קוסמת הציפורניים של אילת

מאת: או-מד מדיקל ● 15/2/2011 22:14 ● ערב ערב 2485
/ אביבה דקל / אמנות בניית הציפורניים היא ללא ספק תחום שמחייב מומחיות, דיוק, סבלנות וכישרון. אין פלא שאחת התותחיות בתחום באילת, היא בטי, מ'פינת היופי של בטי'. שעווה, פטרת, ציפורן חודרנית, או סתם פדיקור, אצל בטי תקבלו לא רק פינוק מקצועי ומרגיע, אלא גם תזכו לאוזן קשבת ועצה טובה
קוסמת הציפורניים של אילת

אומרים על מניקוריסטיות שהן שותפות סוד של אמת, אולי זה בשל הקרבה בה אנחנו יושבות מולן בעת הטיפול, מפקירות בידיהן את האיבר שאולי מעיד עלינו ועל אופיינו יותר מכל – כף היד. בממלכת הסודות של בטי, שם עוברות נשות אילת, כעניין שבשגרה, אפשר למצוא לא רק פתרון לבעיות הקשורות בצפורן חודרנית או פטרת. לתמצת את הטיפול אצלה לפדיקור, מניקור, הסרת שיער ובנית ציפורניים, יחטא לאמת, שכן ביקור ב'פינת היופי' של בטי, יעשה לכן רמונט לנפש.

הממלכה הקסומה


חיכיתי לראיון עם בטי במרפסת שטופת שמש, מרוצפת קרמיקה בצבע בז', מקושטת בעציצים פורחים והרגשתי שלווה ורגועה הרגשה שנמשכת גם בתוך הקליניקה. זמן רב רצתה בטי למצוא לעצמה מקום חדש לקבל בו את לקוחותיה. יום אחד הבחינה לפתע במחסן סגור, קרוב מאוד למקום מגוריה. היא עצרה, הציצה והרגישה שמצאה סוף סוף את שחיפשה. המקום היה פרוץ, ללא גג, והרצפה ריצפת בטון חשוף מלוכלכת שעליה גובבו אין ספור חפצים. קול פנימי אמר לה כי זה בדיוק מה שהיא צריכה. לאחר ששכרה את המקום וניקתה אותו, בילתה שעות ארוכות בעיצובו, ומשידעה בדיוק מה היא רוצה, רתמה למשימה את בן זוגה וביחד הפכו את הפינה הקטנה, לפינה קסומה שתענוג להתארח בה.

אין קישוט קשה מידי


את תחום הפדיקור מניקור וטיפולי שעווה, למדה בטי ב'נייל סטודיו', עוד בשנת 2003, מאז עברו אצלה לקוחות אין ספור. ב'פינת היופי' שלה, היא מטפלת ברגליים, מייפה ידיים, מורחת שעווה ומסירה שערות ותוך כדי מאתרת בעיות ועוזרת לפתור אותן. עם זאת, מומחיותה של בטי, הוא ללא ספק בתחום האומנותי של בניית ציפורניים. כאן פשוט מדובר באלופה. היא בונה ציפורניים בעזרת מכחול וגם בשיטת הטבילה, בחומרים של 'נייל סטודיו' וגם בחומרים של א.בי.די. על הציפורן שנבנתה היא מורחת לק ומעצבת קישוטים, כיד הדמיון הטובה עליה, ולעולם לא תגיד 'לא', לקישוט אותו בחרה הלקוחה, יהיה מסובך ככל שיהיה. לקישוט היא משתמשת במדבקות, באבנים ובחותמות. גם ללקוחות הסובלות מאלרגיה כתוצאה מחומר בו משתמשים לבניית ציפורניים יש לבטי פתרון. בעזרת חומר הנקרא או.פי.אי, שהוא ג'ל צבעוני. בטי מעצבת את הציפורן הטבעית ומורחת עליה את האו.פי.אי, בכל צבע בו בוחרת הלקוחה והצבע נשאר על הציפורן מבלי שישחק או ישבר, במשך שלושה שבועות. האו.פי.אי נראה כמו לק, מרפא את הציפורן ומבריא אותה.

מוצאת פתרון לכל אתגר


כשמגיעה לקוחה לפדיקור היא מתרווחת בכיסאה בסביבה שנוקתה וחוטאה היטב. הפדיקור נעשה במומחיות ובדייקנות בכלים אותם מחטאים ומכניסים לעשר דקות לסטריליזטור לפני כל טיפול. בטי מקפידה להשתמש רק בקערות וקעריות חד פעמיות ועוטה על ידיה כפפות חד פעמיות כדי לשמור על היגיינה מושלמת. תוך כדי טפול בטי מאבחנת כל בעיה, אם כזו קיימת. "הגיעה אלי אישה צעירה שסבלה מפטרת (פטרייה המצויה מתחת לציפורן ברגל) וסיפרה לי שהשתמשה כבר בכל תכשיר אפשרי וכלום לא עזר. הפניתי אותה לרופא עור והוא רשם לה כדורים. היום אין זכר לפטרת. ”הרבה אנשים אינם מודעים לעובדה שמפטרת נפטרים רק על ידי טיפול תרופתי", היא מסבירה. בטי מטפלת גם בלקוחות סוכרתיים. הטיפול בסוכרתיים מתבצע בעזרת חומר מיוחד בשם 'קלוס', המופק מתפוז ומסיר יבלות ללא סכין, דבר הפותר את בעיית החתכים העלולים להיווצר בעת טפול רגיל עם סכין, חתכים שאצל אנשים סוכרתיים נוטים שלא להתרפא.
גם מיבלות ראש סיכה תפטור אתכם בטי וגם בציפורן חודרנית היא מטפלת עד לרפוי מושלם. בתום הפדיקור, מציעה בטי גם טיפול בפרפין - הרגל נמרחת בפרפין, נעטפת ומחוממת, וההרגשה אחרי הטיפול היא של ריחוף. טיפול זה נעשה תמורת תשלום נוסף ואינו כלול במחיר הפדיקור. לטיפולי שעווה יש ב'פינת היופי' של בטי חדר מיוחד בו מבוצעים הטיפולים בפרטיות מוחלטת. בטי מטפלת בלקוחות גם בשעווה חמה וגם בשעווה קרה ומשתמשת במוצרי 'דפי לב' ו'פרנס ביוטי', שניהם מוצרים מן השורה הראשונה. אחרי טיפול בשעווה עומדת לרשות הלקוחות מקלחת בה הם יכולים להתנקות משאריות השעווה ולהרגיש רעננות ונינוחות. "זה חשוב במיוחד ללקוחות הבאות אלי לטיפול לפני שהן יוצאות לעבודה. בעיקר עליהן חשבתי כשהתעקשתי שבמקום חייבת להיות מקלחת", מסבירה בטי.
גם גברים מגיעים אל 'פינת היופי' לטיפולי הסרת שיער ולא רק דוגמנים או שחקנים, אלא בהחלט גם 'סתם' גברים, שחפצים בגוף חלק משערות. כולם היום, מסתבר, מודעים לנושא האסתטיקה החיצונית, גברים כנשים, וכולם מסיימים את הטיפול אצל בטי עם חיוך על הפנים. (תדמית)

המחירים של בטי נוחים במיוחד:
פדיקור - 100 ש”ח
מניקור - 40 ש”ח
בניית סט ציפורניים - 140 ש”ח מילוי - 70 ש”ח

תלמידות תיכון וחיילות זוכות להנחה על המחיר שהוא מלכתחילה, הזול ביותר.

’פינת היופי’
כתובת: מרכז חנויות דגנית מאחור.
טלפון: 08-6335305,
052-8271245
מייל: betty1910@walla.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש