פדידה הובלות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 1/2/2011 22:39 ● ערב ערב 2483
הובלות גדולות ככקטנות – זה 'פדידה הובלות'. כי עם וותק וניסיון לא מתווכחים!
פדידה הובלות

לא מכיר את גבריאל פדידה, איש ההובלות בהא הידיעה כבר שנים רבות. גבריאל, אילתי בדם, נשוי + שלושה: חייל משוחרר, חייל בשירות פעיל וילדה חמודה בת 12, מצוי ברזי ההובלות, כאמור, במשך זמן רב: הוא עבד כ- 12.5 שנים ב'קוקה קולה', ב – 'א.אילת' וכמו כן בחברות הובלה שונות וצבר ניסיון של כשני עשורים בהובלות מהובלות שונות – מהקטנה ועד הגדולה.
לא מכבר, החליט גבריאל, מצויד בניסיון ומקצועיות רבי שנים, לצאת לדרך עצמאית. החליט וגם עשה. באמתחתו משאית 'מאן' – 12 טון, 7.5 מטר אורכה, שיכולה להוביל בעצם הכל -עד 5.5. טון!
מווילות, דרך בתים פרטיים, דירות, יחידות דיור ואפילו עסקים, ובאופן כללי – "את כל ההובלות היבשות", מציין גבריאל. כשאני שואלת אותו על הובלת כלי נגינה או ציוד מיוחד, הוא אומר שבמהלך שנות עבודתו בהובלות, הוביל הרבה פריטים מיוחדים בבטחה ולשביעות רצון הלקוחות. כך שיש על מי לסמוך.

בחברת 'פדידה הובלות' תמצאו צוות של שלושה מובילים מקצועיים שעושים עבודתם נאמנה עם הפנים ללקוח. כמו כן, ברשות החברה מחסן גדול בתל אביב, ובעת הצורך – ניתן להיעזר גם במחסן באילת.
חברת 'פדידה הובלות' מבצעת הובלות באילת ובכל חלקי הארץ.
"אנחנו נותנים שירות אינדיבידואלי ללקוח, מתמקדים בכל הרצונות שלו, מלווים אותו מתחילת ההובלה ועד אחריה, כי הכי חשוב שהכל יגיע שלם ולשביעות רצון הלקוח. הובלה מצריכה המון יחס אישי, שכן אתה מוביל דברים פרטיים. אני מתייחס לציוד כאילו הוא פרטי שלי ועושה הכל כדי שהוא יועבר באופן הבטוח ביותר, כמו שהייתי רוצה שיובילו לי את הציוד. במסגרת זו, כמובן שיש ביטוח לציוד המועבר", אומר גבריאל.
ולמי שמעוניין, חברת 'פדידה הובלות' -עושה גם אריזות של הציוד בתשלום.

'פדידה הובלות' חרטו על דגלם-מקצועיות, זמינות, שירות אדיב ואינדיבידואלי, אמינות ונאמנות, עמידה בלוח זמנים.
לסיום, מציין גבריאל: "כאילתי, בעל מקצוע שמקבל את פרנסתו מהאילתים, אני רוצה לתרום ולתת לקהילה. עד היום עשיתי זאת בעזרה בהובלות, ואני רוצה להמשיך בקו הזה. כתרומה לקהילה, אני אשמח לעזור ככל שאצטרך בתרומת המשאית + נהג למטרות קהילתיות. אל תהססו לפנות אלי".

ויש גם מבצעעעעעעע!!!


בחודשים פברואר ומרץ-
כל מי שיבצע הובלה מעל סכום של 4,000 ₪, ייכנס להגרלה. מי שיעלה בגורל – כל כספי ההובלה יוחזרו לו. שווה שווה ושוב שווה!!!

לקביעת פגישה: גבריאל
052-7981510.