מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/6/2023 17:11 ● ערב ערב 3126
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

עדיקה באילת
’עדיקה’, רשת הטיפוח הזולה במדינה, הגיעה לאילת ופתחה כאן סניף. לפתיחה החגיגית הגיעו הבעלים מורן וליאור בהתרגשות גדולה אחרי עבודה מרובה על הסניף. רבני העיר וראש העירייה הגיעו לברך, וגם מיכאל בנין, מנהל פיתוח עסקי של החברה, הגיע. תושבים הגיעו לשמוח וליהנות מהמוצרים הרבים של הטואלטיקה במקום.
כבר מתגעגעים
 את שנת הלימודים תשפ"ג סיימו בכיתת הוותיקות באולפנה ’תהילת ישראל’בזכות הצוות והתלמידות. תודה למנהלת בית הספר תמר ולרכזת  אורלי כץ והמורה דוד כהן. מחכים לשנת הלימודים הבאה שתהיה פוריה. 
ילדי אילת בשיר אחדות מרגש 
לרגל יום המוזיקה, ילדי אילת ביצעו שיר מרגש הקורא לאחדות ישראל ול'שלום בבית'. מנכ"ל ארגון זהות: "גם כשהרוחות סוערות, צריך לשמור על הבית מכל משמר. השלום הוא מעל הכל." לרגל 'יום המוזיקה' שחל ב-21 ליוני, ביצעו ילדי אילת מבתי הספר השונים בעיר, וביוזמת מרכז 'אורות ישראל' של ארגון 'זהות' וראש עיריית אילת - אלי לנקרי, שיר מרגש של הזמר עקיבא תורג'מן 'שלום בבית', ובו יוצאים בקריאה ישירה מהעיר הדרומית אילת לבירה ירושלים וקוראים לשמור על השלום והאחווה בין חלקי העם.
ערב הוקרה מרגש למתנדבים וניצולי שואה באילת
לאחרונה ערכה הקרן לרווחת נפגעי השואה בפעם הראשונה - ערב הוקרה חגיגי ומיוחד למתנדבים וניצולי השואה בעיר אילת. במסגרת הערב הוצגה התערוכה "פניה היפות". התערוכה חשפה בפני האורחים תצלומים וציטוטים של המתנדבים והניצולים. את דבר המתנדבים נשאה עדי יוז - מתנדבת עם ניצולי שואה במסגרת מלגת ’אימפקט’ של ארגון FIDF  דבריה ריגשו עד כדי כך, שאף עין באולם לא נשארה יבשה: על החיבור המיוחד בינה ובין ניצולת השואה אותה היא מלווה, סוזן. את האירוע המרגש כיבדו בנוכחותם: ראש עיריית אילת - אלי אנקרי, סגן ראש העירייה - סטס דינקין, ממלא מקום מפקד מרחב אילת - סגן ניצב משה קראדי, מנכ"ל מלון ’הרודס’, מנכ"ל מלון ’מג'יק פאלאס’ ורבים נוספים.
 צילום: הקרן לרווחת נפגעי השואה
 
בילוי משפחתי
רן אמיתי הזמין את ילדיו לערב גיבוש במיה ביץ’. שם פגש את רועי עמרם, מנהל המקום. החבר’ה נהנו מאוכל טעים ביותר, היחס היה מדהים. מאחלים הצלחה ו”אנו עוד נחזור!”.
אמיר התמוטט ברחוב וניצל בזכות פעולות החייאה ומכשיר מפעם (דפיברילטור)
לאחרונה, לקה לפתע אמיר בליבו והתמוטט ברחוב באילת. חבריו שהיו במקום מיד הזעיקו את צוותי מד"א והחלו לבצע פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של חובש במוקד 101. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות ד"ר גל וייס, פראמדיק דניאל קוטוב, חניך קורס פראמדיקים דביר אביב וחובשת רפואת חירום ירדן לובלינר בזנוב הגיעו למקום בתוך דקות ספורות והחלו לבצע פעולות החייאה מאומצות על מנת להציל חייו של אמיר. לאחר מכת חשמל ממכשיר המפעם (דפיברילטור) ומתן תרופות – ליבו של אמיר חזר לפעום וחייו ניצלו.
כנס אילת לעסקים
כ - 400 בעלי ובעלות עסקים אילתים השתתפו בכנס אילת ה - 5 לעסקים, שהתקיים ביוזמת הבית לעסקים שמפעיל האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה בשיתוף המעוף והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. הכנס כלל גם השנה הרצאות מרתקות לצד עמדות של נותני שירות בעירייה ומחוצה לה ואיפשר לבעלי העסקים לקבל כלים משמעותיים לצד מפגשים בינאישיים.
 
ידידים - גם דרך המוקד העירוני 
ארגון ידידים מרחיב את השירותים, ומעתה זמין גם דרך המוקד העירוני בעירייה. מאז פועל הארגון באילת, התגייסו לשורותיו כבר 150 מתנדבים תושבי אילת והסביבה וגם המענים הורחבו – לא רק הנעה של רכב למי שנתקע בדרכים, אלא גם פתיחת רכבים נעולים, חילוץ ממעליות ומענה שהמתנדבים מקווים שלא יידרשו לו אף פעם – חילוץ ילדים מרכבים נעולים. ארגון ’ידידים’ זמין בטלפון  1230* ומהיום גם דרך המוקד העירוני 106 מכל טלפון. לפי מדיניות הארגון, השירות ללא עלות אך כן כרוך בחיוך. 
 
סוגרים שנה בבאולינג
תלמידי שכבת כיתות ט' מבית הספר גולדווטר בחרו לחגוג בחוויה בלתי נשכחת את סיום השנה, איך לא? בבאולינג אילת. כולם שיחקו, התחרו ואכלו. היה שמח ומרגש לצאת לחופש. ניפגש בשנה הבאה.
מופע מחול  'געש' של בית הספר למחול מתנ"ס קולייר
כשהשנה נפתחה במתנ"ס קולייר, חטיבת נשים, יותר מ- 60 במספר, נהנו משיעורי: מודרני, ג'אז, קרדיודאנס, אוריינטלי ולטיני בניצוחו של שי סוזנה – המורה בהא הידיעה לריקוד. שי: "22 נשים עלו על הבמה...מקבוצות האוריינטלס והמודרני והן ורק הן היו הגעש האמיתי...סבתות, אימהות, דודות ואחיות לוחמות אמיתיות של החיים, כל אחת מהן היא דמות להערצה... נשים עובדות, שמנהלות משפחות ובתים, חזקות, אמיצות ויפות...הן היו הגעש של הבמה.......של ההופעה, והקהל יצא מגדרו כי הן רקדו את חייהן”. צילומים: ליאב פלד
סייעות מוכשרות
19 סייעות בחינוך המיוחד, רובן מבית הספר ’אורים’ לחינוך מיוחד וחלקן מגני ילדים וכיתות חינוך מיוחד בבתי הספר התיכוניים, סיימו קורס מיוחד, שהעניק להן כלים יישומיים לעבודתן היומיומית והכשרה מקצועית בתחום לקויות מורכבות. הקורס נלמד דרך סמינר הקיבוצים במסגרת תכנית שמובילים משרד החינוך ומרכז שלטון מקומי ובסבסוד של עיריית אילת והסתדרות המעו"ף. 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש