השופטת ריחמה על הצעיר המסומם שפרץ לבית ריק כדי להתחמם

מאת: רותם נועם ● צילום: אילוסטרציה ● 29/6/2023 18:36 ● ערב ערב 3126
צעיר אילתי, הורשע בסדרת עבירות אותן ביצע כשהיה בן 21 ומכור לסמים ● בין היתר הורשע בכך שפרץ לדירה ריקה על מנת להתחמם בה בחורף וגנב תיק ותכשיטים, אותם מכר באחת מחנויות התכשיטים בעיר
השופטת ריחמה על הצעיר המסומם שפרץ לבית ריק כדי להתחמם
פרץ לבית ריק על מנת להתחמם בחורף
תגיות:

סיפורו של א' מאילת הוא סיפור עצוב. הוא עלה עם הוריו מברית המועצות כשהיה בן שנתיים, למד באילת עד כיתה ח' ואז יצא למסגרת של פנימייה, ממנה נשר לאחר שנתיים. בשל התיק הפלילי שהתנהל כנגדו לא גוייס לצה"ל, ואז התדרדר בצעיר לשימוש בסמים. את העבירות בגינן הוגש כנגדו כתב אישום ביצע בפברואר-מרץ 2018, אז הואשם כי גנב תיק יד מתוך רכב באילת ובהמשך מצא בתוכו תיק עם תכשיטים, אותם מכר באחת מחנויות התכשיטים באילת ב-910 שקל. חודש קודם לכן הוא נתפס כשברשותו אופנוע גנוב וכן נתפסו בידיו שני סכינים. במהלך אותו חודש פרץ הצעיר לבית שהיה נעול בדרך הבשמים באילת והתמקם שם למספר ימים. כאשר בעל הבית הגיע למקום וגילה כי הדלת נעולה מבפנים הוא הזעיק שוטרים שנכנסו למקום ומצאו שם את הצעיר, שבסך הכל ביקש להתחמם בלילות הקרים. 
השופטת ליאורה אדלשטיין מביהמ"ש השלום באילת התרשמה מכך שמאז ביצוע העבירות שומר הצעיר על יציבות תעסוקתית וכן הוא מצוי במערכת יחסים זוגית. לאור כך, היא נאותה לחרוג לקולא ממתחם הענישה הנוהג במקרים כאלו, אף שסירבה להימנע מהרשעתו. לפיכך נגזרו על הצעיר מאסר על תנאי ל-4 חודשים למשך שלוש שנים, 220 שעות לטובת הציבור והתחייבות שלא לעבור עבירה דומה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש