"דוג סנטר" – הכל לחיות מחמד במחירים שפויים

מאת: אביבה דקל ● 17/7/2014 08:47 ● ערב ערב 2663
חוששים מהוצאות הכרוכות בגידול חיית מחמד? 'דוג סנטר' ב'מרכז מור' עושים כל מה שאפשר כדי להוזיל עלויות ולהוכיח שגידול חיית מחמד הוא תענוג שכל אחד יכול להרשות לעצמו, שכן ב'דוג סנטר' מחירי מזון ואביזרים לחברים האמיתיים שלכם הם מחירים שפויים
''דוג סנטר'' – הכל לחיות מחמד במחירים שפויים

כשאנו מכניסים חתול או כלב לביתנו ולחיינו, אנו מכניסים לחיינו אהבה שאינה תלויה בדבר וחברות אמיתית. בעל חיים בבית הוא חברה מצוינת לקשישים ולבודדים וחבר אמיתי לילדים, חבר שכייף להיות איתו ועל הדרך מלמד את הילדים פרק באחריות ובאהבה. רבים רוצים לגדל חיית מחמד, אבל לא עושים זאת מחשש שההוצאות הכרוכות בגידול חבר על ארבע בבית הן רבות. 'דוג סנטר' מזמינים אתכם לבוא לחנות ב'מרכז מור' ולהיווכח בעצמכם שהשד לא כל כך נורא.

'דוג סנטר' ב'מרכז מור' היא בבחינת מעט המכיל את המרובה – חנות לא גדולה, אבל המבחר בה בלתי נדלה. יש כאן הכל: מזון לחיות מחמד מכל הסוגים, מינים שונים של חול לחתולים, משטחי גירוד לחתולים, כלובים כמעט בכל גודל ובכל צורה לציפורים, רצועות, חגורות, קולרים ועוד לכלבים, לדגים - אקוואריום וכל מה שדרוש לו. אין כמעט משהו שקשור בבעלי חיים שאי אפשר למצוא כאן. בחנות של רמי יש כמעט כל מוצר הקשור בבעלי חיים, רק הסתייגות אחת יש לו – הוא בשום פנים ואופן לא מוכר שום אביזר ושום מזון העלול להרע לחיות או מוצר מתוצרת של מפעלים העושים ניסויים בבעלי חיים.

כלבים, חתולים וסוסים הם חלק מחייו של רמי קריגל מאז היותו ילד, והוא אוהב בעלי חיים בכל לבו, לכן אך טבעי שבחר לעשות משהו בתחום חיות המחמד. את 'דוג סנטר' הראשונה שלו באזור התעשייה פתח בשנת 1985. בשנת 1989, עזב למספר שנים כדי לנסות כוחו בעסקים אחרים, אבל מעולם לא התנתק לחלוטין מבעלי החיים ועסק ללא תמורה באילוף כלבים. בשנת 2007, הבין סופית שהייעוד האמיתי שלו הוא חיות מחמד והטיפול בהם וחזר ופתח את 'דוג סנטר' באזור התעשייה. בדצמבר 2012, עברה 'דוג סנטר' למקומה החדש ב'מרכז מור', ורמי מבטיח שהוא כאן כדי להישאר.

"כל המחירים בחנות שלנו הם נמוכים אפילו מהמחירים בצפון ולא רק בהבדל שבין מחיר עם מ.ע.מ לזה שאין עליו מ.ע.מ. דגים אנו מוכרים ישר מהמגדלים ולא באמצעות סיטונאים וחוסכים את פער התיווך. כתוצאה מכך המחירים אצלנו נמוכים בהרבה מאשר בחנויות הרוכשות את הסחורה מסיטונאים.
בנושא הציפורים, אנחנו מעודדים יצירת קשר ישיר עם מגדלים אילתים לקניה ישירה ללא תיווך ועל ידי כך מורידים בהרבה את המחירים.
אנחנו מחזיקים במלאי מזון לחתולים וכלבים של היצרנים הגדולים ביותר כגון: רויאל קנין, הילס, סיינס פלן, ND, מזון ללא דגנים, פרופלאן וג'וסירה הגרמנית ורבים אחרים. אצלנו אפשר להשיג גם מזון יבש וגם שימורים במחירים נמוכים ביותר, אני מזמין כל אחד לבדוק מחירים ולהיווכח בעצמו בהבדלים".

נוסף למחירים נמוכים שתשלמו עבור מה שתרכשו ב'דוג סנטר', יש כאן גם מבצעים שונים. שווה להתעניין!!


דוג סנטר, מרכז 'מור' מול 'ג'קניס', טל: 08-6341095, 0505222236
פתוח: א-ה 08:30-20:30 יום שישי 08:30-15:00. במקרה שנתקעתם ללא מזון בשבת, אפשר להתקשר ישירות לרמי 0523303039 והוא לא ייתן לבעלי החיים שלכם לרעוב.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש