כפתן – הפקת אירועי חינה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/8/2012 10:50 ● ערב ערב 2563
מצווה ידועה היא לשמח חתן עם הכלה. 'כפתן' מפיקים לכם הילולות חינה מסורתיות. עם עיצובים, תפאורה וטעמים היישר ממרוקו. כפתן – כשמסורת ואיכות נפגשים
כפתן – הפקת אירועי חינה

תמונת כתבה


טקס חינה הינו טקס עתיק יומין הנהוג אצל עדות המזרח ואצל בני העדה ההודית. משמעותו העיקרית של טקס החינה היא לברך את בני הזוג בשפע, בפוריות ובהצלחה בחיי הנישואין. טקס החינה הוא מעין פתיחה שמחה לחיי הנישואין שיבואו לאחר החתונה. בעדות המזרח אין מקלים ראש בטקס זה, והוא נחשב חשוב כמעט באותה מידה כמו טקס הנישואין עצמו. אירועי החינה כיום הם אירועים גדולים המופקים בקפידה. פגשנו את איריס מור יוסף, בעלת חברת 'כפתן' – הפקות אירועי חינה, לשיחה.

איריס מור יוסף תושבת אילת, נשואה + 3 ומנהלת חשבונות במשך 19 שנה, אהבה מאז ומתמיד את נושא ההפקות, העיצוב והאפיה. באהבה רבה נרתמה איריס לכל הפקה, לחברים ולבני משפחה. כולם הפצירו בה כי עם כשרון כה גדול, היא חייבת לעסוק בתחום שכה אוהבת. "בעקבות העובדה שערכתי חינה מוצלחת לחברה, החלטתי שאני הולכת עם החלום שלי ופותחת את 'כפתן'".

חברת 'כפתן' מספקת תלבושות חתן וכלה ותלבושות אורחים (יש באמתחתה קרוב ל- 100 תלבושות). לאחרונה, נוספה קולקציה חדשה שנתפרה במיוחד על ידי תופרת ועוצבה בתכשיטים על ידי תכשיטנית. החברה מספקת את כל אקססוריז, התכשיטים והקישוטים המשלימים. ואם לא די בכך, הרי שכדאי לדעת ש'כפתן' תספק לכם אוהל חינה אותנטי בגודל 3 מטרים (שנתפר במיוחד על ידי החברה) עם הכלים המרוקאים האותנטיים, תפאורה, קישוטים, הדומים, כיסאות חתן וכלה וכיסאות אורחים. אטרקציה נוספת מבית 'כפתן' היא – כרכרה דמויית חופה על ארבעה גלגלים המיועדת לחתן ולכלה. בנוסף, מספקת החברה את כל המתוקים וכן את המתנות לאורחים כמו – דרז'ה, נעליים קטנות וכן סלסלות מעוצבות לחינה. יש לציין, כי איריס וצוותה נמצאים במהלך כל אירוע, דואגים לעזור בהלבשה ובכלל.

"ב'כפתן' הכל נעשה בסבלנות ומתוך אהבה ואכפתיות, באיכות ללא פשרות ובמחירים נוחים לכל כיס", אומרת איריס.

חברת 'כפתן' נותנת שירותים גם לחגיגות בר/בת מצווה, ערבים בסגנון מרוקאי ועוד.

מבצע לרגל צאת הכתבה: לשבוע בלבד (בין התאריכים 16-22 באוגוסט) – 10% הנחה למזמינים ארוע.

לקביעת פגישה: איריס 052-6368181. חפשו את 'כפתן' ב'פייסבוק' – איריס מור יוסף כפתן.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש