תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 10/2/2011 13:36 ● ערב ערב 2484
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בתקופה הקרובה, תוכלו ליישם את תוכניותיכם בצורה הטובה ביותר, כיוון שתקבלו עזרה מהיקום, כך שיהיה לכם הכוח הנדרש להשגת מטרותיכם.

דלי


החודש הקרוב עומד להיות עמוס במיוחד, וזאת לאור שינויים משמעותיים שאתם עומדים לעבור בחייכם. חשיבה בהירה וצלולה הינה הכרחית בתקופה הקרובה כדי לוודא שאתם נשארים מפוקסים במטרה, לא מתפזרים במחשבותיכם ומתנהגים בהתאם. השאירו בצד בשלב הזה את היחסים הבין אישיים, כיוון שנראה שמכיוון זה אינכם רווים נחת לאחרונה. השקיעו יחסי ציבור ויחסי אנוש כדי להגשים תוכניות.

דגים


בתקופה הקרובה, אתם מרגישים שאתם פועלים כנגד שעון זמן בלתי נראה. יש לכם המון תוכניות ורצונות, אך אינכם יכולים לעמוד בציפיות של כולם ובפרט לא של עצמכם. התחושה הכללית אצלכם היא שאתם פועלים כביכול עם ידיים כבולות. גם מבחינה כספית המצב אינו יציב, ואינכם יודעים מה יהיה ההמשך כתוצאה מהשינויים שאתם חווים כרגע בחייכם. למרות רצונכם – חכו עד כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת לגיבוש החלטות.

טלה


זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית לקידום מעמדכם האישי והמקצועי. פגישות ואירועים יעזרו לכם להכיר ולהתחבר אל אנשים חדשים בחייכם שיעזרו לכם לבנות את התדמית שלכם בדיוק באופן אותו אתם מבקשים לעצמכם. כוכב השפע מעניק לכם התחלות חדשות, ויש לכם תחושה שבאים לקראתכם ואף מבינים אתכם בדברים שאתם מתכוונים ליישם. שתפו יותר פעולה ופרגנו לאנשים במעגל הקרוב לכם.

שור


אתם עסוקים מאוד בכל הקשור לתחום המקצועי שלכם. יש לכם רצון וצורך להוכיח את עצמכם, ואתם מתלבטים קשות בכל הנוגע ליכולת שלכם לממש את עצמכם בתנאים הנוכחיים. זה הזמן שלכם למחול במקצת על כבודכם ולנסות להגיע להידברות עם אנשים קרובים לכם כיוון שמהם תגיע לכם העזרה, כך שתתפנה לכם האנרגיה הדרושה והמתאימה לקידום עצמכם בתחום הקריירה.

תאומים


בתקופה הקרובה, יועצמו הכישורים החברתיים שלכם, ואתם תרגישו שההזדמנויות שנופלות בחלקכם מעשירות את עולמכם המקצועי והחברתי. אולם, אל תצפו ליציבות. דווקא חוסר היציבות יהיה הדבר היציב ביותר בחייכם (: ובתקופה הקרובה, תוכלו להחזיק מעמד בטלטלות החיים במידה ותיישמו את האופי הקליל שלכם הלכה למעשה. במילה קלילות אין הכוונה לקלות דעת, אלא לקלילות בה אתם יכולים לקפץ מנושא לנושא ולזרום עם החיים.

סרטן


אתם נמצאים בתקופה בה אתם מקבלים תגובות חיוביות מהסביבה על התנהגותכם ומעשיכם. כמו כן, אתם זוכים לשיתוף פעולה מהסביבה הקרובה, אך למרות זאת, פעמים רבות, אתם מרגישים שהדבר אינו ממלא אתכם רגשית כפי שהייתם מצפים בנסיבות אחרות, והתסכול מלווה אתכם. זה הזמן להשקיע יותר בעבודה ובקריירה ולהפנות לשם את מירב האנרגיה.

אריה


אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית בחייכם שבה מרובות יותר השאלות מהתשובות. נראה שאתם נמצאים בפרשת דרכים כלשהי, והתשובות שחשבתם שהן ברורות מאוד למעשה אינן עונות על הצרכים שלכם. נראה שאתם נמצאים בדרך חיים חדשה שהאילוצים בה מכריחים אתכם לעשות שינויים. היזהרו מלהיות אסרטיביים יתר על המידה כיוון שהאסרטיביות תתפרש כשתלטנות אצל הקרובים לכם, ואתם תינזקו מכך בטווח הרחוק.

בתולה


נושאי כספים ועבודה מטרידים אתכם, וכל אחד מהתחומים מעסיק אתכם מסיבה שונה לחלוטין. קודם כל, בנושא הכספי אין לכם הרבה מה לעשות, אלא להתמודד עם העובדה שלא הכל תלוי בכם ולא תמיד יש לכם שליטה על הנסיבות. יחד עם זאת, מבחינה מקצועית, עליכם להתמיד בעבודה ובעובדה, שאך ורק אתם יכולים להוכיח לאחרים את היכולות שלכם, עובדה המונעת מכם להאציל סמכויות על אחרים.

מאזניים


זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, כיוון שהיא מכריחה אתכם להתעמת עם הנושאים הכי רגישים שלכם בתחומים בהם העדפתם עד היום לא להתעמת איתם, אלא להשאיר אותם ליד הגורל. בתקופה הזו, אתם צריכים לשקול את ההתנהגות של האחרים מולכם ולבדוק מהם הגבולות האישיים שלכם, עד איפה אתם מוכנים לתת מעצמכם לאחרים, ומהו הקו האדום אותו אסור לכם לעבור.

עקרב


השבוע הקרוב יהיה מאוד משמעותי בעיניכם, כיוון שתרגישו צורך להתכנס ולהיות בתוך המסגרת המשפחתית העוטפת שלכם. גם אלה מכם שלא נמצאים במסגרת משפחתית יחפשו לעצמם מסגרות חלופיות שיתנו להם מענה לצורך להרגיש תחושת בית ולקבל פינוקים מאנשים קרובים. ייתכן ותרגישו סערת רגשות עם עצמכם, והדרך הנכונה תהיה בגישה ומחשבה חיובית.

קשת


בתקופה הקרובה, תהיו עסוקים בשיפור המעמד החברתי שלכם שיגיע דרך שיווק עצמכם מבחינה מקצועית. זוהי תקופה מועילה להוכיח את היכולות שלכם ולזכות בהכרה הציבורית אותה רציתם מזמן. עובדה זו תגרום לכך שהמעשים שלכם יזכו להצלחה, ודרך הפעולה שלכם תניב לכם את הרווחים הכספיים להם אתם זקוקים כדי להמשיך את הדרך שהתחלתם. השקיעו אנרגיה בשיפוץ סביבתכם הקרובה.

גדי


הכוכב וונוס, האחראי על כספים ויחסים, נמצא בחודש הקרוב במזל שלכם, ולכן זהו אינו הזמן הנכון עבורכם להסס, אלא ללכת קדימה עם הנסיבות ולאמץ את ההזדמנויות שנופלות בחלקכם. מאחר ואתם בני מזל שבדרך כלל לוקח לו זמן עד הגעה להחלטות, הרי שעכשיו עליכם לפעול בניגוד להתנהלות הרגילה שלכם - ולעשות. אתם בתקופה של החלטות חדשות ולמרות שזה נראה לכם מפחיד וקשה – תצליחו!


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש