ד"ר סלהב יטפל בכם

מאת: או-מד מדיקל ● 8/2/2011 21:28 ● ערב ערב 2484
/אביבה דקל / מחפשים מומחה אף אוזן גרון? ואולי מומחה בתחום הראש, הצוואר והאסתטיקה הרפואית?. מעכשיו אין עוד צורך לנסוע לתל אביב או ירושלים לרופא מומחה. ד"ר ואאל סלהב, שפתח את הקליניקה שלו לפני כשנה באילת, יעניק לכם את התשובות לבעיות. עם ידע רב, אדיבות, סבלנות וניסיון, קליניקה מאובזרת וחדשנית ועם מספר רב של לקוחות מרוצים. מי צריך יותר?
ד''ר סלהב  יטפל בכם

טוענים על אילת שהיא אינה עיר של אקדמאים וחוקרים. לכן כל כך מהנה לפגוש אנשים שמזימים את הסטיגמה הזו, ומגלים לנו שיושבים בינינו גם מצוינים של ממש, כמו במרכז הארץ. אחד כזה, הוא ד"ר סלהב, רופא אף אוזן גרון, ראש וצוואר, שמנהל ממש כאן באילת, מחקר ייחודי שבוחן מדוע ילדים רבים בעיר, סובלים מדלקות חוזרות באוזניים, בשל הצטברות נוזלים באוזן התיכונה, מחלה שאופיינית לארצות קרות, וממש לא משהו שהייתם מצפים לגלות במדבר. זה אולי נשמע מורכב, אבל אין אמא אילתית שלא מכירה את התופעה המעצבנת והכואבת. ד"ר סלהב, שחוקר את התופעה, מסביר כי "הגורם למחלה הוא אלרגני, וכי טרם אותר". החיפוש אם כן נמשך, אבל את המצוינות המקומית, כבר מצאנו.

מקצוענות, זה שם המשחק


מי שנכנס אל הקליניקה המרווחת של ד"ר סלהב, במשעול סחלב ,20 לא יוכל שלא להתרשם מהאבזור במיטב המכשור המקצועי. מי היה מאמין, כי באילת, נוכל למצוא קליניקה כה מקצועית, ממש כמו בתל אביב. בקומה הראשונה, בה ממוקמת הקליניקה לאף אוזן גרון, מצאתי את מכשיר האנדוסקופיה המפורסם, שמאפשר להביט פנימה אל תוך האף ומערות הפנים. את המסע הזה אל תוכנו, מעלה המכשיר על מסך, כך שגם הפציינט יוכל להתרשם מצפונות גופו לאחר שעברו הגדלה במיקרוסקופ. מכשיר האוטוסקופיה לבדיקת אף אוזן גרון מצלם את האזור הנגוע בשלבים שונים של טפול ושומר אותם במחשב לצורך מעקב. פוליפים מהאף ושקדים מגרונם של חולים הסובלים מדלקות שקדים חוזרות ונשנות ומריח רע מהפה כורת ד"ר סלהב במיומנות בעזרת מכשיר לייזר משוכלל. גם ברזי המיזותרפיה, שיטה המחליפה את הכדורים והזריקות, שולט ד"ר סלהב, והוא מחדיר לאזור הנגוע בגוף חומר רפואי לפי הצורך בעזרת דיקור.
למשל - וולטרן למרפק כואב או וואליום לחולה הסובל מהתכווצויות שרירים בצוואר.
ד"ר סלהב, יליד ירושלים, למד רפואת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר באוניברסיטתLariboisire בפריז, שם גם השלים את ההתמחות שלו ועבד מספר שנים בבית החולים במקום. את התמחותו בישראל השלים בבית החולים 'הדסה עין כרם', וכיום הוא עובד בנוסף, גם בבתי החולים: 'שערי צדק', 'סן ג'וזף' ו'משגב לדך' - כולם בתי חולים ירושלמיים בעלי מוניטין. נשמע לכם עסוק במיוחד? נסו אתם לגשר בין ניתוחי אף אוזן גרון, ראש וצוואר בירושלים, אליהם מפנות אליו כל קופות החולים, לבין ארבעה ימים בקליניקה המרווחת באילת, שם הוא מעניק לתושבי העיר מגוון נרחב של טיפולים, וכאילו לא די בכל אלו ד"ר סלהב ממשיך ללמוד ולרכוש ידע והוא מוסמך לניהול מרפאות ומחלקות בבתי חולים ובנוסף מחזיק בתעודה המאשרת לו לתת חוות דעת מומחה בבית משפט.

אסתטיקה,לא פחות חשוב

באוניברסיטת 'בר אילן' שברמת אפעל סיים ד"ר סלהב את למודי הרפואה האסתטית והוא מקבל את מטופליו במכון האסתטיקה המרווח והמפואר, המצוי בקומה השניה בקליניקה שבמשעול סחלב. המכון מצויד במיטב המיכשור החדיש בשטח הרפואה האסטתית, כגון מכשיר להורדת כתמים בעור ונגעים וסקולריים: נימים, דליות וכתמים בעור, מכשיר לייזר להסרת שומות, יבלות וטפול בנגעים שונים בגוף כמו ציפורן חודרנית ומכשיר לייזר SHR להסרת שיער ביעילות ומומחיות, או לחילופין השתלת שיער למי שנזקק לכך.
בעזרת מכשיר מיוחד 'בודי טייט' מבצע ד"ר סלהב מתיחת בטן והמסת שומן ללא ניתוח - טיפול נפלא לעיצוב הגוף. גם שאיבת שומן חודרנית המבוצעת באמצעות צינורית המוחדרת לאזור ממנו רוצים להסיר שומן, המסת השומן ושאיבתו והוצאתו מהגוף מבוצעת במכון לאסתטיקה. אזור ממנו נשאב השומן בשיטה זו לא יחזור לעולם לאגור שומן. דגש מיוחד שם ד"ר סלהב על טיפולים להצערת עור הפנים. האם ידעתם כי קולגן הוא סוג של פרוטאין המצוי בעור בשרירים בגידים ובעצמות והוא מעין דבק המחבר וממצק את הגוף. עם הגיל הקולגן שבעור מתמעט והעור שהיה מתוח הולך ומתרופף ומתקמט.
ד"ר סלהב שם דגש מיוחד על הצערת הפנים על ידי טיפול מיוחד לחידוש הקולגן בפנים.
שיטה נוספת להצערת עור הפנים היא באמצעות מכשיר 'פקסל' שהוא מכשיר לייזר מיוחד להרמת פנים ללא ניתוח, קילוף עמוק ומחיקת קמטים וסימני הזדקנות. גם הזרקת בוטוקס ומלוי קמטים מבצע ד"ר סלהב במכון האסתטיקה שלו.

אוהב את אילת


"עם ידע כה רב וניסיון בעבודה בבתי חולים שונים בירושלים ובפריז מה מביא אותך לאילת?"
"הים" השיב דר סלהב. "אני צוללן, מכור לצלילה ולים ואין ים כמו באילת בשום מקום בעולם".
"צלילה ורפואה? איך זה מתחבר?"
"מה שאני אוהב בצלילה היא השליטה המוחלטת בעצמי. בעומק של שלושים מטר אתה חייב לשלוט בעצמך שליטה מוחלטת - אסור לך לטעות, בדיוק כמו בחדר ניתוח - כל טעות עלולה לגרום לאסון. היכולת לשלוט בעצמך ללא טעות היא חוויה מדהימה."

ד"ר ואאל סלהב
מרפאת אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצוואר ורפואה אסתטית-
מיקום: משעול סחלב 20
טל: 08-6326888.
Drsalhab@hotmail.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש