מתחם הפיטנס של אילת - הבחירה החדשה של האילתים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 8/11/2016 16:32 ● מה נשמע 469
גיא יעקובי ואלי שואף מזמינים אתכם ל'מתחם הפיטנס' ליהנות מחוויית אימוני כושר על מכשירים מתקדמים, ברמה הגבוהה ביותר בשוק העולמי בכל התחומים ולפעילות גופנית כגון אירובי, ספינינג, קיק בוקסינג ועוד במקום גדול, ממוזג ומרווח, הפועל על פי מודל עסקי ובסגנון של מועדוני הכושר הגדולים בארץ ובעולם - בעלות המתאימה לאילת
מתחם הפיטנס של אילת - הבחירה החדשה של האילתים

הרבה מחשבה ולב, הרבה כסף והרבה מאד שעות עבודה הושקעו במקום כדי להביאו למצבו הנוכחי. המקום נהרס כליל ונבנה מחדש מתוך נקודת השקפה שחדר כושר הוא לא רק מקום לבוא ולהתאמן בו, והמקום הוא אכן יפה ומזמין מאד - מרווח, אוורירי, מכשירים במספר רב ביותר, רצפת גומי מיוחדת לבלימת זעזועים ומראות בכל פינה. 
לשני בעלי המקום ניסיון רב בתחום וכל אחד מהם משקיע את כל כולו ואת הידע שלו כדי לקדם את המקום ולהפוך אותו למקום מזמין ומיוחד. שני בעלי המקום מאמינים שחדר כושר צריך להיות מקום חברתי, מקום מפגש של חברים המגיעים הנה כדי להעביר זמן איכות - באימונים, במפגשים חברתיים ועל הדרך ליהנות גם ממוסיקה טובה ואווירה מיוחדת. אלי שואף למד את התחום ב'סמינר הקיבוצים' ומחזיק בתעודת מדריך מוסמך כשמאחוריו שנות עבודה רבות בתחום והוא מומחה באימוני קבוצות ו-TRX  והוא אחראי בעיקר על הצד המקצועי. גיא יעקובי, שלו ניסיון רב שנים באימוני כושר, מוכר לאילתים רבים מתחום חיי הלילה בו עסק שנים רבות והוא היזם שמאחורי 'מתחם הפיטנס' והאחראי על הפן העסקי.
היחס במקום הוא אישי וחם, וגיא ואלי קשובים לכל בקשה של הלקוחות ועושים הכל כדי לרצות אותם.
"כשאתם אצלנו במתחם הפיטנס", הם אומרים, "אתם מקבלים גם ציוד ממדרגה ראשונה, גם שירות מצוין והרבה תשומת לב לכל מתאמן. תשומת לב מיוחדת מוקדשת למתחילים היוצאים מכאן לאחר ביקור ראשון עם תוכנית אימונים אישית המתאימה לדרגת היכולת הגופנית שלהם".
המקום מחולק למספר אולמות:
▪ באולם המרכזי הגדול ארבע סדרות של מכשירים. כל סדרה היא חדר כושר בפני עצמו שצויד במכשירים של החברות המובילות בעולם בתחום.
▪מכשירים קונבנציונליים העובדים על משיכת כבל, מכשירים העובדים על פלטות - משקלות חופשיים, מכשירים פנאומטיים הפועלים על לחץ אוויר, ציוד מיוחד ל'קרוס פיט' ומחלקה גדולה של אימוני כוח במשקלות חופשיים הכוללת כלובים. 
▪כמו כן תמצאו במקום מחלקה אירובית ענפה הכוללת הליכונים, אופני כושר, אליפטיקלים רבים ואופני ספינינג. כל עמדה אירובית מצוידת במסך וממיר אישי של כבלים וכל הערוצים פתוחים. מספר המכשירים  גדול, כך שקשה מאד שלא תוכלו למצוא מכשיר פנוי לאימון ושתצטרכו לחכות בתור כדי לעבוד עליו. ▪חדר ספינינג שבו 25 זוגות אופני ספינינג 'קייזר' הטובים בעולם.
▪חדר סטודיו המיועד לאימונים מגוונים ביניהם קיק בוקס, TRX, פילאטיס ועוד.
▪לרשות הלקוחות מקלחות ושירותים מפוארים המתחרים בקלות בחדרי מקלחות ושירותים של מלונות חמישה כוכבים.
המקום ידידותי מאד לנשים. "בין המכשירים בחרנו רבים שלא ירתיעו נשים ושיהיה להן נוח ונעים להשתמש בהם. מכשירים אלה פופולריים מאד בקרב נשים הן בשל צורתם והן בשל צבעם (אדום), והן מספרות שהתחושה של השימוש במכשירים אלה היא כמו תחושת שימוש ברכב חדיש. גם מכשירי האירובי הרבים פופולריים מאד בקרב נשים ובשל מספרם הרב, הם תמיד זמינים ואין צורך להמתין בתור כדי להשתמש בהם.
במקום פועלת גם מחלקה למכירת תוספי תזונה לקהל המתאמנים - אבקות חלבון, קריאטין, 'פרי וורק אאוט' ועוד. 
"את המוצרים האלה", אומרים הבעלים, "אנו מוכרים במחירים הנמוכים ביותר בארץ. מכירתם היא לא למטרת רווח כי אם ניתנת כשירות ללקוחות המקום".
המחירים בחדר הכושר נמוכים יחסית לרמת המוצר וליחס ולמקצועיות שמקבלים פה. יש מגוון רחב של אפשרויות תשלום - מינוי שנתי, מינוי חצי-שנתי, תלת-חדשי ואפשר גם כרטיסיה לעשר כניסות או תשלום לכניסה חד-פעמית. 
במקום מתקיימים חוגים הכוללים ספינינג, TRX, פילאטיס, קיק בוקסינג ועוד. את השימוש בחדר הכושר מקבלים המשתפים בחוגים ללא תשלום נוסף.

"מאז נפתח המקום ב- 1/6/18 אנו מקבלים הרבה מאד פידבקים טובים", אומרים גיא ואלי, "מסתבר שאילתים יודעים לפרגן ומזהים משהו טוב כשהם נתקלים בו. מדי יום מגיעים לקוחות חדשים המצטרפים לקהל הלקוחות החוזרים, וחלקם מגיע למכון מדי יום כדי להעביר זמן באימון איכותי, באווירה נעימה  ובמפגש חברתי". 
אז למה אתם מחכים? הגיעו ל'מתחם הפיטנס' והתחילו ליהנות.


מיקום: רח' המלאכה 1, קומה מעל מסעדת 'אשכרה'.
טלפון: 08-9111085
פתוח: א-ה 06:30-23:00, שישי וערבי חג 08:30-17:30,
שבתות וחגים 11:00-22:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש