רהיטי העיר - רהיטים שאילתים אוהבים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 16/4/2018 13:24 ● ערב ערב 2859
ב'רהיטי' העיר תוכלו למצוא כל רהיט שעליו חלמתם ● המבחר הגדול, המחירים הנוחים והאיכות ללא פשרות - הם שמושכים את הקהל הרב ● ועוד לא אמרנו מילה על הגישה הנוחה - החנות ממוקמת במקום מרכזי - במרכז 'הוכמן' (מתחת ל'ערב ערב') - קל למצוא, קל לחנות, יש הנגשה לנכים ● אז קדימה – בואו להתחדש ב'רהיטי העיר'
רהיטי העיר - רהיטים שאילתים אוהבים

אין אילתי שלא מכיר את החנות הוותיקה 'רהיטי העיר' הממוקמת ממש בלב העיר. ב'רהיטי העיר' מגוון רחב של רהיטים לבית ולמשרד במחירים הטובים ביותר, הכוללים הובלה והרכבה, שכן הובלה והרכבה מקבל כל לקוח כשירות ללא תשלום. מה שמאפיין את 'רהיטי העיר' היא לא דקורציה מפוארת, כי אם רהיטים באיכות גבוהה, שירות מעולה, יחס אישי ומקצועי לכל לקוח, מחירים שווים לכל כיס ומדיניות תשלומים נוחה. 

 

מוצרי 'פולירון' בבלעדיות


מוצרי 'פולירון' נמכרים כאן בבלעדיות מאז ומתמיד - מזרנים וכריות אורתופדיות, מיטות מכל הסוגים, כולל מיטות מתכווננות וספות נוער. מוצרי 'פולירון' מיוצרים בקיבוץ 'זיקים', המפעל הוקם ב- 1971 ומתמחה בעולם השינה מאז ועד היום. המוצרים של 'פולירון' הם באיכות הטובה ביותר בתחום המזרנים והכריות האורתופדיות, והמחירים שלהם יחסית למותגים אחרים עומדים בכל תחרות.

 

 

רהיטי העיר - מגשימים לכם כל חלום


ב'רהיטי העיר' תוכלו לרכוש כל מה שצריך לבית או למשרד ממיטב החברות המובילות בתחום: סלונים, ספריות, פינות אוכל, חדרי ילדים, רהיטים למשרד והדור החדש של ארונות עם אפשרות לתכנון אישי (הוספת טלוויזיה ומתקנים נוספים) - עם הובלה והרכבה של המפעל המייצר וכולל 10 שנות אחריות של היצרן ועוד. מגוון המוצרים רחב ביותר והאספקה מהירה. בנוסף לרהיטים שבמקום, יש אפשרות להזמין רהיטים מתוך קטלוגים ולבחור את צבע וסוג הריפוד, כמו גם להתאים מידות לדרישות של כל לקוח לפי צרכיו. בחנות הוותיקה לא נחים לרגע. לקוח מביא לקוח והשמחה רבה. 

 

ויש גם מבצעים

 

  • חדש שינה 'מיכל', כולל – מיטה, זוג שידות, קומודה, מראה, ארון הזזה, כולל הובלה והרכבה – ב- 3,600 ש"ח בלבד.
  • מיטת נוער 'מדי קומפורט' עם ראש חשמלי מתכוונן, מזרן אורתופדי וארגז מצעים, כולל הובלה והרכבה – ב- 2,800 ש"ח בלבד.

'רהיטי העיר' חרטו על דגלם, נסיון רב שנים, שירות מקצועי, אדיב ומחויך, עמידה בלוח זמנים, הרכבה מדוייקת בבית/במשרד הלקוח. זה הזמן להגיע ל'רהיטי העיר' ולתת לאנה ולחיליק לעזור, לייעץ ולסייע לכם בעצה טובה לקראת רכישת הרהיט עליו חלמתם.

רהיטי העיר, כתובת: רחוב מדין 12 מרכז הוכמן, מתחת ל'ערב ערב' באילת. טלפון: 08-6375555, פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00  שישי וערבי חג.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש