שירה אקססוריז  -  חנות שכיף לבלות בה ולצאת עם המון פריטים במעט כסף

מאת: אביבה דקל ● 6/1/2016 19:48 ● ערב ערב 2740
צילום: חיים דוד / 'שירה אקססוריז' היא החנות אביזרי האופנה שביליתי בה זמן כייפי יותר מבהרבה מקומות בהם ביקרתי מזה זמן רב - הצבעוניות, המבחר הלא רגיל המתאים לכל הגילאים, אביזרים דרמתיים לצד אביזרים משעשעים לילדים ולילדים בנשמתם והכל במחירים מצחיקים. כל אלה הופכים ביקור בחנות לתענוג אמיתי, ועוזבים אותה במצב רוח מרומם וברכוש גדול.
שירה אקססוריז  -  חנות שכיף לבלות בה ולצאת עם המון פריטים במעט כסף

כל אחד יודע שאביזרים, לפעמים אפילו אביזר אחד קטן או גדול, יכול בקלות לשדרג הבגד ואת המראה הכללי של הלובש אותו ולהתאים אותו למצב הרוח של העונד אותו ולכל אירוע בין אם זה אירוע גדול או סתם פגישה עם חברות. אצל מורן ב'שירה אקססוריז' יש אביזרי אופנה מסוגים שונים המתאימים לכל הגילאים שאפילו רק לראות אותם מחמם את הלב ומעלה חיוך על השפתיים. לדוגמה -  שעון מגדל אייפל או שעון לונדון ימשוך כל עין ויהפוך לנושא שיחה, מה שנקרא בלועזית  CONVERSATION PEACE.

 

אנסה לספר מה תמצאו בחנות, אבל אין ספק ששכחתי לא מעט פריטים:

תיקים בשלל צבעים וסגנונות, החל מתיקים לנשים לערב או לעבודה במחירים של החל מ- 79 ₪ ועד 179 ₪ וארנקים המתאימים לתיקים, תיקים לילדות של FROZEN – אנה ואלזה והלו קיטי האהובות על כל הילדות. מזוודות מכל הסוגים החל במזוודות של פול סמית ועד למזוודות ממותגות לילדים בדמויות הלו קיטי ובוב ספוג שכל ילדה תאהב ותיקי גב בהדפסים של בעלי חיים כמו דב פנדה או זאב שיישבו את לבו של כל ילד ומבחר תיקים לכסף ולמסמכים לגברים בגדלים ובצבעים שונים.

תכשיטים

תכשיטים לכל גיל - לילדות מגשי טבעות צבעוניים בצורת פרחים ופרפרים וגם טבעות בצבע זהב בצורות שונות וציפורניים מלאכותיות  בצבעים ובדוגמאות שונות. לנשים - צמידים ועגילים וענקים שישדרגו כל בגד - לדוגמה ענק עשוי חוטי מתכת בצבע זהב שיהפוך כל טי שירט וכל שמלה קטנה למשהו חגיגי ולמרות מחירו המצחיק, נראה תכשיט יקר מבית טוב.

אם אתם מחפשים מתנות  תמצאו כאן בנוסף לתכשיטים, ערכות ספא, ערכות איפור, וכל מה שקשור לסידור ציפורניים החל מלק ועד לפצירה, מספריים וקוצץ ציפורניים, ויש גם צעיפים שיכולים להוות מתנה כיפית וכובעים החל מכובעים מצחיקים המתאימים לילדות ולנשים שהן ילדות בנפשן ועד לכובעים אלגנטיים ואופנתיים ומחממי אוזניים.

לילדים ולילדות נעלי בית, חליפות, ערכות צביעה ומוצרי איפור ואפילו ספר זכרונות כמו של פעם שאליו צמוד עט עם נוצה.

אביזרי שיער לנשים ולילדות - סיכות ראש מהממות, קליפסים, קשתות, סרטים וגם משקפי שמש לנשים, לגברים ולילדים.

לסיכום: אין אביזר אופנה שלא תמצאו כאן. הביאו את כל המשפחה ותבינו כמה פשוט להכנס לחנות הזו ולצאת ממנה עם שלל גדול, מאושרים ומסופקים כשחיוך על פניכם.

 

שירה אקססוריז

כתובת: הקניון האדום צמוד ל'בורגר ראנץ''

טלפון: בחנות: 08-9301218, נייד מורן  0532400402,

פתוח א-ה 08:30-21:00, שישי 08:30-14:00.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש