הדרך לתחרויות הבינלאומיות עוברת דרך תחרות גביע האיגוד

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 31/3/2023 09:03 ● ערב ערב 3113
בעוד שלושה שבועות ישתתף השחיין האילתי לב שטיינברג בתחרות גביע האיגוד בוינגייט, תחרות שנחשבת לתחרות קביעת קריטריונים לשורה של אליפויות שחייה בינלאומיות ● רגע לפני התחרות החשובה, נחשבה אליפות עמק חפר שהתקיימה בסוף השבוע האחרון כתחרות ביקורת אחרונה וחידוד לקראת התחרות שתכריע האם לב שטיינברג מאילת ישתתף בחודשים הבאים בתחרויות בינלאומיות נחשבות ● לפחות על פי ההישגים בתחרות האחרונה לב שטיינברג לגמרי מאותת שהוא בדרך לתחרויות בחו''ל
הדרך לתחרויות הבינלאומיות  עוברת דרך תחרות גביע האיגוד
על מנת להגיע לאליפות אירופה לנוער עליו לשפר בכמה עשיריות המאה. לב שטיינברג

אם לב שטיינברג, שחיין הפועל אילת בניצוחו של המאמן סרגיי גרום, יצליח לשחזר לפחות שתי תוצאות מאלו שהוא קבע בסוף השבוע האחרון בתחרות השחייה היוקרתית בעמק חפר, הרי שהוא יוכל לקבל כרטיס כניסה לשתי אליפויות בינלאומיות. שטיינברג שקבע בתחרות בעמק חפר תוצאה מצויינת במקצה למרחק 100 מ' גב- 58.1 שניות ובמקצה למרחק 200 מ' גב- 2.07 דקות תוצאות שהקנו לו בתחרות 2 מדליות זהב בקטגוריית הגיל עד 16 ובמרחק 200 מ' גב גם את מדליית הזהב לבוגרים, יוכל לקבוע את הקריטריון הנדרש לסגל אליפות קומו לקד"טים ממדינות הים התיכון, אם רק יצליח לשחזר את התוצאות האלו בעוד שלושה שבועות באליפות גביע האיגוד שתתקיים במכון וינגייט. תוצאות אלו גם יקנו לו את כרטיס הכניסה הנחשק לפסטיבל שחייה עולמי לנוער עד גיל 18 בסלובניה, תחרות שתתקיים בחודש יוני.
לדברי מאמנו של לב שטיינברג, התחרות בעמק חפר נחשבת לתחרות האחרונה לקראת תחרות גביע האיגוד ויכולה לאותת על מה שיכול לקרות בתחרות החשובה.
שטיינברג שחה בתחרות בעמק חפר בארבעה מקצים נוספים אך בהם לא קבע עדיין תוצאה שיכולה לקדם אותו לכיוון כרטיס הכניסה המיוחל לאליפויות הבינלאומיות.
במקצה 100 מ' פרפר קבע שטיינברג תוצאה של 58 שנ' וזכה במדליית כסף עד גיל 16.
במקצה למרחק 100 מ' חופשי הוא קבע תוצאה של 55 שנ' וסיים במקום ה - 5 עד גיל 16.
במקצה למרחק 50 מ' חופשי הוא שחה בזמן של 24.5 שנ' וסיים חמישי.
במקצה למרחק 200 מ' חופשי הוא שחה בזמן של 2.04 ד' וסיים במקום החמישי.
"אם הוא פשוט יצליח לשחזר את התוצאות האלו במקצים הטובים שלו, הרי שאנחנו בדרך לתחרויות ביוון ובסלובניה", סיכם מאמנו של שטיינברג, סרגיי גרום. "יותר מאלו התקווה שלנו להגיע לאליפות אירופה לנוער ועל מנת שזה יקרה הוא חייב עדיין לשפר את התוצאות שלו בכמה עשיריות המאה במרחק 100 מ' גב וב- 3 שניות במרחק 200 מ' גב. למרות שזה אולי נשמע מעט מאוד, המשימה לא פשוטה. החשיבות של השתתפות באליפות אירופה היא שכל מי שמשתתף בה, מקבל כרטיס כניסה ישירות לאליפות העולם עד גיל 23 שתתקיים לראשונה בחודש ספטמבר בוינגייט. לא זו בלבד שישראל תארח לראשונה את התחרות החשובה, אלא שזו הפעם הראשונה שאיגוד השחייה קבע תחרות עד גיל 23 שכוללת נוער פלוס סטודנטים". בימים אלו מעלה לב שטיינברג הילוך בדרך לשפר עד כמה שהוא עוד יכול את הישגיו כדי לקבוע כמה שיותר קריטריונים בדרך לתחרויות בחו"ל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש