם נמצאות בזוגיות, הקלפים מבטיחים שיפור ורומנטיקה זורמת אם רק תצאו לבלות מחוץ לחברה הרגילה.

מזל סרטן - מלך הגביעים


נראה כי אין לכם כוח להתמודד עם נושאים הקשורים לנכסים, תוכניות כלכליות או כסף בכלל. הקלפים שלכם מלמדים על עייפות אנרגטית ועבודה מרובה, דבר אשר עלול להותיר אתכם סחוטים. מומלץ לכם השבוע לשמור על האנרגיה שלכם קרוב, כיוון שלא צפויה תועלת בעשייה וצפויים שבושים בתוכניות.

מזל אריה - מלכת המטות


ברכה רבה בעמלכם והאנרגיה שלכם בשיאה. הקלפים מלמדים על מניפולציה נגדכם במקום העבודה, אך כיוון שאינכם שמים לבכם לכך ואין בכוונתכם לקחת חלק ברכילות מרושעת נגדכם, הקערה תתהפך על פיה והמסכה תוסר.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


התעוררות פנימית לחוויה רוחנית תישא את הבתולות למחוזות שעד כה לא נודעו בכם. תשקלו לבצע תפנית חדה בכל מהלך החיים, אולי שינוי עיר, או תפקיד או אפילו מקצוע. הרווקים ישקלו מיסוד והקלפים מספרים שבהצלחה יתרה.

מזל מאזניים - מלך החרבות


המוטיב המרכזי ושם המפתח בקלפים של המאזניים הינו- 'שחרור מכבלים'. לאחרונה המאזניים נשאבו לפינות שהעיקו ורבצו על ליבם, אך כעת החלטה חדה וחותכת תוביל לתקופה ארוכה של תגמול רגשי ופיסי כאחד.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


טלטלות רגשיות יוצרות פתח מילוט אצל העקרבים. הקלפים מזהירים מפני רומן שעלול להתברר כמסוכן לא תמים ומזיק. לעקרבות מובטח חידוד בכל הקשור לאינטואיציה ואתן עשויות לגלות בבירור שחשדותיכן אינן לשווא. צפוי מפגש מרתק עם איש רוח אשר יסייע בידכם לחשוב אחרת ולפעול בהתאם.

מזל קשת - נסיך המטות


היריון ופריון יצירתיות ותחושה שהנה הגעתם למקום שמחבר אתכם לציר הכוח והיכולות. הקלפים מבטיחים הצלחה בכל מה שתבחרו לעשות. צפויה נסיעה מהנה ומפגש עם נופים אחרים.

מזל גדי - מלך המטבעות


ההזדמנות לה ציפיתם זמן כה רב מגיעה בימים אלה ואתם תפעלו בדייקנות מפתיעה יעילות אופיינית ומהירות החלטה בכל הקשור למעבר בית. צפויה זכייה כספית והפתעה ממקור בלתי צפוי. ענייני דין ומשפט עשויים להסתיים בזמן זה והקלפים מבטיחים שידכם על העליונה.

מזל דלי - מלכת החרבות


לאומנים שבמזל דלי הקלפים מבטיחים שפע רב של רעיונות ויצירתיות אשר תניב גם כסף רב. קידום בעבודה יעלה על הפרק. ישנה אזהרה לנשים מפני היריון לא צפוי. מי שבוחר לקנות או למכור עסק צפויה עסקה טובה בטוחה ומוצלחת.

מזל דגים - נסיך הגביעים


מראה מלבב וזוהר ימגנט אליכם תפקיד שאתם מייחלים לו מזמן. ישנו בלבול סביב ענייני כספים והקלפים מתריעים מפני ערבוב מיותר בין התחום הכספי לענייני רגש ואהבה. אי הבנה עלול ליצור משבר שבלתי אפשרי יהיה לגשר עליו. הצלחה מובטחת בנושאי לימודים ובחינות.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש