חדש חדיש ומחודש

מאת: או-מד מדיקל ● 10/4/2013 10:48 ● ערב ערב 2597
חדש חדיש ומחודש

המינימייזרית חוגגת



תמונת כתבה


'ג'ק קובה', רשת חנויות הבוטיק היוקרתית להלבשה תחתונה, חוגגת בימים אלו 15 שנה לחזיית ה'הדונה', החזייה הנמכרת ביותר של Chantelle , בעולם ובארץ. מנתונים של Chantelle , בכל שבע דקות נמכרת בעולם חזיית 'הדונה'. המכירות הגבוהות שלה נובעות מהיותה חזייה בעלת אפקט 'מינימייזר', שאינו משטיח את החזה אלא מעניק לו מראה עגול וטבעי. החזייה בעלת נוחות מקסימאלית, המעניקה תחושה של עור שני ובלתי נראית מתחת לבגדים. היתרון הגדול שלה, הוא הגזרה המעולה והייחודית המתאימה לכל סוגי החזה מקאפ C ועד קאפ G . לרגל החגיגות הוצאו, במהדורה מוגבלת, שני צבעים: זהב משובץ ואפור משובץ.
במהלך כל חודש אפריל, תימכר החזייה ב-30% הנחה.
מידות: קאפ C - G
החזייה מגיעה ב-8 צבעים: שחור, אפור, אדום, לבן, גוף, שנהב, טופי ועוד.
מחיר: 456 ₪ ולרגל החגיגות בחודש אפריל - רק ב- 319 ₪.
להשיג בבוטיק 'ג'ק קובה'
קניון פארק הקרח, אילת

כבוד דרומי



תמונת כתבה


רשת האופנה הדרומית (אילת, אשדוד אשקלון) DUTY MOTI מככבת לאחרונה בקמפיין אופנה ב'ידיעות אחרונות' על רקע נופי הדרום ופריחת הכלניות. מסתבר שגם באופנה, תל אביב- out, הדרום- in . צוות ההפקה שהגיע במיוחד לצילומים מתל אביב, התפעל עד כלות מהנופים ורק דבר אחד קלקל את האידיליה, המאפרת דיתי מסר כל כך התלהבה מהפרזנטור החדש - הטלה מ'ממשק צאן' שהובא במיוחד, שהיא הרימה אותו בידיה והוא בתמורה הטיל עליה את מימיו....בגד חלופי של DUTY MOTI הציל את המצב...
צילום: עמיר צוק

אביב ב'גלי', לבנים ולבנות



תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


רשת 'נעלי גלי' השיקה קולקציה רחבה וססגונית לילדים ולילדות. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים חגיגיות ואופנתיות המתאפיינות בנוחות בלתי מתפשרת. ניתן למצוא מגוון דוגמאות בקווים נקיים ומתאימים לכל הופעה וסגנון לבוש. הקולקציה כוללת דוגמאות ועיטורים מינימליסטים כמו: פרחים, אבנים, פייטים וניטים המשולבים בנעלי הסניקרס, סנדלים, נעלי פלטפורמה ונעלי בובה. הצבעוניות, שילובי הבדים, האביזרים והתפירה המוקפדת, ממקמים את נעלי הילדים של רשת 'גלי' בשורה הראשונה בתחום הנעלת הילדים וכמובן גם המחירים הנוחים, השווים לכל כיס.
מחירי קולקציית החג לבנות: 79.90 ₪ -199.90 ₪
מחירי קולקציית החג לבנים : 119.90- 199.90 ₪
להשיג ברשת 'גלי' ברחבי הארץ.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש