’שרי פיצה’ ו’שרי לידה’-הדובדבן שבקצפת

מאת: או-מד מדיקל ● 1/3/2011 22:54 ● ערב ערב 2487
/ אביבה דקל / ישראל היא מעצמת פיצה. את זה יודע כל הורה מותש מיום עבודה, שחיפש אי פעם פתרון מהיר ואפקטיבי להשתקת הילדוד'ס הרעבים. בין אם מדובר בארוחת ערב חפוזה או מסיבת יום הולדת, ברור שבחירת הקטנטנים תהיה תמיד פ-י-צ-ה. יצאנו לגלות את הפיצה האילתית האולטימטיבית ומצאנו את אייל מ'שרי פיצה'
’שרי פיצה’ ו’שרי לידה’-הדובדבן שבקצפת

הותיקים שביניכם לבטח יזכרו את אייל שהיה הראשון שהביא לאילת את גלידת היוגורט המפורסמת, אי אז לפני 13 שנה. כי כזה הוא אייל, אוהב לנסות אוהב ליזום ואוהב לחוות טעמים חדשים ואת אלו שהוא אוהב הוא מנסה על קהל הלקוחות לאילת.

תמונת כתבה


ילדים לא משקרים


"אחד מסודות ההצלחה שלי", מספר אייל שומר, הבעלים של 'שרי פיצה', "היה בכך שרתמתי לעזרתי את כל ילדי האזור. במשך חודשיים שלחתי לכל גני הילדים בסביבה פיצות שונות בכל טעם אפשרי. ומדוע ילדים? משום שילדים לא משקרים. אם טעים הם אומרים ’היה טעים’. רק ברגע שהצלחתי להשביע את רצון כל הילדים, ידעתי שיש לי מוצר שכל אחד יאהב". ואכן, 'שרי פיצה' הפכה לסיפור הצלחה ולא רק בקרב הילדים. אייל הגיע לאילת לפני כשלוש עשרה שנה, פגש את תמי, אילתית בת למשפחת ממן הענפה והותיקה והחליט להישאר. בראשית דרכו באילת הוא פתח על טיילת התיירות, את המקום הראשון באילת לממכר גלידת יוגורט. לימים מכר את המקום בטיילת, עבר למרכז העיר ופתח כאן את הגלידרייה שלו, 'שרי לידה', בה מוכרים את כל סוגי הגלידות: החל מגלידה רגילה, גלידת יוגורט, פרוזן יוגורט וגם גלידה אמריקאית. במשך שנים מספר היה אייל "על הקו" בין הגלידרייה באילת ובין הפיצרייה שלו במרכז הארץ, אבל אז הוא החליט שדי לו בחיי הנדודים, נשא לאישה את תמי ויחד הולידו שלושה ילדים. הנסיעות למרכז הארץ הלכו פחתו והתקצרו ומששמע כי החנות הצמודה לגלידרייה שלו באילת מתפנה, מיהר לחזור הביתה ופתח בצמוד לגלידרייה את 'שרי פיצה' כי אם תשאלו את אייל אין כמו גלידרייה ופיצרייה הממוקמים זה לצד זו.
חשוב לציין כי 'שרי פיצה' כשרה למהדרין ו'שרי גלידה' כשרה.

מיוחד לאילתים


ארבעה חדשים בסך הכל עברו מאז פתח את 'שרי פיצה' בצמוד ל'שרי גלידה' וחוג הלקוחות שלו הולך וגדל. "חשוב לי בעיקר לשרת ולהשביע את רצונם של האילתים", אומר אייל, "לכן גם יש לנו מבצעים מיוחדים לתושבי אילת. אילתי המזמין משלוח של מגש פיצה ענקית הכולל שמונה משולשים, מקבל במחיר 59 שקל תוספת ראשונה חינם, בקבוק שתייה קלה של ליטר וחצי חינם וגם המשלוח חינם. ואם בנוסף לפיצה חפצתם גם בגלידה תקבלו גם חצי ק"ג גלידה או חצי ק"ג גלידה אמריקאית במחיר של 19 שקלים בלבד".

לא רק פיצה


ב'שרי פיצה' מכינים גם זיוה טעימה במיוחד, בורקס תורכי וגם מאפים ממולאים מיוחדים, למשל: מאפה ממולא גבינת שמנת, ממרח עגבניות מיובשות, גבינה צהובה ומוצרלה - שילוב מהאגדות בדיוק כמו המילוי של גבינת שמנת, פסטו, בצל, זיתים שחורים ומוצרלה. כל המאפים נאפים במקום והם טריים וטעימים הפליא. ב'שרי פיצה' תוכלו גם לקבל פסטה ברוטב פיטריות ושמנת או ברוטב עגבניות וגם הפסטה כמו כל היתר, טרייה וטעימה ביותר.
והגלידה, אוי הגלידה!
הגלידות ב'שרי לידה' משלימות את ארוחת הפיצה או הפסטה, אבל אפשר בהחלט לאכול רק גלידה שהיא ממש תענוג. זוכרים את הארטיק 'בומבה'? שהיה פופולארי לפני שנים? ב'שרי לידה' תקבלו גלידה 'בומבה' שטעמה טעם גן עדן והיא מחזירה אותנו למחוזות ילדותנו. הגלידות ב'שרי לידה' מיוצרות על ידי מפעל המספק גלידות מיוחדות לגלידריות בלבד ולא תמצאו אותן בסופרמרקטים או בבתי מלון, שווה להגיע ולטעום. תפשו שולחן בצל או קחו לדרך גלידה והתענגו על הטעמים. הגלידות הנפלאות כשלעצמן, מלוות בתוספות לפי טעמו של הלקוח: פירות טריים, פיצוחים, אגוזים מסוכרים, סוכריות ואפילו שוקולד מקופלת- חגיגה אמיתית. בגלידרייה מוכרים גם מיץ סחוט טרי, קרפים, ופל בלגי ופרי שיק. ב'שרי לידה' מציע אייל לתושבי אילת מבצע של קפה ומאפה- קפה טעים וקרואסון שוקולד או קרואסון חמאה במחיר של 15 שקלים בלבד. וכמו הפיצה והמאפים שתאכלו ב'שרי פיצה', גם הקרואסון שתקבלו ב'שרי לידה' נאפה במקום והוא מגיע לשולחנכם טרי וחם.

תמונת כתבה


’שרי פיצה' ו'שרי לידה'-
מיקום: רחוב שדרות התמרים בחזית ה'קניון האדום'
טלפון: 08-6343411
שעות פתיחה:
ימים א' – ה': 10:00-01:00
שישי: 10:00 עד כניסת השבת
מוצ"ש: מצאת השבת עד 01:00



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש