פוליגרף אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/2/2011 17:27 ● ערב ערב 2484
יתקשה אדם להוכיח כי הוא דובר אמת. במקרים כאלה, ייתכן ובית המשפט יבקש מהמתדיינים את הסכמתם לביצוע בדיקת פוליגרף כדי לבדוק את גרסתם. על פי ממצאי הבדיקה (תרשימי הפוליגרף), יתברר אם הנבדק דובר אמת בגרסתו. שירותי מכון הפוליגרף ניתנים לעסקים גדולים, מוסדות, בתי מלון ופרטיים.
פוליגרף אילת

לפני כחצי שנה, לאחר כמעט 18 שנה במשטרת ישראל, פשט פקד יניב טל את מדיו ועלה על אזרחי. טל, שהיה ראש אגף החקירות בתפקידו האחרון ואחד מהקצינים הבכירים והמוערכים במרחב אילת, כיהן גם בתפקידים אחרים במשטרה במהלך שירותו: כקצין מודיעין, קצין נוער ועוד. מצויד בניסיון רב שנים במדורים השונים של המשטרה, יצא טל לדרך עצמאית, אך כמובן נשאר בתחום אותו הוא כל כך אוהב ואליו הוא כל כך מחובר.
יניב טל, תושב אילת כבר 10 שנים, פתח לפני כארבעה חודשים את 'פוליגרף אילת' – שכשמו כן הוא – מכון פוליגרף, מיון עובדים וחקירות פרטיות.

מכון פוליגרף


"במהלך עבודתי במשטרה, יצאתי ללימודי פוליגרף במכללה הבינלאומית לפוליגרף בעקבות עניין רב בתחום ורצון להתמקצע ולעסוק בו וכמובן בעקבות רקע מתאים", מספר טל ומוסיף: "לפני שחרורי מהמשטרה, זיהיתי את הצורך במכון פוליגרף באילת, דבר החוסך עלויות טיסה של בודק פוליגרף לאילת או הטסה של הנבדק צפונה והחלטתי לעשות צעד בעניין".

במסגרת מכון הפוליגרף, ניתנים מספר שירותים:*בדיקות בעקבות מקרה ספציפי. לדוגמה בגניבה שבוצעה בעסק – בדיקת החשודים.
*בדיקות תקופתיות לעובדים בעסקים ובמוסדות. הבדיקה נעשית בעיקר לעובדים שלהם נגיעה לכספים או לסחורות יקרות ערך.
*אימות גרסה. לדוגמה, כאשר אין עדים להתרחשות כלשהי,

מכון חקירות פרטיות


יניב טל, ראש אגף חקירות במשטרת אילת לשעבר, מנהל גם מכון חקירות פרטיות במסגרת 'פוליגרף אילת'. המכון עובד בשיתוף פעולה עם משרדי חקירות גדולים בארץ ונותן שירותי חקירות פרטיות בתחומים: כלכליים, אישות, ביטוח, מעקבים ועוד.

מיון עובדים


גם בתחום זה של גיוס עובדים לעבודה בעסק/מוסד זיהה טל בעייתיות באילת: "המעסיקים לא תמיד יודעים ומזהים את הרקע, היציבות התעסוקתית, האמינות והיושר של העובדים שהם מתעתדים להעסיק, שרובם מגיעים מאזורים אחרים בארץ. לעיתים מדובר אפילו בעבריינים נמלטים", הוא גורס, "בעקבות עבודתי במשטרה, רכשתי את הכלים למיון ואבחנת עובדים טרם כניסתם לעבודה".

במכון 'פוליגרף אילת' - הדיסקרטיות מובטחת.
לקביעת פגישה: יניב טל - טלפקס- 08-6333965, 050-7653740.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש