טופ לי- חנות קטנה ומפתיעה

מאת: אביבה דקל ● 22/9/2014 12:58 ● ערב ערב 2673
מחפשת משהו כייפי? משהו שיעשה לך טוב? בגד חוף, צמיד, עגילים או אולי פינוק כמו טיפול פנים או איפור, מתנה קטנה לעצמך, לילדה שלך או לחברה טובה לקראת החג או לסתם יום של חול?. בואי לבקר ב'טופ לי'- כאן תמצאי משהו יפה ומהנה מבלי לרוץ לבנק ולבקש משכנתא..
טופ לי- חנות קטנה ומפתיעה

במפלס התחתון במרכז התיירות, לא רחוק ממלון 'קלאב הוטל' ופאב ה'פאדיס', שוכנת ליד הסופרמרקט חנות שברגע שתראו את חזיתה הצבעונית, תרגישו שהגעתם למקום הנכון. בחזית החנות תלויים שרוואלים, שמלות חוף, חולצות וגופיות אווריריות, שאין כמוהם נוחים ונעימים במזג האווירה אילתי - בחרו לכם משהו, אבל אל תסתפקו בו, הכנסו לחנות ולא תאמינו למראה עיניכם. החנות היא ממש תיבת הפתעות צבעונית ומלאה כל טוב והכל בטוב טעם ובמחירי רצפה.

חיים ואילנית בן אבו, שבאו מהבאסטה בטיילת שהיתה ידועה לרבים כ"כל פריט 5 ₪ ופירסינג ב- 10" עברו לחנות נעימה וממוזגת במרכז התיירות, אבל המבחר הענק והמחירים הנמוכים שלא יאמנו הם אותם המחירים שאת מכירים מהבאסטה.
המבחר הגדול בחנות מפתיע ממש - לא יאומן כמה דברים יכולה חנות אחת קטנה להציע ללקוחותיה - והכל יפה, בטוב טעם והכל במחירי רצפה אמיתיים. עשו סיבוב, בדקו את מה שמציעים לכם כאן ב'טופ לי' ובטוחני שתופתעו מהמבחר, מהאיכות ומהמחירים.

*לאורך שני קירות של החנות תלויים תכשיטים בעיצובים ובצבעוניות מדהימים - ענקים לצוואר, צמידים צבעוניים לרגליים, טבעות ומבחר גדול של עגילים בכל סגנון אפשרי והכל במחירים של החל מחמישה שקלים ועד עשרה.
*לצידם אביזרי אופנה כגון תיקים של 'הלו קיטי', סיכות, חגורות, כובעים, סרטים, סיכות לשיער, משקפי שמש 'קוסט – טרנד' ועוד. כל החגורות, הסיכות והסרטים לשיער, כל אחד במחיר חמישה עד עשרה שקלים לפריט.
*בגדי ים ביקיני צבעוניים שאפשר לשלב עם גופיות מתאימות.
*תמרוקים של החברות המובילות בשוק – לאקים, מייקאפ, איפור לעיניים ועוד.
*לימי הולדת בלוני הליום, דובי אהבה, הפתעות ומתנות רבות.
*קעקועי חינה.
*ניקוב חורים באוזניים באף ואליקס המגיעים בערכות חד פעמיות רפואיות כדי למנוע זיהומים.
*כל מה שצריך לסידור וטיפוח ציפורניים – לקים, אצטון, משייפים - הכל בחמישה שקלים לפריט.
כל אלה ועוד המון הפתעות מחכות לכם כאן ב'טופ לי'.

אבל ההפתעה הגדולה ביותר מחכה לך בחדר האחורי בירכתי החנות - ממלכתה של אילנית.
שם בחדר נעים מלא אנרגיות טובות תוכל עקרת בית להרגע מלחץ הקניות והתכנונים לחגים בזמן שאילנית תבנה לה ציפורניים במחיר 140 ₪, מילוי במחיר 70 ₪, וחיילות יוכלו ליהנות ממילוי במחיר של 60 ₪ בלבד. מחיר מריחת ג'ל על ציפורניים טבעיות הוא 60 ₪ - כל המחירים הם מחירים חסרי תקדים לכל הדעות.
אילנית גם מסירה במומחיות שיער מיותר מהפנים – שפם גבות - בכל השיטות: חוט, שעווה או פינצטה, לפי רצון הלקוחה, במחיר של 40 ₪.
שירות נוסף שאילנית מעניקה הוא טיפול מפנק לפנים ב- 70 ₪ בלבד– הטיפול לא חודרני, אך מנקה ומרענן את העור ובעיקר מרגיע ומשרה שלווה.
אז למה אתם מחכים? בואו לבקר ב'טופ לי' אצל חיים ואילנית ומובטח לכן שתמצאו משהו שאתם אוהבים במחיר שלא תשיגו במקום אחר.

תמונת כתבה



טופ לי
מיקום: מרכז תיירות 2, מפלס תחתון, ליד 'קלאב הוטל',
טלפון: 052-8352532.
פתוח: כל ימות השבוע בין השעות 10:00-24:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש