מרכז השיער-הכל לשיער תחת קורת גג אחת

מאת: או-מד מדיקל ● 1/3/2011 22:55 ● ערב ערב 2487
/ אביבה דקל / מחפשים אביזר לשיער? תכשיר לשיער?. ב'מרכז השיער' הממוקם במרכז 'שלום' תמצאו את כל הנחוץ לכם בתחום. למספרות וליחידים. ומה יכול להיות טוב יותר מאשר למצוא את כל מה שרציתם לשיער תחת קורת גג אחת
מרכז השיער-הכל לשיער תחת קורת גג אחת

היה זה אביו של מאיר זינו, שלום, שפתח באילת בשנת 1993 את החנות הראשונה למוצרי צבע וטיפוח שיער, שבה גם ליחידים ולא רק לבעלי מספרות היתה אפשרות לרכוש את המוצרים. ארבע שנים מאוחר יותר עזב שלום את אילת והעסק נסגר. מאיר נשאר בעיר וכשסיים את שרותו הצבאי החליט ללכת בעקבות אביו. בשנת 2000 הוא פתח במרכז 'שלום' את 'מרכז השיער', חנות קטנטונת שהכילה עולם ומלואו. כשנשא מאיר את מורן לאשה, היא הצטרפה אליו לעבודה בעסק כשהיא מביאה איתה למקום הרבה מרץ ואנרגיות חיוביות, השנים היטיבו עם השניים וגם עם 'מרכז השיער'. החנות גדלה והתפתחה ולקוחות רבים פוקדים אותה. לא רק בגלל ריבוי המספרות בעיר (רק בסביבת מרכז 'שלום' פועלות שבע מספרות) אלא גם ובעיקר בשל מגוון המוצרים הענק השירות האדיב, היחס הנפלא והנכונות לייעץ ולעזור ללקוח בכל בעיה. הידע הרב של מאיר טבוע כנראה בגנים, ובחנות מקבלים הלקוחות יעוץ מקצועי בהתאמת צבעים ומוצרי טיפוח - הכל בתשומת לב, בירידה לפרטים ובסבלנות רבה.

חשיבותו של שיער


מאז ומעולם היה השיער סמל למעמד חברתי, להשתייכות לקהל מסוים או לדת מסוימת. יתכן שמשום החשיבות הרבה שאנשים מקדישים לשערם מומצאים חדשות לבקרים תכשירים שונים לטיפוח ולצביעת שיער, להחלקתו ולסלסולו. רבים מאד מכל אלו תוכלו למצוא ב'מרכז השיער'.
'מרכז השיער' הוא זכיין בלעדי באילת של חברות ענק כמו: 'לוריאל', 'רבלון', 'פאסטל', 'שמן מרוקאי', 'קיון', 'גלזט ועוד חברות מובילות בעולם. חלק מחברות אלו מספקות רק צבעי שיער וחלקן הן גם ספקיות של מוצאי טיפוח שונים לשיער. את צבעי השיער אפשר למצוא גם באריזות של מאה גרם והן מספיקות למספר צביעות.
גם מוצרים אורגניים לטיפוח שיער תמצאו ב'מרכז השיער': מסכות שיער, שמנים, קרם טיפוח ושמפו ללא מלחים. הכל כדי שהשיער יהיה יפה מבריק ובריא.
אם המבחר הגדול של המוצרים מבלבל אתכם, מורן ומאיר תמיד ישמחו לעזור, להדריך ולייעץ. הסיסמא של מרכז השיער היא - "אמינות, שירות וטיפוח ללא פשרות".

לא רק צבעים ותכשירים


ב'מרכז השיער' לא קופאים על השמרים. כמעט כל מוצר חדשני מגיע לכאן, אפילו את ה'ביביליס פרו' החדש, עם מנוע מתוצרת 'פררי' תמצאו שם, כמו גם פן מסוג 'איתמר' ופן 'גדעון, מחליקי שיער בצפוי קרמי ובצפוי טיטניום ומכונות תספורת של חברת 'פנסוניק' ו'מוזר'.
כמו כן תוכלו למצוא במרכז השיער תוספות שיער של 'פסקינו' ושל 'רוקסי', תוספות שיער להלחמה, להוספה בסיכות, בטיקטק, בחרוזים וגם בהדבקה. תוספות משיער הודי ומשיער אסייתי וקישוטים אין ספור לשיער, מסרקים מקושטים, סיכות ועוד. גם קישוטי שיער מיוחדים לכלות יש ב'מרכז השיער'.
החנות היא חלומו הרטוב של כל ספר או ספרית ולכן אין זה פלא שמספרות רבות שנפתחו בעיר עוצבו בעזרתו של מאיר. את החמרים והמכשירים הדרושים להם לעבודתם הם רוכשים כאן. ב'מרכז השיער' תמצאו את כל הפריטים הקטנים והחשובים בעזרתם צובעים שיער, מבריאים שיער, מספרים, מדביקים או מחברים תוספות שיער - הכל עד לפרט הקטן ביותר שהוא לעתים חשוב לא פחות מהגדולים.
גם לומדי מקצוע הספרות ימצאו כאן כל הנחוץ להם כולל תיק תלמיד המכיל את כל האביזרים הדרושים להתחלת לימודי ספרות.

מבצעים ופטנטים


כל מיני פטנטים יש ב'מרכז השיער', כמו למשל כפפה להסרת שיער. לובשים את הכפפה, משפשפים את המקום שממנו רוצים להסיר שיער והשטח נשאר חלק למשעי.
גם מקלונים לצביעת שיער שיבה בין צביעה לצביעה יש במרכז השיער. אם את צובעת שיער כל שלושה שבועות או חודש ופתאום אחרי שבועיים מבצבץ שיער לבן - בעזרת המקלון תוכלי להסתיר ביעילות את השיער הלבן ולחכות לצביעה הבאה עוד שבוע או שבועיים.
ואיך מסתירים קרחת? יש במרכז השיער חומר מיוחד עשוי מסיבי שיער בצבעים שונים . המוצר מגיע במיכל מחורר (כמו למשל מלחיה). אחרי שמתאימים את הצבע בדיוק לצבע שערו של הלקוח מפזרים אותו על השטח המקריח והופ ראה זה פלא - לא רואים קרחת.
במרכז השיער אפשר למצוא גם מוצרים כמו לק, אצטון, שעווה להסרת שיער וחותמות המשמשות לקישוט ציפורניים. החותמות הן כעת במבצע – שלוש חותמות בחמישים ₪ גם לק לציפורניים במבצע כעת. שניים בעשרה שקלים
כן, גם במרכז השיער נוהגים לעשות מבצעים והנחות מיוחדות, ואם אתם בסביבה רצוי תמיד להיכנס לחנות ולבדוק.
באפריל השנה תמלאנה למרכז השיער עשר שנות פעילות פורייה ולרגל העובדה הזו החליטו מאיר ומורן על חגיגת מבצעים. אל תפספסו.
(תדמית)

'מרכז השיער'
מיקום: מרכז שלום, חנות125 הכניסה ליד הכניסה לבנק דיסקונט
טלפון: 08-6371817
נייד: 057-6668587,
057-6668586
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-19:00, שישי: 10:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש