בשינוי גישה

מאת: ● 16/2/2011 10:59 ● ערב ערב 2485
צילום: מאיר אוחיון משה גרסטנר, מאמן בכיר, מנחה סדנאות נ.ל.פ, מאסטר רייקי ותטא הילינג, מסכם את מה שהוא מלמד בשתי מילים: התפתחות אישית. חנה, תלמידתו שש שנים: "בניתי סדר עדיפויות, הצבתי לעצמי מטרות, ומאז אני בתהליך של תנופה וצמיחה אישית במסע עם משה גרסטנר לכל אורך הדרך". רוצה לפרוץ? המפתח בידיים שלך!
בשינוי גישה

במשך השנים, צבר משה מוניטין בקרב תלמידים ותלמידות שעוברים אצלו תהליכים מופלאים של גילוי עצמי ורכישת מיומנויות שמחברות אותם למקורות עמוקים של שפע צמיחה ויכולת בעמקי נפשם ומוחם. לפני כשש שנים, הגיעה חנה דיין לצומת דרכים בחייה ומספרת: "פירקתי נישואין של 20 שנה ונזרקתי לעולם שאני צריכה להתמודד בו לבד". משם החל תהליך מרתק, שהיום מאפשר לה לבחור את הדרך שבה היא חיה את חייה. חנה נזכרת: "לפני קורס המודעות הראשון שלי, אמר משה משפט שפרץ אצלי מחסומים ועכבות. הוא אמר שאנחנו אומרים 'אין לי זמן ואין לי כסף' כדי לתרץ מצבי תקיעות בחיינו. מאז היא מעידה שחייה השתנו. "במהלך הקורס ,למדתי להכיר בערך האישי שלי ולדבר. למדתי על עצמי ששתקתי כי רציתי להראות מושלמת. התחלתי לדבר, ויחסיי עם ילדיי השתנו באופן משמעותי". חנה עברה מאז מספר קורסים אצל משה: תטא הילינג, קורס פרזנטציה,NLP כולל המאסטר, "בניתי סדרי עדיפויות, הצבתי לעצמי מטרות, ומאז אני בתהליך של תנופה וצמיחה אישית במסע עם משה גרסטנר לכל אורך הדרך".

מי שמכיר את גרסטנר, יודע שמדובר באדם נעים להפליא, רב הומור ומקצועי בתכלית. יש לו מה לתת והוא יודע את זה. חנה מספרת: "הכל אני עושה כיום אחרת. גם בעבודה אני מובילה ומציגה עצמי בצורה שגורמת לאחרים להביט בי בהערכה. מחלקתי הפכה למוצלחת, וכולם רוצים לעבוד איתי. אני מתגאה במיוחד בעובדה שבניי אומרים לי 'אנחנו כל כך גאים בך ולא מפסיקים לספר עליך ועל איך שאפשר להשתנות ולעשות דברים אחרת'".

גם שרונית סטקלוב מספרת על שינוי עמוק שחל אצלה בגישה ובתודעה מאז השתתפה בקורס הסמכת NLP אצל גרסטנר. "עד אז, בתקשורת שלי עם בנותיי, היתה רק אמת אחת: האמת שלי. באחד השיעורים הבנתי, שאין אמת אחת נכונה. הייתי אמא מאד מגוננת, ויום אחד בתי בת ה- 11 רצתה ללכת לבית הספר עם משחק קלפים שהכינה מנייר שגזרה בעצמה. אני מהמקום המגונן ראיתי בעיני רוחי איך הילדים ילעגו לה ושאלתי אותה אם נראה לה שמישהו ירצה לשחק בקלפים? היא אמרה לי מיד- 'אמא תודה רבה לך שאת מפרגנת לי' ...ופה בא השינוי אצלי. כי אם בעבר הייתי נעלבת כי היא לא הבינה שרציתי להגן עליה ומבלי לראות את המקום שלה , הרי שבעקבות הקורס אצל משה, קיבלתי את זה שאני נכשלתי לראות את היצירתיות והבטחון שלה. והודיתי לה בסוף היום על השיעור האפקטיבי שנתנה לי. בעבר חשבתי שאני אמא מושלמת, היום אני אומרת שהייתי אמא חונקת ולא מאפשרת". ומשה מוסיף, שגם בן זוגה של שרונית עבר אצלו קורס. "הוא למד לדבר, ואני למדתי להקשיב", אומרת שרונית. ומשה מוסיף, ש"כאשר שני אנשים שקשורים באינטראקציה קרובה משתתפים באותו קורס, הרווח שלהם גדל כתוצאה מהתהליכים שהם עוברים בקורס". וחנה דיין נזכרת ברגע בו שברה קרש במהלך סדנת נ.ל.פ : "אין עוד דבר שישווה לזה. אחרי זה את מבינה שאת באמת יכולה לעשות את הכל ושכל המחסומים נמצאים אך ורק בראשך". ומשה מוסיף: "לכן קראתי לעסק 'בגישה אחרת'. שנו גישה ואל תניחו למי שאתם להפריע למי שאתם יכולים להיות".

'בגישה אחרת' מרכז נ.ל.פ לאימון, סדנאות, הכשרות והרצאות 'שוברות שגרה', ייתן לכם את פריצת הדרך לה אתם כל כך מייחלים על ידי סדנאות להתפתחות אישית, מסלולי הסמכה אישית, מסלולי קואוצ'ינג נ.ל.פ, רייקי 1+2, תטא הילינג, ערבי מדיטציה והנאה ועוד.

ההרשמה לקורס 'התפתחות אישית' בעיצומה.

לפרטים והרשמה: 052-2443642 www.b-nlp.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש