הראל של מעלה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 18/1/2024 17:04 ● ערב ערב 3155
זה לא סוד שמצבה של הפועל יוסי אברהמי אילת בכי רע ● ממעמקי המקום הלפני אחרון יצאה אתמול (רביעי) הקבוצה למשחק חוץ קשה מול נס ציונה הממוקמת שלישית, מתוך כוונה לנסות להשיג דווקא בחוץ את הניצחון שיעצור למארחת רצף של שלושה ניצחונות ויקנה לה ניצחון חשוב בעיקר מורלית (תוצאת המשחק נקבעה לאחר סגירת הגיליון) ● בתחילת השבוע ספגה אילת הפסד צורב בבית מול הפועל ירושלים 57:95, כשנקודת האור היחידה במשחק היה עידו הראל בן אילת, שהוביל את טבלת הקלעים
הראל של מעלה
מוכשר ככל שיהיה הקבוצה לא יכולה להיות על כתפיו. עידו הראל

   מצד אחד זה כבוד גדול שבן אילת הוביל במשחק הבית השבוע את טבלת הנקודות של הקבוצה הביתית מול הפועל ירושלים. עידו הראל, שחקן נבחרת העתודה שקיבל סוף סוף את ההזדמנות לשחק במגרש הביתי יותר מבכאילו, היה זה שהחזיר ברבע השני את קבוצתו לתמונת המשחק עם 13 נקודות (מתוך 14 בסך הכל) ברבע אחד והוכיח שמה שהוא יודע לעשות בנבחרת העתודה הוא יכול לעשות גם בקבוצה הביתית, אם רק יקבל את ההזדמנות. מצד שני, לחשוב על זה שהילד האילתי, מוכשר ככל שיהיה, הוביל את טבלת הקלעים של הפועל יוסי אברהמי אילת על השחקנים הזרים שלה עם 14 נקודות, זה אומר דרשני ואמור לשלוח את הצוות המקצועי לעשות שיעורי בית ולבדוק היכן היתה הטעות.
   מעבר לעובדה שבאילת, מן הסתם, היו רוצים לראות את הקבוצה מצליחה יותר ולו בשם המורל, אף אחד לא ממש מתרגש מהנתונים ובטח שלא יחשוב על החלפות בשלב זה של העונה, בטח ובטח לא כשהעונה הובהר מראש שאין יורדות ליגה.
   הבשורה הטובה של אילת במשחק בתחילת השבוע היתה שהיא קיבלה סוף סוף בחזרה את עמיס זיס שחזר לאחר פציעה ארוכה מאז תחילת העונה. אלא שבאותה נשימה עכשיו היא חסרה את יונתן לוי הפצוע.
   היתה זו תחילת משחק גרועה של אילת שגררה אותה לפיגור מעליב 26:8 כבר בסיום הרבע הראשון של המשחק. ברבע השני קיבל עידו הראל את ההזדמנות להראות מה הוא יודע לעשות על המשחק, וזה לכשעצמו מן הסתם בלבל את היריבה, שלא הכירה אותו בכלל מהסטטיסטיקות הקודמות של הקבוצה. הראל הוביל את הקבוצה עם 13 נקודות ברבע, צימק והחזיר את אילת לתמונת המשחק, אבל גם זה לא הועיל לקבוצה שהצליחה לקלוע בכל המחצית השנייה רק 25 נקודות, ובסיום חתמה על הפסד מביש 57:95.
   אתמול (ד'), יצאה אילת למשחק חוץ נגד נס ציונה, שרק בשנה שעברה חתמה באילת על ניצחון ראשון בקריירה שלה מול אילת בבית. באילת ינסו לאפס את הראש ואת היד, לשכוח מההפסדים האחרונים ולעצור את נס ציונה הממוקמת במקום השלישי בטבלה מניצחון שלישי ברציפות על חשבונה. ניצחון על נס ציונה בחוץ יהיה חשוב לאילת בעיקר במובן המורל. תוצאת המשחוק מול נס ציונה נקבעה לאחר סגירת הגיליון.

   קלעו לאילת במשחק הבית נגד הפועל ירושליים: הראל- 14 נקודות (13 נק' ברבע השני), אנום- 13 נק', בוקר- 9 נק', סמית'- 8 נק', ז'ורנו- 6 נק', סטוארט- 5 נק', זיס- 2 נק'. כן שותפו: אשכנזי, בריינט ופנחס. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש