ebeauty

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 1/2/2011 22:38 ● ערב ערב 2483
מרכז היופי אילת- כל היופי במקום אחד
ebeauty

ב'מרכז היופי אילת' תמצא כל אשת מקצוע את הדרוש לה מרכז שיווק למוצרי קוסמטיקה, בניית ציפורניים, פדיקור/ מניקור, שעוות, הכל במחיר סיטונאי השירות אישי ואמין, עם דגש על נוחות ומקצועיות
מה של אודליה קרנציאס יצא למרחוק כאשת מקצוע מעולה ואמינה. לאחר שש שנים בתחום היופי, החליטה אודליה לפתוח את 'מרכז היופי אילת', זאת לאחר שהגיעה למרכז וגילתה להפתעתה שלמרות הפרשי המע"מ, שם מחירי החומרים והציוד הקוסמטי נמוכים יותר: "רציתי שהבנות באילת ייהנו ממחירים טובים כמו במרכז ואפילו טובים יותר. מדובר באבקות איכותיות לבניית ציפורניים, קישוטים מיוחדים לציפורניים, אבני סברובסקי, מדבקות, צבעים, מכחולים, מוצרי פדיקור ועוד ועוד".
כך יצא, שאודליה ובעלה מאור החליטו להקים יחד מרכז שיווק שיביא לאילת את הדברים הכי מקצועיים וחדשניים בתחום וירכז עבור נשות המקצוע בעיר את כל מה שהן צריכות במחירים הטובים ביותר. וכשאודליה אומרת הכי מקצועיים, היא מתכוונת למוצרי איכות ברמה בינלאומית. מוצרים שעוברים בדיקה קפדנית.
מאור, סוכן המכירות של 'מרכז היופי', נותן שירות מכל הלב לכל לקוחה. הלקוחות מתקשרות, ומאור מגיע אליהן עם קטלוגים ורשימות מלאי עד לבית או לעסק.

אילו מוצרים תוכל פדיקוריסטית למצוא ב'מרכז היופי אילת'?
"יש אצלנו מגוון מוצרים כשגולת הכותרת שלנו היא שאנחנו לא מתפשרים על איכות: מוצרי 'קלר' חד-פעמיים (כידוע משרד הבריאות מחייב כל פדיקוריסטית לעבוד עם ציוד חד פעמי מטעמי בריאות והיגיינה). ניתן להשיג אצלנו ידית עם משייפים מתחלפים לרגל. 'קאלוס', שמיועד להסרת עור ללא סכין והוא מאושר על ידי האגודה לסוכרת, עבור בעלי כף רגל סוכרתית שאסור לה להיפצע בשום אופן". כמו כן תמצאו כאן בין השאר פצירות לכף הרגל, סכינים מקצועיים, פילינג וקרם איכותי לכף הרגל ועוד ועוד.

אילו מוצרים תוכל טכנאית ציפורניים למצוא ב'מרכז היופי'?
"את כל המכשור לבניית ציפורניים, כגון: מכונות איכותיות לבניית ציפורניים, מכונות סילר, ראשים למכונה, קישוטים מרהיבים ודברים מיוחדים, שלל משייפים מקצועיים. גם מגוון רב של אבקות איכותיות לבניית ציפורניים, כגון אבקות מבית 'קיסטון', אבקת NSI מארצות הברית ולבקשת לקוחות רבות, ניתן להשיג אצלנו גם אבקת 'סלקט', שרכשה מוניטין רב בקרב נשות המקצוע באילת. המגוון מדהים ואיכותי, כדאי לבוא ולהתרשם".
אודליה מציינת, שרק ב'מרכז היופי אילת' תוכלו למצוא את המוצר לחיסול פטרת הציפורן 'פאנגלס' –תוצרת צרפת. "כבר במריחה הראשונה רואים תוצאות", היא מפרגנת למוצר.
ב'מרכז היופי' תמצאו גם מוצרי שעווה, "הכול מאלף עד תו", אומר מאור, ואודליה מוסיפה: "אין מה לחפש במקום אחר, כי אנו מרכזים עבורך את כל את המוצרים הטובים במחירים מעולים".

סדנאות לשיפור בניית הציפורן


ב'מרכז היופי' תוכלו ליהנות מסדנאות מקצועיות לשיפור הבניה, ללימוד סודות הקישוטים באקריל, שיבוצי אבנים ועוד. בעוד כחודש, ייפתח קורס לבניית ציפורניים, ההרשמה בעיצומה, ומספר המקומות מוגבל. הלמידה תתבצע בקבוצות קטנות של עד חמש תלמידות, והיחס אישי ובהתאם לקצב הלמידה של כל תלמידה.

את ממשיכה לעבוד?
"בהחלט. אני עדיין עוסקת בבניית ציפורניים, שעווה, עיצוב גבות, פדיקור ואיפור קבוע. ובכל זאת אני מאמינה כי פרנסה היא משמיים, ואני שמחה לייעץ ולכוון לא מעט נשות מקצוע שבאות אליי לקבל 'טיפים' והדרכה".

ניתן להתרשם מהמוצרים וממבצעים ב'פייסבוק' – 'מרכז היופי אילת'.
רשמו לפניכם- בקרוב יעלה אתר בו ניתן יהיה להזמין ולהתרשם ממוצרים בכתובתWWW.EBEAUTY.CO.IL


בקרוב תיערך הפתיחה החגיגית!!!

'מרכז היופי אילת', מרכז דגנית. ניתן לצלצל למאור ולקבל מענה מהיר ואישי בסלולארי שמספרו 0525776712
בימים א' - ה' בין השעות 8:00 - 20:00 ובימי ו' בין השעות 8:00-14:00.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לאודליה: 052-5776713.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש