סוכות לכל המשפחה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 21/9/2015 17:33 ● ערב ערב 2725
חג סוכות מגיע, הרתיחה מתעדנת, מה שאומר שזו בהחלט סיבה מספיק טובה לצאת החוצה וליהנות ממה שיש לעיר להציע. פסטיבל בירה עם מופעי חינם, אישתאר וחברי להקת הג'יפסי קינגס, הפנינג צפרות, סוכות פתוחות, הקפות שניות בשמחת תורה ותערוכת אמנות הזהב בגלריית האמנים. גזרו ושמרו
סוכות לכל המשפחה

עיריית אילת והתאגיד העירוני לתיירות מזמינים את תושבי אילת ואורחיה, לבלות בחג הסוכות במגוון פעילויות לכל המשפחה:

פסטיבל הבירה בטיילת



תמונת כתבה


מתי? חול המועד סוכות (28.9-1.10 ימים שני עד חמישי).
איפה? בטיילת הצפונית (סמוך לקניון 'מול הים' ומרכז 'פנינת אילת').
מה בתכנון? 4 ימים של פסטיבל בירה ומוסיקה חיה, מדי ערב החל מהשעה 19:00 אל תוך הלילה. על הבמה יופיעו להקת היהודים, התקווה 6, מופע הארנבות של ד"ר קספר וירמי קפלן. בנוסף יופיעו אומנים מקומיים: להקת המסכות, הפרויקט של רון בננו, ריקוס ודיג'יי נימרוד.
כמה? הכניסה חופשית.

פסטיבל תמנע LIVE



תמונת כתבה
smallטיפקס צילום דודי חסון 2-בלי צעדי


תמונת כתבה
קפה שחור חזק. צלם משה נחומוביץ


מתי? 29/9-1/10 2015 (ימים שלישי, רביעי, חמישי).
איפה? פארק תמנע.
פסטיבל מוסיקה וקצב, מארח אמנים מהארץ ומהעולם ומציע לקהל רשימת מופעים מרגשים לצד פעילות לכל המשפחה וקמפינג מדברי. בעקבות ההצלחה הגדולה של הפסטיבל הראשון בסוכות האחרון, פסטיבל תמנע LIVE יתקיים השנה בשנית ויארח רשימת אמנים מפוארת מהארץ ומהעולם: טיפקס (מופע האיחוד), AWA, בום פם ומאור כהן, קפה שחור חזק ולהקת פארפינה המוערכת, מההרכבים הבולטים והידועים מאפריקה! המופעים יתקיימו על הבמה המרכזית של הפארק על אגם תמנע אשר תוקם במיוחד לקראת הפסטיבל.
עולם קסום של נופי בראשית יקבלו את האורחים לשלושה ימים של שכרון חושים: קמפינג ומוסיקה במדבר, סדנאות ואמנים באתרים המרהיבים, עולם ילדים, סדנאות וטיולים
בשעות הבוקר מפגשי כיתת אמן אינטימיים באתרי תמנע המפורסמים: הפטרייה, עמודי שלמה והקשתות. בשעות אחה"צ מגוון סדנאות ומופעי הפעלה מרהיבים לילדים ולכל המשפחה- סדנאות תיפוף וריקוד אפריקאי, קפוארה, בניית כלים מחומרים מן הטבע
תיאטרון אספלט עם המופע אקסודוס: מופע יוצא דופן של חבורה מצחיקה שהגיע מארץ רחוקה ודימיונית. תוך כדי נגינה חיה הם משלבים אקרובטיקה, להטוטים ואת הקהל עצמו שמקבל מנה טובה של צחוק. במופע נפרש סיפור עלייתם לארץ במצוותו של הסבא המיתולוגי והמסע בכל העולם בדרך לארץ המובטחת. רמי שולר - מקצבים מן העולם. מופע המשלב תיפוף על הגוף, ריקוד, שירה ונגינה על כלי הקשה שונים. המופע מלווה בתלבושות המאפיינות יבשות שונות, נבקר ביבשת דרום אמריקה, מרכז אמריקה, אסיה ואירופה.

אישתאר בפעולה



תמונת כתבה


מתי? יום רביעי ה- 30.9.2015
איפה? בחוף הדקל.
מה בתכנון? הופעתם של אישתאר וחברי להקת ה'ג'יפסי קינגס', בליווי התזמורת האנדלוסית הים תיכונית אשקלון. פתיחת דלתות =בשעה 20:00. תחילת המופע 21:30.
כמה? עיריית אילת ממשיכה לרגש במופעים עם מיטב האמנים במחירים מסובסדים כרטיסים בעלות מסובסדת לתושבי אילת 50 ₪, לאורחים 90 ₪.
איפה ניתן לרכוש כרטיסים? באגף האירועים בעיריית אילת 08-6367024/334 ובימי חול המועד, בעמדות מכירה שתציב העירייה בקניון 'מול הים' וב'אייסמול'.

הפנינג צפרות


מתי? ימים שישי – שבת (2-3.10.2015), בין השעות 9:00-14:00.
מה בתכנון? הפנינג 'נודדות במדבר'- הפנינג הצפרות הגדול של סוכות. בואו לקבל את פני האורחות בסוכתנו – הציפורים הנודדות. כניסה והדרכה חינם. פעילויות לכל המשפחה בשיתוף מרכז הצפרות, החברה להגנת הטבע, קרן קיימת לישראל (קק"ל), החברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת), רשות הטבע והגנים, החברה למתנ"סים והיחידה הסביבתית אילת-אילות: סיורים מודרכים בפארק הצפרות, היכרות עם ציפורים וחוקרי ציפורים, סיורים ורודים אל בריכות הפלמינגו ופעילות יצירה לכל המשפחה.
פרטים? 050-7671290 או באתר פארק הצפרות.

סוכות פתוחות


במהלך ימי החג תציב עיריית אילת בשיתוף בית חב"ד לרשות תושבי העיר שלוש סוכות: בשדרות התמרים סמוך לרחבת הדואר המרכזי, בטיילת הצפונית סמוך לקניון מול הים ובטיילת הצפונית סמוך לבזאר אילת – מתחם הרוכלים החדש.

שמחת בית השואבה


מתי? בימים רביעי וחמישי( 30.9-1.10), חול המועד סוכות בין השעות 20:00-23:00 בטיילת הצפונית סמוך לבזאר אילת – מתחם הרוכלים החדש.

הקפות שמחת תורה


מתי? מוצאי חג שמחת תורה (יום שני, כ"ב תשרי תשע"ו, 5.10.15), בשעה 20:00
איפה? ברחבת ה'סיטי סנטר'.
מה בתכנון? חגיגת הקפות שניות, רוקדים במעגלים עם להקת שחפים. לתשומת לב הנהגים: רחוב שדרות התמרים (מבנק פועלים ועד בנק מזרחי) ייסגר לתנועה מצאת החג ועד השעה 23:00.

אמנות זהב


תערוכת "אמנות של זהב"' המוצגת בגלריית אמני אילת, תהיה פתוחה לקהל הרחב, במהלך חול המועד סוכות. התערוכה מהווה הכרה והערכה ליצירתם הייחודית של אזרחים ותיקים הפעילים בסדנא ייחודית. התערוכה בניהולה האמנותי של שרית נחשון, חושפת בפני הבאים, לא רק יצירות נהדרות שנעשו תחת משיכות המכחול של 24 יוצרים המשתתפים בסדנא אלא גם תחושות של התחדשות, התרגשות, התנסות ועשייה לצד חוויה משמעותית ומלאת תוכן פנימי המלווה את היוצרים ואשר מוכיחה, כי כל עת, היא עת נכונה לגלות ולבטא את הכישרונות החבויים בנו.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש