היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/2/2011 21:57 ● ערב ערב 2486
היכל התרבות

המלצת ספר



תמונת כתבה


סימפוניית האביב/יצחק יעקובסון
בהוצאת 'אופיר ביכורים'

כותב הספר, יצחק יעקובסון, גדל במושבה פתח-תקווה של שנות השלושים והארבעים של המאה הקודמת. זיכרונות הילדות והנעורים מתקופה זו מככבים בסיפורים, כמו גם אירועים מהחיים בקיבוץ שבו שהה המחבר במסגרת ההכשרה והגרעין. בנוסף, מספר המחבר סיפורים ואגדות מאפריקה ובנושאים אחרים.
יצחק יעקובסון גילה את כשרון הכתיבה בגיל צעיר מאוד. בכיתה ה' זכה בפרס עירוני על כתיבה ובגיל 15 בקיבוץ התחיל לכתוב סיפורים קצרים. הלקט הראשון יצא בספר 'סימפונית האביב' – לקט של סיפורים שנכתבו במהלך 20 השנים האחרונות. חלק מסיפוריו התפרסמו במגזינים שונים כדוגמת: 'ארץ וטבע' ו'פשוש'.

לקראת פסטיבל


פסטיבל יוגה בינלאומי
ריף הדולפינים הוא מקום אידיאלי לחבר בין גוף ונפש. החיבור בין התנאים הסביבתיים, המתקנים של הפסטיבל וצוות המורים הבכיר, יהפכו את שלושת ימי הפסטיבל לחוויית יוגה בלתי נשכחת.
הפסטיבל יערך בסוף שבוע, 24-26 לפברואר 2011.
התרגול יערך באוויר הפתוח, על משטח עץ שיבנה על חוף הים. בתוכנית המקצועית ישולבו אירועים חברתיים.
מורה אורח: דני פרדייז - מראשוני מורי האשטנגה בעולם, אחד מקבוצת 11 המורים הראשונים שהחלו ללמד בהנחייתו של דייויד וויליאמס, המורה הראשון שחזר ממייסור למערב (הוואי) והחל ללמד במערב. דני הוא למעשה "המורה הבינלאומי הראשון" של האשטנגה יוגה- הראשון שהחל לנסוע בעולם וללמד במקומות שונים. דני הוא המורה הראשון שלימד אשטנגה באנגליה ובאירופה.

ניהול מקצועי: מירי וגלעד חרובי. גלעד (גילי) חרובי ISY,YREC, IAYT - , הוא תלמידו של דני פרדייז - ראשון המורים שהביא את השיטה לישראל, מייסד ומנהל משכן היוגה (1986), לומד ומלמד יוגה ומטפל בקבוצות וביחידים בשיטת 'יוגה תראפיה'. מורה ראשי בקורסי המורים והמדריכים המתנהלים במשכן היוגה, ומנחה סדנאות יוגה בארץ ובעולם. במשך שלוש שנים היה חבר בוועד המנהל של ארגון מורי היוגה ושימש גם כמנהל הארגוני הראשון שלו.
מירי חרובי B.ED, ISY, IAYT - מייסדת ומנהלת של משכן היוגה (1986) . לומדת ומלמדת יוגה ומטפלת בקבוצות וביחידים בעלי צרכים מיוחדים בשיטת 'יוגה תראפיה'. מירי היא מורה בכירה ומלמדת במשכן מזה 17 שנים בקורסי המורים והמדריכים ובחו"ל.
הפקה בפועל: עומר ארמוזה - מאמן דולפינים ומנהל תפעול של 'ריף הדולפינים', אילת.
לתושבי אילת: 10% הנחה. כרטיסים: 08-6300111, 08-6300119 שרון, 08-6300129 רעות.

קצרים


*אגף גיל רך ומשפחה מזמין למפגש רביעי בסדרת המפגשים 'סוד הקשר עם ילדנו' -בנושא: הגורמים המשפיעים על עיצוב אישיות הילד
בהנחיית אנאבלה שקד – מרצה, מאמנת ומנחת קבוצות בכירה במכון 'אדלר', מטפלת פרטנית וקבוצתית בגישות פסיכולוגיה אינדיווידואליות. מה הורים יכולים לעשות על מנת לעזור לילד לגבש רעיונות חיוביים על עצמו ועל העולם.
יום ראשון, 27.2.11, בשעה 20:30, במתנ"ס 'שחמון'. קבלת פנים וכיבוד בשעה: 20:30, המפגש יחל בשעה 21:00. מחיר: 40 ₪ ליחיד. 50 ₪ לזוג.

*שעת סיפור לגילאי 4-7
קוף היום וקופת הלילה / ג'וליה דונלדסון
מספרת: מזל וולפסון
יום שלישי, 1.2.11, בשעה 17:00, בספריה העירונית.
כניסה: 10 ₪ לילד.

*ערב בילוי מיוחד בנושא – תיירות וסביבה באילת
בתוכנית: דברי פתיחה: פרופ' מירי עמית - דיקנית אוניברסיטת 'בן גוריון' באילת, מורי חן – עמותת הסביבה. הרצאות: ד"ר נדב ששר וד"ר אמי שני, אוניברסיטת 'בן גוריון' באילת – 'תיירות ואקולוגיה ימית באילת'. פרופ' יואל מנספלד, אוניברסיטת חיפה, מחקר לחקר תיירות – 'עלייתה ונפילתה של תיירות בר קיימא'. מנחה – שמוליק תגר.
יום שלישי, 1.2.11, בשעה 19:30, באודיטוריום אוניברסיטת 'בן גוריון' באילת.
הכניסה חופשית.

*תושבי אילת והערבה מוזמנים להצטרף ולהשתתף בערבי הנאה ומפגש *** ללא תשלום ***המתקיימים בכל יום שלישי החל משעה 21:00. בצוקי השמש, שחמון אילת. בערבים אלו מתקיים מפגש בין אנשים, תהליך דמיון מונחה להנאת המשתתפים ועוד. לפרטים: 0522-2443642.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש